| branding/rodeo wedstrijden? | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: michielv op 07/10/04 16:46
Kijk hier eens:http://home.wanadoo.nl/l.tetteroo/brw/ Lijkt me best leuk als hier weer leven in geblazen gaat worden? Helaas werkt Leo zijn e-mail adres niet meer dus ik moet hem maar even persoonlijk aanspreken (gaat wel lukken). Ben benieuwd of er in 2005 weer een editie gaat komen... |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: wendy op 07/10/04 22:11
Rein en ik brainstormen al sinds de verdwijning van deze brandingdag over een vervolg, maar probleem blijft de wisselvalligheid van de branding. Op zich is flatwater natuurlijk de laatste jaren flink erbij gekomen, maar ook gezien het feit dat dan vaak alleen de ge-oefende vaarders echt wat goeds kunnen laten zien (i.v.m. wedstrijdelement), zijn wij er nog niet uit....maar we zitten niet stil....dus wellicht volgend seizoen ...? Belangrijk (vind ik) dus o.a. toegankelijkheid voor zowel de beginner als gevorderde vaarder. Ben zeker benieuwd naar reacties hierop :P Gr, Wendy. |
||||
|
gepost door: Stephen op 07/10/04 22:34
Zeer lastig.. maar met golfsurfen heeft men dit ook he. Je kan wellicht kijken naar de springvloed dagen. De week voor en de week op en de week erna ofzo schijnen de golven het beste te zijn.. |
||||
|
gepost door: michielv op 08/10/04 08:15
Klinkt logisch. Misschien eens kijken wanneer de grotere golfsurfwedstrijden gehouden worden? Je zit denk ik met het probleem dat je op zich het brandingvaren wilt promoten maar ook leuke branding wilt hebben. Voor de promotie wil je in Nederland blijven, voor een dikke branding zou je naar het buitenland kunnen gaan (maar dan mis je de reclame voor de sport eromheen).. :? Mij lijkt het wel wat trouwens |
||||