PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Mega X-Ray Demoboot
Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding
gepost door: michielv op 29/10/04 09:15
Hoi allemaal,

Het staat ook al bij de advertentie maar sinds vandaag is mijn oude X-Ray officieel Mega Demo Boot.

Als vervanging krijg ik het prototype van de nieuwe "big boy's boat" (http://www.xs4all.nl/~michielv/malcolm/new_boat/, de groene) en die is vanzelfsprekend ook te testen.

Wil je een keertje proberen, mail me op surfkayaks@xs4all.nl en we maken een afspraak.

BTW: voorlopig gaat Rocky (als hij erin past) de X-Ray een tijdje proberen dus voorlopig heeft het bootje standplaats Katwijk.

Groetjes,

Michiel

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: Boogieman op 29/10/04 12:13
Goed joh dat je nu/straks een bootje hebt waar je lekker in past.

Enneh... Super toffe actie dat Ralf voorlopig met de demo boot uit de voeten kan.

Klasse Michiel!

CU,
Luuk

gepost door: michielv op 29/10/04 14:08
Vergeet niet dat Malcolm Pearcey (The MegaMan) hier ook de nodige krediet in verdient: hij had dit niet hoeven doen natuurlijk.

In ieder geval hoop ik dat zoveel mogelijk mensen nu het plezier van een surfkayak kunnen ervaren.

Cheerio,

Michiel
gepost door: Stephen op 01/11/04 12:45
Ik wil die boot ook wel een keertje testen.. wieweet pas in de lente.. ligt eraan hoeveel geld/tijd ik nog heb om te gaan brandingvaren
gepost door: michielv op 01/11/04 13:46
Tijd/geld om te testen zou toch moeten lukken toch?

Maar inderdaad, een surfkayak is alleen zinvol als je er ook regelmatig iets mee gaat doen. Als het maar voor 2 keer per jaar is (bij wijze van spreken) kun je net zo lekker in een wildwaterbootje gaan (of dan de X-Ray demoen natuurlijk )