PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
irritaties
Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding
gepost door: WaizFisZ op 30/09/04 19:26
Hey guys.. Kijk hier eenshttp://www.pipodekloon.nl/forum/viewtopic.php?t=990Misschien kunnen we aan deze discussie deelnemen en wat duidelijkheid scheppen. Is in ieder geval wel grappig om te lezen. 8) 8)

Reacties (1 van 2 pagina's)
1 2
gepost door: Stephen op 30/09/04 22:22
Maja..

Ik doe zelf al een jaartje of 4 aan golfsurfen en tja dat heeft ook zo zijn voordelen (onder golven doorduiken) en zeker in frankrijk is dat een groot voordeel want zon golf goooit je bootje alle kanten op.

Ik registreer me even en zal het even vertellen

Wat mij irriteert als short board golfsurfen zijn de (meestal duitse) longboarders met hun kloterige boardjes die 100 meter uit de kust gaan en je golf kapen en dat ze niet willen dat je erin gaat zitten.. veel frustrerender..
:x
gepost door: spikey op 30/09/04 22:34
Hej gasten,

Zit zelf ook regelmatig op zee (hoek van holland) waar geen golsurfers zitten. Maar afgelopen zomer aan de atlantische ocean gekampeerd, nieuwe pyranha mee en gaan in die golven. Kon prima met die gasten opschieten, zolang je elkaar idd maar golven gunt. En aangezien die er genoeg waren was dat geen probleem. Alleen zit er helaas altijd zon klooio tussen, net als op dat surfforum, die overloopt van vooroordelen vanwege een verkeerde ervaring ofzo, en dan die blikken op het water...

Wel ben ik van mening dat voor brandingvaarders dezelfde regels als bij golfsurfen. en ja wij zijn wat sneller in de branding (hoewel dat nog best meevalt voor een bootje van 1.90, een dikke schuimkraag wil nogal eens tegenwerken!) en pakken wat makkelijker een golf, dus geef elkaar de ruimte. En niet iedere brandingvaarder zal deze regels kennen of gevorderd genoeg zijn om te kunnen sturen op een golf.. Dus pas op en respecteer elkaar!

laterz Tim

gepost door: WaizFisZ op 30/09/04 22:38