PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Rustig hier....
Kanoforum: Off-topic
gepost door: michielv op 01/11/04 10:44
Zelf heb ik ook niet zo heel veel te melden, hooguit dat ik van het weekend nog een Amerikaans peddelblad ("Paddler") gekregen heb met daarin een artikeltje van Spencer Cooke over hoe in de branding meer air te krijgen (zowel boven als onder de "lip"). Was wel leuk en leerzaam, ook een goede reden om een echte surfkayak te willen

Eens kijken of ik dat hier kan scannen..

gr.m.

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: Boogieman op 01/11/04 11:08
Klinkt leuk, ben benieuwd.

Zelf verlang ik voorlopig denk ik alleen even naar air als de eersthelft van de eskimorol achter de rug heb maar de twedehelfd op een of andere manier niet zo wil vlotten...

Luuk

gepost door: Martijn op 01/11/04 11:20
Ik heb ook weinig te melden...

maar ik dacht er over om komende zondag ff daar in Berschenhoek langs te gaan... iemand hier enig idee of dat een beetje de moeite waard is?
gepost door: Rocky op 01/11/04 11:26
Aha, nu heb je dus al twee artikelen die je moet gaan scannen!!!

Maakt voort, maakt voort!

Ik heb trouwens thuis nog een leuke verzameling links over surf-moves (en hoe je ze moet doen) en veel belangrijker: surf-etiquette.
Zal straks na werktijd eens ff kijken of ik ze via gogle weer kan vinden en ze dan voor jullie posten.
gepost door: michielv op 01/11/04 11:54
Dan moet ik er eens aan denken die meuk mee te nemen

's morgens vroeg is niet mijn beste tijd om na te denken en 's avonds mijn tas inpakken doe ik ook al jaren niet meer

Of het dit weekend wat is in Bergschenhoek weet ik niet. Ligt er denk ik ook een beetje aan wat je zoekt/wilt doen. Ik heb genoeg spulletjes en ga bovendien nog een polobootje plakken dus ben druk bezig vrees ik.
gepost door: Boogieman op 01/11/04 11:59
Ik denk dat ik wel even ga kijken naar die golf. Als de condieties aan zee niet de moeite waard zijn dat is!
Ik heb nu al zolang niet meer gepaddeld dat ik een beetje tegen de kouw begin op te zien. Hoogtijd om weer wat te doen dus!

Luuk

gepost door: Stephen op 01/11/04 12:44
Hey Luuk

Laten we samen anders even naar die golf bij outdoor valley gaan kijken. kunnen we wellicht even een babbeltje maken als ze tijd hebben over die t-shirts.. en nog gezellig ook!

Was er zaterdag ook en kan zeggen.. heb 2x gedouched voordat ik schoon was van de modder.. hadden met de jeugd een hindernissenbaan gedaan daaro en tja iemand moet het goede "uhum" voorbeeld geven natuurlijk!

Stephen

p.s kan je zeggen dat de nieuwe site wel goed gaat lukken.. forum migratie is al bijna gedaan (scripts geschreven etc) en tja voorderest ga ik weinig "overzetten" :P

====

Nu heb ikj al wat anders staan zondag.. zegt een vriend van me ga je mee zondag snowboarden.. ikkuhh ja uhhhh goed.. kom ik thuis shit wat was e rnou zondag
tja..
gepost door: michielv op 03/11/04 08:55
Vervelend he, die veeeeel te korte weekenden?

gepost door: michielv op 03/11/04 16:19
Goed, het artikeltje is gescand (gisteren al blaadje meegenomen maar totaal vergeten te doen). How now brown cow?

Er zit natuurlijk wel copyright op, mail ik dit gewoon naar een aantal mensen?
gepost door: Stephen op 03/11/04 22:25
ja echt wel :x frustrerend.. waar haalt iedereen zijn tijd vandaan
gepost door: michielv op 04/11/04 08:09
Volgens mij is er gewoon 1 grote brok tijd en alles wat sommige mensen extra hebben lijkt wel van de tijd van anderen af te gaan
gepost door: Boogieman op 04/11/04 09:24
Nah... geloof me, vrijetijd tekort is chroniesh.

Suur dat arlikeltje ook mijn kant maar op als je wilt.

Thnx,
Luuk

PS: Stephen: No, problemo. Ik ga zaterdag of zondag zelf wel ffies kijken denk ik.