PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Branding 11 okt t/m 18 okt
Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding
gepost door: Stephen op 11/10/04 23:20
En daar gaan we weer..

Deze week staat er veel Oosterwind en tja ik weet niet of dat nou zo slecht is.. Gisteren heerlijk kunnen vertoeven.

Ik hoop dat Ralph ook snel weer het water op kan om vorige week af te kunnen sluiten.

Waarschijnlijk zal deze week voor mij niet lukken ivm andere activiteiten die ik nog moet doen Maar ach vorige week ook 3 dagen achter elkaar gevaren dus mag niet klagen

image not available

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: WaizFisZ op 12/10/04 09:42
Vraagje.... Ik wil vanavond uit m'n werk gaan peddelen maar is het wel wat met zo'n oosten wind? Op windguru wordt een aardige golfslag voorspeld maar als ik bij Rijkswaterstaat kijk en op de webcam van 's-Gravenzande is er niet veel. Gaarne advies.... Thnx guys
gepost door: Boogieman op 12/10/04 10:16
Zondag was het Beregoed met Oost Noord Oost (ter Hijde.) Ik heb zelfs een paar lange sidesurfs gemaakt! Ik zou het maar gewoon proberen als ik jou was. Zelf ben ik deze (waarschijnlijk) en volgendeweek (zeker) niet van de partij helaas...

Grtz,
Luuk

gepost door: Stephen op 12/10/04 10:54
Aangezien de wind uit het oosten komt heb je niks aan de golfmetingen omdat deze golven ook naar het oosten gaan.. Dus niet naar de kust

Maar zondag hadden we echt geluk.. door de wind de dagen ervoor stonden er mooie golven en door de oosterwind werd dit nog een beetje opgejaagd. en omdat het zaterdag bijna windstil was was het niet wild. Dus we hadden echt hele mooie cleane golven met tubes enzo
gepost door: WaizFisZ op 12/10/04 19:23
Geen golf te zien. het leek m'n badkuip thuis wel
gepost door: michielv op 12/10/04 20:18
Hum, dat belooft niet veel goeds. Nou ja, deze week ook eigenlijk niet heel veel tijd dus dat komt wel weer goed uit.

Hopelijk is het dit weekend wel een beetje leuk?
gepost door: Rocky op 16/10/04 16:02
Eh, zijn er nu nog plannen voor morgen?

Ze voorspellen wel een lekker ZW windje maar op t moment saat ie nog Z...

Vloed valt wel vrij laat, HvH om 17.45h dus kan er zich wel een lekker brandinkje vormen.

Lex, Michiel?
gepost door: WaizFisZ op 16/10/04 16:07
Op het moment is de branding helemaal niks. Al de hele week niet trouwens Ben al 3x naar het strand geweest om te kijken. Ik was eigenlijk n iet van plan om morgen te gaan eerlijk gezegd.
gepost door: WaizFisZ op 16/10/04 16:11
heb trouwens een leuk filmpje van afgelopen zaterdag vorige week van mezelf.
gepost door: Sleepless op 16/10/04 16:15
Als ik de voorspellingen zo bekijk geven ze voor morgenavond toch gemiddelde golfhoogtes van iets meer dan een meter, de golfrichting zou dan ook pal op de kust zijn, ik denk dat het best wel de moeite kan zijn.

Bart
gepost door: WaizFisZ op 16/10/04 16:17
de voorspellingen zijn al de hele week niet slecht maar als je dan ter plekke gaat kijken lijkt het wel een slootje.
gepost door: Rocky op 16/10/04 16:54
Is dan ook de hele week wind uit de verkeerde richting geweest he ;-)

Dan komen er op zee wel golven maar aan t strand niet...
Maar zodra er W in de wind zit komen ze weer naar de kust :-)

gepost door: WaizFisZ op 16/10/04 16:58
jaja... dat snap ik hoor Heb wel zin
gepost door: Stephen op 16/10/04 17:25
Kijk even hiero dan zie je een beetje hoe en wat
http://www.meteofrance.com/FR/mer/carteVagues.java_scriptp?LIEUID=ATLANTIQUE

Zelfs een klein stukje geel (kleiner dan een halve meter..)
In de middelandse zee zijn de golven zelfs hoger :x
gepost door: Rocky op 16/10/04 20:12
Zit je nu weer op die gekke franse site te kijken?

Morgen tegen de avond zal er vast wat zijn, morgenvroeg fff kijken of de wind naar t W draaid...

Op kayak-keerwater zijn er al geinteresseerden voor Ter Heijde.
gepost door: WaizFisZ op 17/10/04 08:59
Kayak-Keerwater? waddisda?
gepost door: Rocky op 17/10/04 09:37
Hee sinds gisteravond 21h staat er ZW wind:

image not available
180° is Z
270° is W

kayak-keerwater.nl
is de sire van Rolph die ook wel eens in Ter Heijde vaart.
Er komen ook een vijftal belgen die kant op.

Ralph
gepost door: WaizFisZ op 17/10/04 11:00
Half 6 kan ik er wel zijn denk ik, moet me dan wel even omkleden enzo. Ziet er nu nog niet zo geweldig uit op de cam van 's-Gravenzande (300 honderd meter verderop).

image not available
gepost door: Thomas op 17/10/04 11:24
volgens mij ziet dat er juist wel best netjes uit.. in de verte kan je de deining al aan zien komen..
gepost door: Stephen op 17/10/04 17:35
En was het nog wat of helemaal niks?

Ikke ben het hele weekend met de tuin bezig geweest.. moet ook gebeuren
gepost door: WaizFisZ op 17/10/04 21:00
Ralph waar wasjenou? Was onwijs gezellig hoor. Niet veel soeps maar toch ff lekker zout
gepost door: Sleepless op 18/10/04 11:22
En om al dat zout weg te spoelen had je dan de ene regenvlaag na de andere. Maar zoals je zei best gezellig, de golven waren misschien iets minder, maar we hebben zeker geen spijt van onze rit naar Ter Heijde. Wel heeft één van ons er door een verkeerde beweging een whiplash aan over gehouden, die heeft nog wel wat afgezien op de terugweg.

Bart