| Vrijdag 29 oktober branding varen | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: WaizFisZ op 26/10/04 20:19
:) Ik ben vrijdag lekker vrij. Heeft er iemand zin/tijd om ergens te gaan brandingvaren? Ik hoor het wel! Lex |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: Stephen op 26/10/04 20:32
Ja wieweet ligt eraan of Luuk zin heeft en of er golven zijn Moet nog wel even mijn bootje repareren want dat is echt f*cking irritant een voetensteuntje die uit zichzelf niet meer locked.. |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 26/10/04 20:40
Ok, ik hoor het wel |
||||
|
gepost door: Boogieman op 27/10/04 13:29
Dude's! Vrijdag heb ik ook wel zin en tijd om te varen. Waarschijnlijk heb ik geen auto tot m'n beschikking maar dat moet ik nog even veriferen... Luuk PS: het zal wel weer even wennen zijn, die middelandsezee vorige week was zo vlak als m'n kopje thee waar ik nu naar zit te kijken... |
||||
|
gepost door: spikey op 27/10/04 15:00
Zou graag meegaan alleen kan helaas niet ivm met leren voor tentamen.. Vanaf volgende week is de druk er wat vanaf en heb ik meer tijd, hopen op mooie omstandigheden. Ook voor jullie vrijdag! |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 27/10/04 15:33
Jammer dat de voorspellingen niet zo mooi zijn voor vrijdag (zuiden wind). Hoogwater is pas laat in de middag (kan ik niet) en laagwater zou rond 12:00 dus dat zo een mooie tijd zijn (ik moet om 15:15 m'n zoon van school halen). |
||||
|
gepost door: Boogieman op 27/10/04 16:54
Mmm... Als het 16:30 hoogwater is zou ik toch wel t liefst om 14:00 a 15:00 in het water liggen. Aangezien Lex dan niet kan en Anouk dan ook vast nog werkt is het handiger voor mij om naar Katwijk te rijden ipv TerHijden... Wat jij Stephen? Luuk |
||||
|
gepost door: Stephen op 28/10/04 09:53
Der blijft weinig soeps over vrijdag.. Lijkt me dus niet zon geschikte dag helaas Gelukkig heb ik nog genoeg te doen dus ik zal me echt niet vervelen hoor |
||||
|
gepost door: michielv op 28/10/04 09:57
Voor degenen die toch graag willen varen: misschien is strand De Slufter (Maasvlakte) iets? Volgens mij was daar met zuiden wind nog wel wat te beleven. Moet het wel waaien natuurlijk ![]() |
||||
|
gepost door: Stephen op 28/10/04 21:47
iets te groot gokje en ik las in een mailtje dat luuk geen auto had en ik die heb ik ook pas weer smiddags. |
||||
gepost door: Noukje op 29/10/04 09:19
Hoi Luuk, het zal inderdaad niet lukken vandaag ! Ik kan ten vroegste om 16u vertrekken op het werk, tegen dat ik dan aan zee ben, wordt het al bijna donker ! Jammer, maar het zal toch voor een andere keer moeten zijn ! Hopelijk nog ergens in november in het weekend. VEEL PLEZIER STRAKS !!! Groetjes, Anouk |
||||