PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
TK: Spatzeil Galasport Large
Kanoforum: Aangeboden
gepost door: idefix op 12/09/07 21:24
Drie maal gebruikt spatzeil (large, gekocht in juli), ik heb hem op de Riot Air 60 gebruikt en aangezien ik die weggedaan heb, heb ik hem niet meer nodig. (op een waveski staat het een beetje sullig ).Ik heb er 120 € voor betaald. Wie doet een bod?

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: idefix op 17/06/08 11:48
Hallo, spatzeil ligt hier nog. Zonde met de zomer in aantocht. Wie het hebben wil, mag het komen halen.
gepost door: idefix op 23/07/08 13:21
Hallo, is dit een Nederlands forum of hoe zit het? Het is G-R-A-T-I-S !!!!
gepost door: michielv op 23/07/08 16:15
Okay, dan reageer ik bij deze: volgens Playak is de kuip van de Air60 ongeveer even groot als die van de RedFred dus ik wil het spatzeil best hebben. Alleen: ik kom de komende tijd niet echt die kant uit.

Als ik de porto etc. betaal, kun je het spatzeil dan in een doos mikken en opsturen?

Mocht het spatzeil onverhoopt niet passen is er vast wel weer iemand voor te vinden denk ik zo. Zelfs als het gratis is
gepost door: arj op 04/08/08 15:33
Hallo

Het spatzeil is perfect voor mij en ik zou hem graag willen hebben.
Ik kom ook voorlopig niet die kant op maar ik zou wel eventueel de verzendkosten plus een beetje voor de moeite kunnen overmaken.

Als je hem nog hebt hoor ik het graag want het zou mij heel goed uitkomen als ik hem over twee weken zou kunnen gebruiken

groeten Arjen
gepost door: michielv op 04/08/08 16:23
Ik denk dat Idefix weer een jaartje wacht om te kijken of er iemand interesse heeft in het spatzeil
gepost door: arj op 05/08/08 09:33
ja je kon wel eens gelijk hebben.

helaas...
gepost door: michielv op 12/08/08 10:31
Ha, het lijkt erop alsof ik met Idefix iets af kan spreken voor waarschijnlijk september. Mocht et spatzeil toch niet passen op de RedFred (of het past mij niet) mag jij het natuurlijk hebben
gepost door: idefix op 28/08/08 14:31
Ha jongens, sorry voor de late reactie, maar dat is wegens druk-druk-druk....
Arj, het spijt me maar het spatzeil gaat dus naar michiel, aangezien hij eerst reageerde. Michiel, ik laat wel iets weten via email als ik jouw kanten uitkom (sept)...
gepost door: michielv op 28/08/08 15:29
@Idefix: geeft niet, zoals ik al geschreven had: het heeft geen haast.

Bon, ik heb een goede bui vandaag dus ik ga eens aardig doen:

@Arj: voor mij zou het spazteil een reserve zijn (ws. wel beter dan mijn huidige, dat wel) dus als jij iets af wilt/kunt spreken met Vincent mag je het zeil van mij ook hebben hoor. Zijn mailadres staat in zijn profiel (met dank aan Lex voor de tip )

gepost door: idefix op 28/08/08 21:28
@michiel: chique van je!!!
@arj: stuur maar je adres per email.

Greetz,
idefix
gepost door: idefix op 14/09/08 22:32
Hallo arj?
gepost door: michielv op 15/09/08 09:23
@Idefix,

Als Arj niet meer van zich laat horen binnen afzienbare tijd mag je mij wel een seintje geven. Als je toch enigszins deze kant op komt etc.

Hij heeft zijn kans gehad en op zich kan ik een beter spatzeil dan mijn huidige altijd wel gebruiken.

gepost door: idefix op 18/09/08 07:59
@michiel, je hebt mail.
gepost door: michielv op 18/09/08 13:42
@Idefix: Je hebt antwoord
gepost door: michielv op 24/09/08 19:40
Vanavond heb ik het spatzeil mogen ontvangen en weer een mede forummer ril moge ontmoeten (en dat was natuurlijk nog leuker )

Op zich past het spatzeil me prima, volgens mij klopt de kuipmaat ook wel redelijk dus mijn oude spatzeil is bij deze vervangen

Mocht het niet passen oid dan staat het zeil vanzelfsprekend ter beschikking aan de volgende die denkt er iets aan te hebben. Jullie horen het dan meteen.

@Idefix: nogmaals hartelijk bedankt en het was erg leuk je te ontmoeten en spreken. Wie weet kom ik binnenkort wel eens bij je in de buurt (Ieper, Dikkebus, Veurne of gewoon op doortocht richting vakantie) en dan zal ik je zeker een specialiteit uit de Rotterdamse Bierbrouwerij De Pelrgim meebrengen!