PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Daar ben ik weer....
Kanoforum: Off-topic
gepost door: kanofreak op 26/10/04 09:43
Na een lange vakantie en een veel te drukke werkperiode ben ik weer helemaal terug speciale groet aan Rockey en Noukje heeft noukje al een kano???? en welke is het geworden...? Ik zie op het forum dat veel mensen veel mooie kanouurtjes hebben beleefd. Ik ben afgelopen zondag nog op de maasvlakte (strand blokken) wezen kanoen ik ws helemaal alleen..SUPERBRANDING!! jahoe!! im back!!!

Aan alle mensen die hier nieuw zijn WELKOM en aan de mensen die ik al een tijdje ken sorry dat jullie zo lang niets van mij hebben gehoord. Maar ik ben terug en de goede branding periode komt er aan dus...Lekker met z'n allen het water op..Trouwens de laatste keer dat we in domburg hebben gevaren had noukje super foto's gemaakt waar kan ik deze ook al weer vinden?? Ik had begrepen dat rockey nog een verdwaalde fotograaf had ontdekt die ook wat foto materiaal zou doorsturen is daar nog wel eens wat van gehoord???

Hoor nog wel van jullie en niet vergeten!! de volgende keer ben ik er weer bij JAHOE!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Freek

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: Rocky op 26/10/04 10:43
Hi Freek,

welcome back!
Ja het brandingseizoen begint normaliter in deze periode maar dit jaar is het seizoen heeeel vroeg begonnen hoor.
Er zijn al vanaf juni hele mooie brandingdagen dagen geweest (OK af en toe twee drie weken vlak ertussen) en er hebben echte SUPER dagen tussen gezeten met weinig wind en hoge golven.

De foto's van dat dagje in Domburg die Noukje voor ons gemaakt heeft zijn hier te vinden:
ftp://branding:pelegrie@81.82.206.9

Nogmaals dank aan Anouk!

Er zijn inderdaad nog wat foto's gemaakt mar daarvan staan er maar drie op t net en dat zijn clubgenoten in lange boten. Niet echt interessant...
gepost door: Noukje op 26/10/04 16:09
Hai Freek,
Daar ben ik ook weer ... welcome back !
Ik ben zelf ook erg lang "out" geweest : voor m'n werk een aantal weken weggeweest, eindexamens afgelegd voor m'n opleiding en goed ziek geweest. Vandaar kan ik jammergenoeg geen leuke surfverhalen vertellen.
Ik ben ondertussen inderdaad in het bezit van een vaartuigje, geen kano, maar een Five-O sit-on-top. Ik vind 'm echt geweldig : hij surft ontzettend gemakkelijk (mede dankzij de vin die eronder zit) en ik hoef niet te leren eskimoteren
Maar, zoals gezegd, ik heb er nog maar een paar keer van kunnen genieten. Ik hoop het in de komende maanden goed te kunnen maken. Op een SOT is het weliswaar een stuk kouder dan in een gesloten bootje, maar ik ben vorig jaar ook nog tot eind november wezen bodyboarden.
Rocky heeft de link voor de foto's al gegevn, gelukkig heb ik ze nog niet van de server gehaald !

Ik hoop iedereen binnenkort nog 'ns te zien op het strand

Groetjes,

Anouk
gepost door: Boogieman op 27/10/04 13:31
Offtopic:

Heey Anouk!

Ben je geslaagd?

We gaan vrijdag misschien naar terHeide, heb je ook tijd/zin?

Grtz,
Luuk

gepost door: Noukje op 27/10/04 15:45
Hey Luuk,

yep, ik ben geslaagd ! Nog even wachten op het papiertje, maar ik ben nu officieel de eerste kynologische gedragstherapeut in België (in Nederland zijn er wel al meerdere, jullie zijn altijd een beetje sneller dan wij Belgen).
Ondertussen ook nog promotie op het werk, met natuurlijk veel extra uren werk als gevolg... minder leuk , maar de eurootjes zijn dan wel weer fijn !
Ik heb wel zin om mee te gaan aanstaande vrijdag, maar ik moet wel werken. Om hoe laat zouden jullie gaan ??

Groetjes,

Anouk

PS. Heb je mailtje gekregen van je vakantie : het zag er wel een erg fijne plek uit, moet ik zeggen, 'k was al helemaal jaloers
gepost door: Boogieman op 27/10/04 17:03
Gefeliciteerd en gefeliciteerd! (Geslaagd en Promotie)

Als je nou meer moet werken heb je toch ook recht op meer vrijedagen? Je hebt niet voorniets een SOT gekocht natuurlijk!

Zie "Vrijdag 29 oktober branding varen" voor ontwikkelingen van de kanoafspraken vrijdag...

Grtz,
Luuk

PS: Bracha is chroniesh euphories maar daar heeft ze wat mijbetreft geen therapie voor nodig. Mochten zich er ernstige complicaties voor doen dan weet ik je tevinden!
(Petje af trouens een opleiding afronden naast je werk...)