| Video van USA kayaksurfing nationals | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: Rocky op 19/10/04 13:07
Jaja, mijn Amerikaanse vriendjes hebben me weer weten te vinden! En bij deze biedt ik U aan: Video van de 2004 USA nationals van een weekje geleden Leuk om te zien dat er met de Tekno redelijk te surfen valt. Als je tenminste van het kaliber Rusty Sage bent ;-) |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: michielv op 19/10/04 13:28
Fijn, iets om lekker te gaan kijken zo ![]() Overigens doen Corran Addison en Arnd Schaeftlein in End Game dat surfen in een Tekno ook niet onaardig hoor ![]() Edit: hey, heb ik gisteren niet de 67 MB versie hiervan opgehaald? Via BT? |
||||
|
gepost door: krusty op 19/10/04 14:39
haha, het was me al opgevallen dat die kerel met die Tekno het eigenlijk beter deed dan al die surfkayaks ... maar als je nu zegt dat dit Rusty Sage is, dan kan ik het wel snappen .Greetingz, Krusty krusty@xackers.net http://xackers.net |
||||
|
gepost door: Rocky op 19/10/04 14:55
Michiel; you were one of the lucky ones ;-) moeten een beetje aan de bandbreedte denken he... Hee Krusty; Sage surft "anders" :-) |
||||
|
gepost door: michielv op 19/10/04 15:07
Yep, het zag er inderdaad wel erg goed uit. Als we hier ook van zulke golven en vooral zulke brandingkanoers hadden ... Aha, als ik het goed begrijp heb ik dus gisteren op tijd de grote versie opgehaald? Goed dat ik het weet, heb ik dus een collector's item .. ![]() Effe zien, Rusty Sage, is dat verwant aan de Richard (dachtik?) Sage van Bliss Stick? |
||||
|
gepost door: Rocky op 19/10/04 15:47
familiy? ik niet weet nie... Rusty is een Riot-Peddelaar en daar houdt mijn kennis op |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 19/10/04 19:13
Is die grotere versie nog ergens weg te sponzen? |
||||
|
gepost door: michielv op 19/10/04 19:41
Helaas istie te groot voor mijn ruimte bij xs4all (da's maximaal 50 MB ofzo) maar ik kan hem allicht eens voor je op een cdrom zetten. Ik heb nog een hele zwik surf/ww filmpjes, dat doe ik er dan ook wel bij. |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 19/10/04 20:26
cool.. vanavond was trouwens niks.. weer oosten wind |
||||
|
gepost door: krusty op 20/10/04 03:50
Ik kan 'm wel online zetten, maar dan onder voorwaarde dat ie niet teveel gepromoot wordt ... bandbreedte swingt de pan uit ... als ik 'm op mijn eigen site zet (en er dus promotie voor maak, dan mag ik al gauw rekenen op 1000 downloads in een week ...) 50 Mb x 1000 = 50 Gb bandbreedte ![]() Dus, ik wil 'm wel online zetten, maar dan moet de link wel hier in dit forum blijven. Hoe, nou, mail me maar, dan maak ik een ftp-account voor je aan waar je 'm kunt dumpen. Wel grappig op zich ... ik heb enkele links gepromote voor de jongens van LVM ... allemaal videos ... nu heeft ie zijn statistieken even bekeken, en had ie in de vorige maand 280 Gb bandbreedte verkeer (!). Hij bedankte me er voor ... want in de vorige maanden had ie maar de helft hiervan ... Als ik met dergelijke getallen zou afkomen, dan zou 't snel gedaan zijn met mijn site, vrees ik ... Greetingz, Krusty krusty@xackers.net http://xackers.net PS: nee, ik ben nog altijd niet moe |
||||
|
gepost door: michielv op 20/10/04 08:23
De wind wordt weer zuidwest hoorde ik op de radio dus misschien wordt het dit weekend nog wat? Dataverkeer/bandwidth: is ergens ook wel logisch ook. Eerlijk gezegd heb ik die filmpjes ook al een paar keer opgehaald (thuis, op mijn werk) want ik kan er geen genoeg van krijgen . Ben wel heel blij met dit soort sites trouwens, al was het maar om 's avonds voor het slapen gaan nog even een paar mooie surfbeelden te kijken... |
||||
|
gepost door: Stephen op 20/10/04 12:53
Ik betaal nog maar een halve euro per gig dus ik kan hem ook wel hosten hoor! |
||||
|
gepost door: michielv op 20/10/04 14:25
Dus al die posts kosten je geld? *voel me gelijk schuldig* |
||||
|
gepost door: Rocky op 20/10/04 15:32
Uche Uche... en wie levert die mooie surf-filmpjes aan? Uche Uche... :idea: |
||||
|
gepost door: michielv op 20/10/04 15:38
Uh, Sage69? Sorry Rocky, dit was te mooi om te laten liggen |
||||
|
gepost door: Stephen op 21/10/04 12:12
Alles kost geld, niks is gratis helaas |
||||
|
gepost door: michielv op 21/10/04 12:16
Mochten de kosten eventueel de pan uitrijzen zou je net zoiets kunnen doen als bij BoaterTalk waar mensen voor een klein bedrag per jaar (paar euro) lid kunnen worden en zo bijdragen in de kosten. Anders toch maar eens haast maken met die t-shirts, dan koop ik er een paar |
||||
|
gepost door: Rocky op 21/10/04 12:47
Dat zie je heeeeeeeeeeelemaal verkeerd Michiel ;-) Uiteraard gaat t als volgt: Ik organiseer US nationals Ik zorg voor een camerateam (oa Sage) Ik biedt de footage aan |
||||
|
gepost door: michielv op 21/10/04 13:00
Hoera, we hebben een expert in het organiseren van branding wedstrijden. Dat belooft wat volgend jaar ![]() Maar desalwelteplus: bedankt voor die geweldige verzameling beelden! 8) |
||||