PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Iemand ervaring in Mecklenburg ?
Kanoforum: Toertochten / Grootwater / Vlakwater
gepost door: Richard op 11/10/04 10:17
Hallo,

Wij varen regelmatig met ons gezin in Nederland en wilden eigenlijk volgend jaar eens naar Mecklenburg en omgeving.
Is er iemand die een leuke camping weet die als uitgangsbasis kan dienen. We zoeken eigenlijk een stuk van de meren wat vrij rustig is omdat de kinderen zelf kayakken en (nog) niet echt gek zijn op grotere scheepvaart.
Alle tips welkom.

Richard

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: Eskimo op 02/06/05 17:06
Beste Richard,

Ik weet dat de TKBN met grote regelmaat daar hun zomerkamp houden. Als je met de tourvaarcommissie contact opneemt (terug te vinden in hun website) dan moeten al je vragen opgelost kunnen worden. Kleine leuke campings zijn meestal te vinden bij www.svr.nl (stichting vrije recreatie) of Kamperen bij de boer of de kleine campinggids van de ANWB.
gepost door: Sleepless op 02/06/05 22:04
ah, deze vraag had ik ruim een half jaar geleden blijkbaar niet gezien. Zoals ik al zei in een ander topic waren wij er in 2000, ik zou alleen totaal niet weten op welke camping we toen zaten. Het moet wel ergens in de buurt van Neustrelitz geweest zijn. We zijn er toen min of meer op goed geluk naartoe gereden en een camping gezocht, dat was toen totaal geen probleem, het was toen al wel september.
gepost door: Richard op 15/06/05 20:14
Tja, Nu was ik erg laat met geageren omdat ik na een half jaar al niet meer op een reactie had gerekend.
Bedankt voor de input. De plannen zijn door omstandigheden verplaatst naar Zweden maar de see-enplatte blijft op het verlanglijstje staan

Richard
gepost door: Sleepless op 15/06/05 23:33
Ik wil daar zeker ook nog wel eens naar toe, maar het zal ook al even zeker niet dit jaar zijn. Als je er ooit komt zeker je verrekijker meebrengen (dat zal voor zweden ook wel gelden), best veel visarenden te zien daar.
gepost door: Richard op 21/06/05 09:56
De verrekijker gaat zeker mee
Samen met de lichtgewicht tentjes etc.
Lijkt me leuk om te zien of je dat nu echt ook in een combikayak gepropt krijgt.