PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
nieuwe filmpjes
Kanoforum: Algemeen
gepost door: asscObra op 26/08/07 08:37
ik heb wat nieuwe filmpjes online gezet , oa centrale in nijmegen:
http://www.youtube.com/watch?v=8jINLkOjmmQ
dwd:
http://www.youtube.com/watch?v=qFUgo6PCF-c
sternstall:
http://www.youtube.com/watch?v=FKObuu8N3NQ

Reacties (1 van 2 pagina's)
1 2
gepost door: WaizFisZ op 26/08/07 09:51
Cool!
gepost door: Jenii op 04/09/07 22:58
gaaf

... ik heb ook filmpje gemaakt van de paar filmpjes die ik nog heb van afgelopen zomer in Slovenië
dusja zal in deze topic ook ff mijn link gooien ( om daar nou nieuwe topic voor aan te maken vind ik onnodig )

link ->http://www.youtube.com/watch?v=klg_3HlvhL4
gepost door: Wilko op 04/09/07 23:28
Jenii schreef op 04/09/2007 22:58:
gaaf

... ik heb ook filmpje gemaakt van de paar filmpjes die ik nog heb van afgelopen zomer in Slovenië
dusja zal in deze topic ook ff mijn link gooien ( om daar nou nieuwe topic voor aan te maken vind ik onnodig )

link ->http://www.youtube.com/watch?v=klg_3HlvhL4

Leuk filmpje, vooral om te zien wat er voor variatie is aan manieren om in het mangekloofje verkeerd te varen! :-)

Ik moest ook een paar keer achter mijn oren krabben toen ik het stuk bij Trnovo zag... Ik neem aan dat de vaarder in het gele bootje daar voor het eerst vanaf ging? Ze hebben trouwens allebei een aparte manier om een keerwater in te komen, voor mensen die dat stuk varen.

Was die vaarder in die blauwe creeker met Kanoshop stickers en korte mouwen de leider van het groepje?
gepost door: roosmcd op 04/09/07 23:57
Wilko schreef op 04/09/2007 23:28:
[...]
Leuk filmpje, vooral om te zien wat er voor variatie is aan manieren om in het mangekloofje verkeerd te varen! :-)

Je gaat nu toch niet afgeven op de niet-peddelen (vert. niet-paddelen) manier? Deze wordt al generaties lang met succes gebruikt, vooral voor de langere afstand. Als ze op deze manier in een ton de niagara-waterval af kunnen, dan kun je het ook op alle nivo's daaronder toepassen.
gepost door: Baz op 05/09/07 15:12
Wilko, wat weet jij alles toch altijd walgelijk goed!
gepost door: Wilko op 05/09/07 15:59
Baz schreef op 05/09/2007 15:12:

Gelukkig zie ik dat anders dan jij. :-)

Gezien jouw opmerkingen op het kanoforum tot nu toe, ben ik er redelijk zeker van dat dit verschil tussen jou en mij voor heel veel dingen geldt.

gepost door: JR!!! op 05/09/07 22:05
Wilko schreef op 05/09/2007 15:59:

Gezien jouw opmerkingen op het kanoforum tot nu toe, ben ik er redelijk zeker van dat dit verschil tussen jou en mij voor heel veel dingen geldt.

jah das mooi anders zouden er nog iemand op het forum zitten die ales zo super goed weet, (ahum)
en als die 2 dan in in een discusie raken zijn ze volgent jaar nog bezig.

gepost door: Wilko op 05/09/07 22:37
JR!!! schreef op 05/09/2007 22:05:
[...]

jah das mooi anders zouden er nog iemand op het forum zitten die ales zo super goed weet, (ahum)
en als die 2 dan in in een discusie raken zijn ze volgent jaar nog bezig.

Als je niet snapt wat ik schrijf, quote het dan niet als je een irrelevante reactie plaatst... :-)
gepost door: JR!!! op 05/09/07 23:04
of je snapt niet wat ik schrijf
gepost door: Wilko op 05/09/07 23:06
JR!!! schreef op 05/09/2007 23:04:
of je snapt niet wat ik schrijf

I rest my case...
gepost door: JR!!! op 05/09/07 23:12
haha
gepost door: Wilko op 05/09/07 23:17
JR!!! schreef op 05/09/2007 23:12:
haha

Engels snap je blijkbaar ook al niet... :-)
gepost door: roosmcd op 05/09/07 23:23
Baz schreef op 05/09/2007 15:12:

Dan ben ik wel benieuwd naar jouw mening over er hoe in het filmpje wordt gevaren.

gepost door: JR!!! op 05/09/07 23:31
Dus ?

gepost door: Jenii op 05/09/07 23:43
Wilko schreef op 04/09/2007 23:28:
[...]

Ik moest ook een paar keer achter mijn oren krabben toen ik het stuk bij Trnovo zag... Ik neem aan dat de vaarder in het gele bootje daar voor het eerst vanaf ging? Ze hebben trouwens allebei een aparte manier om een keerwater in te komen, voor mensen die dat stuk varen.

Was die vaarder in die blauwe creeker met Kanoshop stickers en korte mouwen de leider van het groepje?

haha ik vind je reactie best wel grappig :P
oke zal proberen ff overal reactie op te geven..
dat mangelkloofje had volgens mij alleen Erik die in zijn rode bootje (als eerst te zien int filmpje) al vaker gevaren de rest niet.. en dat verkeerd invaren tja kan er ook niets aan doen ik zat lekker om de rots alles te bekijken al had ik verwacht dat er meer om zouden gaan
dat stuk dat jij de Trnovo noemt.. bedoel jij daarmee zeker het stukje slalombaan met klein stuk tot het onbevaarbare erachter zeker..
volgens mij ging die in zijn gele bootje er ook voor het 1ste af zo goed ken ik hem niet hij was iemand die we dan paar dagen met ons mee voer en naast ons op de camping zat maar volgens mij wat ik begreep wel redelijk kon varen. De keerwatertjes die werden gevaren werd inderdaad redelijk slordig gevaren in ieder geval ben ik beter gewend van in ieder geval die in zijn blauwe bootje.
maar nee die gene met dat blauwe bootje met kanoshop stickers was niet de leider van het groepje.. dat was eigelijk constant erik ( met het rode bootje) verder hielpen die met zijn groene en dan met het blauwe bootje dan met verkennen en een beetje begeleiden enzo.. dat laatste stukje had Erik geen zin meer om te varen en de rest geen zin om dat hele stuk later weer terug te lopen dus voeren die in zijn gele bootje en stefan in blauwe bootje die alleen en dan 1 die aan kant zekerde nogwel omdat niemand het had gevaren van onze groep.. maar nee daar was niet 1 specifiek de leider volgens mij waren ze even ervaren

zo dat was het denk wel (toevallig ons nog tegen gekomen om het water ? want jij was toch ook rond die tijd in Slovenië ? ik kan me niet herinneren dat ik jou heb gezien omdat ik je niet ken maarja wel meer Nederlanders tegen gekomen )
gepost door: Wilko op 05/09/07 23:56
Jenii schreef op 05/09/2007 23:43:
[...]

haha ik vind je reactie best wel grappig :P
oke zal proberen ff overal reactie op te geven..
dat mangelkloofje had volgens mij alleen Erik die in zijn rode bootje (als eerst te zien int filmpje) al vaker gevaren de rest niet.. en dat verkeerd invaren tja kan er ook niets aan doen ik zat lekker om de rots alles te bekijken al had ik verwacht dat er meer om zouden gaan
dat stuk dat jij de Trnovo noemt.. bedoel jij daarmee zeker het stukje slalombaan met klein stuk tot het onbevaarbare erachter zeker..
volgens mij ging die in zijn gele bootje er ook voor het 1ste af zo goed ken ik hem niet hij was iemand die we dan paar dagen met ons mee voer en naast ons op de camping zat maar volgens mij wat ik begreep wel redelijk kon varen. De keerwatertjes die werden gevaren werd inderdaad redelijk slordig gevaren in ieder geval ben ik beter gewend van in ieder geval die in zijn blauwe bootje.
maar nee die gene met dat blauwe bootje met kanoshop stickers was niet de leider van het groepje.. dat was eigelijk constant erik ( met het rode bootje) verder hielpen die met zijn groene en dan met het blauwe bootje dan met verkennen en een beetje begeleiden enzo.. dat laatste stukje had Erik geen zin meer om te varen en de rest geen zin om dat hele stuk later weer terug te lopen dus voeren die in zijn gele bootje en stefan in blauwe bootje die alleen en dan 1 die aan kant zekerde nogwel omdat niemand het had gevaren van onze groep.. maar nee daar was niet 1 specifiek de leider volgens mij waren ze even ervaren

zo dat was het denk wel (toevallig ons nog tegen gekomen om het water ? want jij was toch ook rond die tijd in Slovenië ? ik kan me niet herinneren dat ik jou heb gezien omdat ik je niet ken maarja wel meer Nederlanders tegen gekomen )

Ik voer in een geel bootje, een Flip Stick. Ik kan me eerlijk gezegd van die week maar 1 ontmoeting met een Belgische groep op het water herinneren, en dat was het stuk van Srpenica 1 tot aan Trnovo. De slalombaan begint bij Trnovo 1 (dat is bij de camping en hangbrug), en als je verder door vaart na de poortjes, en het stuk tot aan het begin van de grote siphonkloof vaart, dan is daar een gemetseld "strandje" met een kort pad met trap dat naar de Trnovo 2 parkeerplaats leidt. Dat is een stuk makkelijker dan het hele (andere) pad langs het water stroomopwaarts tot aan de grote parkeerplaats bij Trnovo 1 dragen.

Wij hebben die week een paar keer de slalombaan gevaren, en zijn dan bij Trnovo 2 uitgestapt. De keer dat we de grote kloof voeren zijn we wel bij Trnovo 1 ingestapt, want dat is verreweg de makkelijkste manier om vanaf een parkeerplaats bij het water te komen (bij het gebruikelijke uitstappunt van de rafts en zo).

Wat je filmpje aangaat, ik vind het ook leuk dat iemand niet alleen de perfekte lijnen laat zien, maar ook de dingen die niet helemaal gaan zoals de vaarder het hoopt/plant, zo lang er niemand gewond raakt of erger overkomt. Vooral blijven posten dus! :-)
gepost door: Jenii op 06/09/07 16:37
Wilko schreef op 05/09/2007 23:56:
[...]

Ik voer in een geel bootje, een Flip Stick. Ik kan me eerlijk gezegd van die week maar 1 ontmoeting met een Belgische groep op het water herinneren, en dat was het stuk van Srpenica 1 tot aan Trnovo. De slalombaan begint bij Trnovo 1 (dat is bij de camping en hangbrug), en als je verder door vaart na de poortjes, en het stuk tot aan het begin van de grote siphonkloof vaart, dan is daar een gemetseld "strandje" met een kort pad met trap dat naar de Trnovo 2 parkeerplaats leidt. Dat is een stuk makkelijker dan het hele (andere) pad langs het water stroomopwaarts tot aan de grote parkeerplaats bij Trnovo 1 dragen.

Wij hebben die week een paar keer de slalombaan gevaren, en zijn dan bij Trnovo 2 uitgestapt. De keer dat we de grote kloof voeren zijn we wel bij Trnovo 1 ingestapt, want dat is verreweg de makkelijkste manier om vanaf een parkeerplaats bij het water te komen (bij het gebruikelijke uitstappunt van de rafts en zo).

Wat je filmpje aangaat, ik vind het ook leuk dat iemand niet alleen de perfekte lijnen laat zien, maar ook de dingen die niet helemaal gaan zoals de vaarder het hoopt/plant, zo lang er niemand gewond raakt of erger overkomt. Vooral blijven posten dus! :-)

haha nou kijk dat zijn de enige beelden die ik heb gemaakt de rest heb ik zelf ook gevaren alleen deze stukjes niet dus dit zijn de enige beelde die ik heb de rest is met film camera gefilmt dus heb ik niet op de computer staan anders had ik die er wel in gezet en de personen die de foute maken vonden het zelf ook wel leuk om er een filmpje van hebben gemaakt zo doende als ik weer filmpje maak dan post ik hem wel maar zal wel weer ff duren dit jaar zal ik meschien alleen nog maar ardenne varen en niet verder en dan film ik niets dan zit ik zelf in de boot
gepost door: asscObra op 06/09/07 22:53
//off topic//
er zitten waarschijnlijk ook op vlaamse toetsenborden punten en komma's, jenni. probeer ze eens, er gaat een wereld voor je open
gepost door: Wilko op 07/09/07 00:06
asscObra schreef op 06/09/2007 22:53:
//off topic//
er zitten waarschijnlijk ook op vlaamse toetsenborden punten en komma's, jenni. probeer ze eens, er gaat een wereld voor je open

Ze komt volgens mij uit Roosendaal, wat bij mijn weten nog steeds tot Nederland behoort. Waar dus ook echt van Nederlandse/internationale toetsenborden gebruik wordt gemaakt, i.p.v. de AZERTY die bij onze zuiderburen gebruikelijk zijn.

En ja, daar zitten natuurlijk ook punten en komma's op. :-)
gepost door: asscObra op 07/09/07 10:55
ooow sorry, ...roosendaal...., nah das toch ook een beetje belgië
gepost door: Jenii op 07/09/07 15:38
asscObra schreef op 07/09/2007 10:55:
ooow sorry, ...roosendaal...., nah das toch ook een beetje belgië

haha ja het dialect lijkt er wel een beetje zo af en toe op en is nog geen uurtje rijden, KOMMA :p maar ik vergeet met typpen vaak punten en komma`s sorry. Zal er is proberen aan te denken, want waarschijnlijk krijg ik deze reactie omdat mijn reactie`s gewoon niet overzichtelijk zijn. was ik zelf ook al achter
gepost door: roosmcd op 07/09/07 20:42
Ai, roosendaal. Ik heb daar wel eens twee uur rondgelopen toen ik op iemand moest wachten. Ai.. ai..
gepost door: Wilko op 07/09/07 20:43
roosmcd schreef op 07/09/2007 20:42:
Ai, roosendaal. Ik heb daar wel eens twee uur rondgelopen toen ik op iemand moest wachten. Ai.. ai..

Waarom ga je rondlopen als je moet wachten? ;-)
gepost door: roosmcd op 07/09/07 21:04
Wilko schreef op 07/09/2007 20:43:
[...]
Waarom ga je rondlopen als je moet wachten? ;-)

De omgeving van het station was niet zo heel spannend. Ongeveer even spannend als de rest trouwens.
gepost door: Jenii op 07/09/07 21:19
roosmcd schreef op 07/09/2007 20:42:

haha zou ik ook doen als ik 2 uur moest wachten :P waarom nou weer ai ai? zo eng zal het niet zijn geweest, of je moet mij zijn tegen gekomen, dan ken ik me er wel wat bij voorstellen