| sponsoring, shirts, mutsen, fleecetruien enz. | ||||
| Kanoforum: Off-topic | ||||
|
gepost door: michielv op 06/10/04 10:40
Op verzoek in een eigen topic. Het begin ervan staat hier:http://www.kanoforum.nl/modules/newbb/reply.php?forum=2&post_id=2950&topic_id=168&viewmode=flat&order=&PHPSESSID=244af02ccea5383a5d551a8d3fbc65a9 *denk na* De NL dames-kanopolo selectie heeft een 2, (3?) jaar geleden eens t-shirts laten maken en verkocht. Die waren volgens mij gesponsord door een drukkerij in Helmond. Er zijn bij Keistad vast wel mensen (ja, kanopoloers zijn ook mensen ) die daar meer van weten? |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: Stephen op 06/10/04 12:23
Geen idee, maar ook dat is met een ander doel dan bij ons. Ik denk dat wij het wel moeten zoeken richting winkels en leveranciers van kano artikelen. Het liefst doe ik het drukken etc in de buurt van amersfoort of utrecht. Daar kom ik geregeld dus loop je makkelijk naar binnen voor 1 enm ander te regelen. |
||||
|
gepost door: Boogieman op 06/10/04 14:17
Ik zou het wel irritant vinden als er geanimeerde banners op het kanoforum verschijnen. Die zijn maar zelden mooi gemaakt en hebben meestal wat mijbetreft een torenhoge irritatie factor.... Luuk |
||||
|
gepost door: Stephen op 06/10/04 18:17
Dat ben ik met je eens. Daar kan je natuurlijk ook afspraken over maken, zo kan je er ook voor zorgen dat de banner niet floekt met de site maar toch wel opvalt |
||||