| Hummmmm.... interessant | ||||
| Kanoforum: Off-topic | ||||
|
gepost door: michielv op 20/10/04 11:43
http://www.scsurfers.com/boardpage.html Zo leer je nog eens wat over waarom je bootje is zoalstie is... :D |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: Stephen op 20/10/04 12:48
Waarom heet zon repair kitje DING REPAIR.. Heb ik ook nog thuis liggen Vorig jaar helaas klein gaatje in me surfboard geprikt toen ik me op het asfalt aan het omkleden was en eroverheen flikkerde |
||||
|
gepost door: michielv op 20/10/04 14:24
*LOL* Misschien omdat je er een DING mee kunt repareren? Dus niet noodzakelijk alleen een Surfboard? ![]() Geintje, volgens mij is het Engelse "ding" in het Nederlands "buts". Ik weet niet hoe groot het gaatje precies is maar een optie zou kunnen zijn (als het setje niet echt makkelijk is): koop Bison epoxy 2-componentenlijm, de grijze (is sterker en, heel belangrijk, kun je schuren). Maak een beetje aan, breng het op met een zakmes oid (niet dat meegeleverde lullige gele spateltje, daar kun je niets mee) en dek het af met een stukje plakband (zodat het mooi glad opdroogt en je vrijwel niet meer hoeft te schuren). Eventueel zou je dit ook met gewone epoxy hars kunnen doen, of kleurloze epoxylijm. Die laatste kun je denk ik ook wel (bij)schuren maar als je de reparatie met plakband afdicht krijg je al een heel glad resultaat. Maar wat ik ook te lullen, bij jou op de club zit zo'n beetje de beste polokano reparateur van heel Nederland! ![]() Wel geinig trouwens, als je naar dit soort informatie op zoek bent kom je echt vanalles tegen, sites over het zelfmaken van skimboards, surfplanken enz. Leuk leesvoer 8) |
||||
gepost door: Stephen op 20/10/04 14:38
oja.. ? |
||||
|
gepost door: michielv op 20/10/04 14:51
Of ben jij geen lid van Keistad? Als ja: Martijn van der Meer, als nee, soggie, heb ik me vergist. |
||||
|
gepost door: Martijn op 20/10/04 14:57
Heb wel veel ervaring kunnen op doen iig geval... Maar dat wil nog niet zeggen dat ik er zo goed in ben... een goeie reparatuer repareert misschien wel gewoon zo goed dat ie daarna heel blijft... da's mij nog niet echt gelukt.. |
||||
|
gepost door: michielv op 20/10/04 15:19
Zou dat niet gewoon liggen aan al die mensen die steeds op je boot inbeuken? ![]() Maar goed, uiteindelijk vind ik het wel knap dat je zo lang in die Revenge van je hebt kunnen varen. Het was op een gegeven moment wel een lappendeken maar het ding bleef wel drijven. |
||||
|
gepost door: Thomas op 20/10/04 15:50
he mijn revenge is anders wel de oudste van nederland en is nog steeds in gebruik... die van martijn is inmiddels in 2 stukken |
||||
|
gepost door: michielv op 20/10/04 15:59
Nou, bij Natsec liggen er nog een paar die van 1991 zijn ... Die zijn alleen nog in gebruik bij de jeugd trouwens want het is wel een hoopje ellende bij elkaar. Die boot van Martijn moet eigenlijk in een museum |
||||
|
gepost door: Thomas op 20/10/04 17:57
ik bedoelde de nitro eigenlijk.. het nieuwe model zeg maar.. |
||||