| Surf docu op National Geographic maandag 18 okt om.. | ||||
| Kanoforum: Off-topic | ||||
|
gepost door: michielv op 17/10/04 18:18
Ik zag het net en heb de video maar ingesteld want ik ben natuurlijk op mijn werk. In ieder geval morgenavond wat leuks om te zien |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: Thomas op 19/10/04 00:56
ik vond het een leuke docu om te zien, en zeker leuk om te zien dat zo'n newbie wel hard moet trainen om zomaar ff die grote golven te pakken.. |
||||
|
gepost door: Martijn op 19/10/04 10:08
sjit.. dat heb ik dan weer gemist.. ![]() |
||||
|
gepost door: michielv op 19/10/04 11:25
NGC kennende wordt het vast wel herhaald, ik zal vanavond even kijken hoe het programma heet en wanneer het eventueel weer uitgezonden wordt. Als ik nou wist hoe je een videoband naar een DivX of DVD (nog liever) formaat kunt overzetten zette ik het voor je over... Iemand enig idee hoe dat werkt? |
||||
|
gepost door: Stephen op 19/10/04 11:38
Ik had hem digitaal kunnen opnemen met me tv kaart maar ik was druk.. Zag er wel leuk uit (Einde heb ik wel gezien) |
||||
|
gepost door: Martijn op 19/10/04 13:06
tja.. om analoog naar digitaal te krijgen moet je "iets" hebben wat die vertaal stap kan maken.. klinkt logisch hè ![]() Het meest logisch is denk ik een analoge capture card.. tv kaart kan het meestal ook lijkt me. Of een videorecorder met digitale uitgang misschien.. als die al bestaan.. Aangezien ikzelf niet over bovengenoemde apparaten beschik gebruik ik voor dit soort dingen een digitale videocamera.. dan neem ik het signaal op uit de video/tv en capture ik het daarna op de pc. Dan nog ff converteren naar mpeg2, dvd'tje branden, en klaar is kees.. ![]() Maar wellicht is de herhaling kijken makkelijker.. |
||||
|
gepost door: michielv op 19/10/04 15:09
Hum, is misschien geen gek idee om dat via de digitale videocamera te doen. Bedankt! ![]() Ik heb nl. nogal wat wildwater video's en documentaires enzo op video maar ik ben bang dat die niet het eeuwige leven hebben. Als ik dat nou over zou kunnen zetten naar DVD oid zou dat wel prettig zijn.. *grinnik* is die camera van de bruiloft toch ook nog ergens goed voor, afgezien van januari dan |
||||