| Schuim | ||||
| Kanoforum: Gezocht | ||||
|
gepost door: WaizFisZ op 01/10/04 14:14
Hallo... Wie weet waar je (tegen een redelijke prijs) van dat grijze schuim kan kopen om bv voetsteunen mee te maken e.d.? Thanks! |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: spikey op 01/10/04 14:23
Hej, Arend bloem (wormer), Tiekano (Rotterdam) heeft geloof ik ook wel wat. Maar betaalbaar vind ik schuim niet echt bij Arend. Dus als iemand een beter alternatief weet hoor ik het ook graag, moet ook nog het een en ander verbouwen! tim |
||||
|
gepost door: michielv op 01/10/04 14:26
Bij Arend Bloem heb ik een paar stukken oud verpakkingsmateriaal (wel hetzelfde spul) gewoon meegekregen. Is mijn rugsteun geworden. Waar heb je het voor nodig? Voor de Fly? Of toch voor je BlissStick? De meeste kanozaken hebben het meestal wel, volgens mij is het ook een soort isloatiemateriaal maar ik ben niet zo thuis in die materie :-/ Eventueel zou je een stuk van dat open schuim kunnen nemen, dat zit vaak in verpakkingen van computers enzo. Enige nadeel is dat het water opneemt dus als het geen gelegenheid krijgt om goed te drogen wordt je boot (top)zwaarder .. |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 01/10/04 14:31
Ja voor de Fly, en evt voor een wat minder water opnemenende rugsteun in de bliss. |
||||
|
gepost door: michielv op 01/10/04 14:52
Ik zal eens voor je kijken thuis. Ik garandeer niets maar misschien kan ik nog wat maken van een paar stukken. ![]() Purschuim is trouwens geen goed idee, dan weet je dat alvast |
||||
|
gepost door: Sander op 15/10/04 09:56
Mensen, Bij Arend liggen inderdaad soms wel stukken die je af en toe mee kan krijgen. Maar bij de bouw, restmateriaal haal ik geregeld stukken weg. Hetzelfde materiaal maar dan in he wit. Kijk maar eens in de afval containers in het weekend. Succes. |
||||
|
gepost door: michielv op 15/10/04 10:29
Dit klinkt als een goede tip. Humm, eens rondsnuffelen in de buurt (da's het mooie van een Vinex wijk ) |
||||