| Week 5 | ||||
| Kanoforum: Wekelijkse vaar afspraken | ||||
|
gepost door: Stephen op 29/01/08 19:05
Heeft er iemand zin dit weekend (liefst zondag)
|
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
gepost door: roosmcd op 29/01/08 19:41
Stephen schreef op 29/01/08 19:05: Zin altijd natuurlijk . Zondag komt mij ook beter uit ivm. zwembad. |
||||
|
gepost door: Wilko op 29/01/08 19:51
De komende dagen is er regen voorspeld, dus ik kijk al stiekem met 1 oog naar de peilschaal van de boven-Rur... Daar hoeft niet zo gek veel bij om een leuke waterstand te hebben op zondag. Zaterdag lig ik ook in het zwembad! :-) |
||||
|
gepost door: jona op 29/01/08 21:34
ik zal te vinden zijn in koksijde, zaterdag morgen. als de voorspelling zo goed blijft. |
||||
|
gepost door: Thomas op 30/01/08 08:38
Als listrup loopt ga ik daarheen.. ;-) |
||||
|
gepost door: Stephen op 31/01/08 19:02
Is dat een leuke golf.. Surfbaar en trick-baar ?? |
||||
|
gepost door: asscObra op 31/01/08 22:24
zeker surfbaar, echt dik, beetje pulserend, maar zeker ook trickbaar (moet je t wel kunnen he ) |
||||
|
gepost door: lennart op 31/01/08 22:28
als ie echt pulseerd dan gaan de trick makklijker als je het niet kan , mijn 1e blunt op ww is ik daar gedaan |
||||
|
gepost door: Thomas op 31/01/08 22:30
Dat was dan zeker je eerste keer op wildwater? Er zijn echt wel zat plekken te bedenken waar blunten makkelijker is. Niet dat het daar moeilijk is ofzo. Listrup is gewoon een goed golfje dat als het loopt zeker de moeite waard is! |
||||
|
gepost door: lennart op 01/02/08 09:30
geen idee weet nog niet zo langhoe je zou moeten blunten, en zit bijna nooit in boten die kunnen stuiteren en ik heb het idee dat dat wel helpt. ik werd meer geblunt dan dat ik het zelf deed. het is denk een goede plek. zeker voor de afstand waarop hij ligt. maar zaterdagmiddag heeft ook goede papieren zo als eht er nuu uit ziet... |
||||
|
gepost door: Arjan op 01/02/08 11:06
Hier een filmpje van de spot bij Listrup van afgelopen zondag. Wij waren er zaterdag. Toen zat er wat minder verval in, maar was hij wel stabieler: |
||||
|
gepost door: Thomas op 01/02/08 14:54
Nou Listrup gaat niet lopen dit weekend denk ik.. tregent niet echt en tis meer dan 1 meter te laag.. |
||||
|
gepost door: Stephen op 01/02/08 16:25
Het lijkt nu zaterdaagmiddag of zondag ochtend the bomb de worden. Wat doen jullie ??? |
||||
|
gepost door: Thomas op 01/02/08 16:48
Nou ik heb het filmpje bekeken. ik vond het zaterdag eigenlijk wel beter hoor |
||||
|
gepost door: lennart op 01/02/08 16:49
Het maakt mij niet uit ik heb wel weer zin dat dacht ok dus maar das veranderd za mi naar dwd dus branding misschien zo ochtend De plek natuurlijk wel scheef is voor mij erg makkelijk katwijk kan ook de rest word weer veel moeilijker |
||||
|
gepost door: spikey op 01/02/08 21:06
Veel plz guys, ik pas ff. Zit met een pijnlijke oor en vertrek zondagnacht naar fuerteventura voor een weekje (offtopic) surfen. Geen onnaardige voorspellingen trouwens:) |
||||
|
gepost door: Stephen op 02/02/08 00:19
jaja wrijf het er maar in.. Wil je een Ban hebben ofzo Maarruhh ik hoorde ergens dat er morgen winterse buien komen.. Dus ik ben benieuwd of er nog iemand gaat varen de komende 2 dagen.. Ik heb er wel zin in.. |
||||
|
gepost door: roosmcd op 02/02/08 10:05
De Rur staat nu onder de 40, dan mogen er nog heel wat winterse buien komen.... @Stephen: Je kunt zeker een ban opheffen door een vaarverslag in te sturen? |
||||
|
gepost door: lennart op 02/02/08 12:12
@ stephen om half 1 liggen er een paar in katwijk |
||||
|
gepost door: roosmcd op 02/02/08 12:27
http://frontpage.fok.nl/nieuws/87305 "Volgens de reddingsmaatschappij was het een zware klus om de 'Chinees' te bereiken met golven van zeven tot acht meter hoog" |
||||
|
gepost door: Thomas op 02/02/08 18:02
MooiSchip.. kan je wel uit de wind gaan peddelen :-) Weet iemand hoe het was vandaag? Morgen ochtend de moeite waard? |
||||