PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Sick line 3
Kanoforum: Algemeen
gepost door: stein op 27/10/04 18:41
Hallo,

Weet iemand waar ik de nieuwe dvd kan kopen van sick line 3?
Hij lijkt mij heel goed, maar heb hem nog niet kunnen vinden.
Wat kost dvd?

Groeten,

Stein

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: Rocky op 28/10/04 09:19
Gisteren die DVD gezien bij Arend Bloem voor de somma van 30 Euro.

Is veel geld maar voor een videootje van 3 jaar oud betaal je ook nog steeds een euro of 20 dus relatief gezien valt t wel mee.

En dan de KNALLER:

Op de DVD staan als bonus films ook sick line I en II dus je hebt drie complete films!!!

Lijkt me prijstechnisch gezien dus zeer zeker een aanrader en Olaf Obsommer staat voor prima kwaliteit.

gepost door: michielv op 28/10/04 09:42
Arend Bloem kennende kun je de DVD ook gewoon op laten sturen, scheelt je een ritje naar Wormer (handig als je ver weg woont).

Kun je je niet fijn vergapen aan al die mooie boten maar ja, je kunt niet alles hebben natuurlijk
gepost door: Martijn op 28/10/04 10:26
Heb m al wel eens gezien..
idd wel vermakelijke acties..
wel een redelijke overdosis aan "no-brainers" als je het aan mij vraagt.. Maar goed.. als je thuis met een biertje op de bank zit hoeft dat geen bezwaar te zijn..

Volgens mij duurt het niet al te lang voordat Olaf weer met iets nieuws komt..

Ik weet wel dat ze druk bezig zijn met materiaal voor een nieuwe film. O.a. Bernhard (achternaam ff kwijt) is daar mee bezig, volgens mij ook in samenwerking met Olaf.. die hebben afgelopen tijd al wat "zieke" stukken gevaren in Oostenrijk... veel Oetz met diverse waterstanden.. moet vast weer wat leuks opleveren.. (met Nederlands gastoptreden)