PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
rake klappen Ter Heijde
Kanoforum: Off-topic
gepost door: WaizFisZ op 05/04/08 21:28
Bericht verwijderd op verzoek van Ronald

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: Thomas op 06/04/08 00:17
Wow en dat op Ter Heijde...

Ik heb geen info, maar wens Ronald beterschap!

gepost door: Arjan op 06/04/08 08:13
Bizar zeg, als dit op scheveningen was, dan had ik me er niet zo over verbaasd. Niet dat ik dat soort acties goed vindt, maar op Ter Heijde hangt nooit zon aggressieve sfeer en heb ik zelf ook nooit woorden gehad ofzo.
gepost door: spikey op 06/04/08 14:27
Onvoorstelbaar...

Kan hier zo boos om worden, dit soort zinloze en respectloze acties. sterkte, en hopelijk wordt deze kerel gevonden en aangegeven.
gepost door: asscObra op 06/04/08 19:08
jmmr da'k er nie bij was... was hij alleen dan? debielen heb je trouwes overal nu ook in de branding dus. forum van pipo in de gaten houwe of er iemand wat over zegt>? betrschap
gepost door: WaizFisZ op 06/04/08 19:21
Ik heb 't ook op pipo gepost. Ben benieuwd of iemand 'm kent. Ik heb geen idee of ie alleen was moet de details nog horen.
gepost door: freeflower op 06/04/08 21:26
hee,

dit kan niet!
echt belachenlijk dat ze dit gedaan hebben.
is de dader ook lid van jullie vereniging?

vertel eens iets meer over die aanvaring.
mischien kunnen we er iets van leren.
want een ongeluk kan natuurlijk gebeuren maar is beter om te voorkomen.

greets remi
gepost door: WaizFisZ op 07/04/08 08:31
Remi,

Ik weet er het fijne (nog) niet van maar de dader is geen lid van de vereniging. Het slachtoffer is altijd de rust zelve en een zeer sociaal persoon die geen vlieg kwaad doet en altijd iedereen helpt.

Lex
gepost door: michielv op 07/04/08 10:41
Wow, dit is echt belachelijk. Ronald is inderdaad een super aardige en relaxte gast die nooit bewust mensen aan zou gaan varen ofzo.

Hoewel ik me de reactie van de overie clubleden voor kan stellen is het wel beter om gewoon aangifte te doen. Voor je het weet moet Vier Winden vertrekken omdat er "continue problemen" en vechtpartijen zijn (dat kunnen kwaadwillenden altijd lekker overdrijven natuurlijk).

gepost door: WaizFisZ op 08/04/08 14:20
De dader schijnt bekend te zijn.