PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Varen vrijdag 5/11 of zaterdag 6/11
Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding
gepost door: spikey op 04/11/04 13:56
Zijn er nog mensen die gaan varen vrijdag of zaterdag?
Ikzelf kan of vrijdagmiddag of zaterdagmiddag (vroeg). Moet alleen nog een auto regelen en ga het liefst naar Ter Heijde.

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: michielv op 04/11/04 14:36
Helaas moet ik door de week altijd werken en is zaterdag mijn boodschappen/dingetjes regelen dag.

Als je nou effe regelt dat in dit land die bezopen gewoonte om op zondag uitgestorven te zijn niet meer bestaat (zoals vrijwel overal ter wereld) zou ik op zaterdag wel eens kunnen

gepost door: spikey op 04/11/04 14:38
Haha 24 uurs economie tog tegenwoordig! Hoewel, onze c1000 hier in delft is netjes open op zondag:)
gepost door: michielv op 04/11/04 15:10
Het gaat slecht met de (24 uurs) economie he

Ik bedoelde ook meer de rest van de winkels. Overigens kun je dat hier in Barendrecht wel vergeten, zelfs de Ikea mag niet op zondag open...

Het hoeft van mij trouwens geen 24 uurs-economie te zijn hoor, als winkels maar gewoon ook (desnoods beperkt) op zondag open zijn.

Veel plezier met varen trouwens, voor ik het vergeet
gepost door: WaizFisZ op 04/11/04 15:17
Ik kan wel vrijdagmiddag maar ben er niet voor 4en. Is de verwachting gunstig?

Lex
gepost door: michielv op 04/11/04 15:32
Best wel: 2,5 meter...

Het is zelfs relatief warm nog, later dit weekend wordt het weer kouder
gepost door: spikey op 04/11/04 16:54
Vrijdagmiddag zou heel goed uitkomen zij het niet dat ik geen auto heb!! Zaterdagochtend (rond12/13 uur) wel, dus ik ga dan denk ik..

gepost door: spikey op 04/11/04 16:56
Ehm rare zinsformulering :? maar strekking is duidelijk, geen vervoer vrijdag
gepost door: spikey op 04/11/04 21:35
Ok zaterdag heb ik auto, ben tussen 11 en 13/14 uur in Ter heijde, kzie wel over er meer mensen zijn!
gepost door: Stephen op 05/11/04 16:39
Ik wil morgen ook wel even varen
Luuk mee?? ik heb nu kanobeugels dus geen vliegende ufo's meer hoop ik :?
gepost door: spikey op 05/11/04 16:59
Waar varen jullie graag dan morgen?
gepost door: Stephen op 05/11/04 17:03
terheijde of katwijk
gepost door: spikey op 05/11/04 17:15
Terheijde komt voor mij het beste uit, tis dichterbij en ik moet helaas om 3 uur weer terug in delft zijnm dus ik ga probeer rond het middaguur in het water te liggen.
gepost door: spikey op 05/11/04 20:26
Ik lig morgen tussen 11 en half 12 in terheijde in het water, samen met een maatje. Misschien tot morgen voor degene die gaan varen daar en anders veel plz op andere locatie!

gepost door: Stephen op 05/11/04 21:22
Ik haal luuk op om half 2 dus tja 10 uur halen we dan niet he
gepost door: spikey op 05/11/04 21:38
He neej dat wordt lastig dan. Ik had ook liever smiddags gegaan maar heb helaas verplichtingen die net weer met een uur zijn vervroegd :? vaarse!
gepost door: Boogieman op 06/11/04 19:58
Haai hallo,

Het was uiteindelijk Katwijk geworden, golfen waren niet echt spectaculair van 15:00 tot 17:00 (wat mij erg goet beviel om weer even in te komen) en er stond gelukkig weinig wind.

Morgen even kijken naar de kunstmatige golf bij Outdoor Valley, als het daar erg druk is (of als ik daar zin in heb) rijd ik door naar TerHeide.

Zie ik dan nog iemand? (bij Outdoor Valley of Ter heide)

Grtz,
Luuk

gepost door: WaizFisZ op 07/11/04 19:02
ik was bij outdoorvally, geen golf gezien. jullie?
gepost door: Stephen op 08/11/04 09:27
Ik was er niet.. snowboarden in zoetermeer :P
gepost door: wendy op 08/11/04 13:58
Hmmm...golf is misschien niet de correcte benaming, maar een leuke stroming voor diverse trucs....ondersnijden etc was er wel degelijk....meerdere kajakkers deden er toch leuke dingen.

Je was er toch zondag vroeg ?, want de "golf" begon namelijk iets later dan gepland, net als de meeste bezoekers trouwens, want na 11 uur werd het pas echt lekker druk.... :P

Gr, Wendy
gepost door: michielv op 08/11/04 14:06
Aha, niets gemist dus. Niet lullig bedoeld maar ondersnijden, cartwheelen enz. kun je op op vlakwater ook. Ga anders eens op zondagmiddag kijken bij de Delftse Hout of op dinsdag avond bij Natsec (daar trainen Koen van Ginkel en Tineke Renssen), ook mooi om te zien

Gisteren wel lekker geplakt, ondanks dat het eigenlijk een beetje te koud was (had wel een verwarminkje in de schuur staan maar dat hielp niet echt veel). Is wel netjes geworden, al zeg ik het zelf.

Mijn nieuwe surfbootje is nu vaarklaar, het zitje zit erin en de scheuren zitten dicht. Nog wel met een tijdelijke blauwe gelcoat (had ik nog), het reparatiepakket van Mega was nog niet binnen maar ik wilde toch plakken. Dat blauwe spul slijp ik wel weer weg. Werelduitvinding, zo'n dremel