PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
SUPERLEUK-Fakkeltocht-België-Gent
Kanoforum: Wekelijkse vaar afspraken
gepost door: guzzio op 16/08/07 20:53
Ik heb zonet telefonisch contact opgenomen met iemand van het bestuur van een Genste kajak club (gekko kajak club). Elk jaar organiseert de club een fakkeltocht op het Gentse binnenwater. Zo varen ze via de Leie, in een lus, dwars door het Genste stadscentrum. Van het bestuurslid heb ik vernomen dat iedereen mag deelnemen aan de tocht !!!

Ondergetekende zal zeker van de partij zijn !!!

Welke datum moet je zeker vrijhouden: 02/09/2007

Vertrek aan de Gekko loods, gelegen langs de Watersportbaan (voor de gps gebruikers: tik 'Zuiderlaan' in, stad 'Gent' en je komt er wel).

Ruime parkeergelegenheid vlakbij de loods.

Deelname=kostprijs fakkel ... zou enkele luttele euro's zijn !!!

Tijdens vorige edities waren er bij goed weer om en bij de 200 kajakkers . Dus ideaal om ideeën uit te wisselen, ervaringen met andere peddelaars te delen, ... kortom, gewoon gezellig samen in groep een leuk tochtje kajakken.

Wie gaat mee?

Start omstreeks 18.00 uur.

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: chico op 16/08/07 21:59
Hmmm lijkt me wel wat! ook leuk om kiekjes te maken
Weet je ook hoe lang het traject is, ik ben namelijk niet in zo'n goeie conditie, en nogal rap moe

groetjes
PS zijn er nog Limburgers die gaan?

gepost door: hoffie op 17/08/07 11:03
niet zo lang hoor
10 km

alle info vind je op
http://www.nkv.be/recreatie/TT/TT2007_html/Fakkeltocht_Gent_by_night_2007.htm
gepost door: roosmcd op 17/08/07 19:42
En heeft er misschien iemand zin om mee te gaan vanuit .nl? Ik ken trouwens alleen de C11, geen C10.
gepost door: guzzio op 30/08/07 15:03
Opgelet: datum is Zaterdag aanstaande !!! Dus 1 september 2007! Zie volgende site: http://www.gekkokajak.be/activities.php

gepost door: jorisboris op 30/08/07 16:05
aanstaande zaterdag zit ik (hopelijk in de zon) in Zuid-Frankrijk, t zal dus niet voor dit jaar zijn
gepost door: michielv op 31/08/07 09:17
roosmcd schreef op 17/08/2007 19:42:
En heeft er misschien iemand zin om mee te gaan vanuit .nl? Ik ken trouwens alleen de C11, geen C10.

Outdoor Valley heeft volgens mij nog een C-10 (vroeger had Tiekano die tenminste, een rode).