PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Billy Harris - Mission: Run Ragged (first decent o..
Kanoforum: Wildwater Algemeen
gepost door: krusty op 17/11/04 21:46
Eerste afdaling van Ragged Falls (Ontario, CA).

Check it out !

Klik hier om te lezen en zien ...

Greetingz,
Krusty
krusty@xackers.net

PS: niet vergeten je te abonneren op mijn nieuwsbrief en kans te maken op 2 leuke dvd's ... Meer info hier ...

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: Stephen op 17/11/04 22:04
Hoi Koen,

Wanneer krijg ik er iets voor terug voor al die posts

Groetjes

Stephen
gepost door: michielv op 18/11/04 08:12
Hoi Stephen,

Als dit forum je nou in de papieren gaat lopen: ik heb geen moeite met eenzelfde model als bij Boatertalk waarbij leden voor een klein bedrag het forum kunnen ondersteunen.

Per slot van rekening hebben we er allemaal plezier van dus als we dan ook allemaal iets bijdragen in de kosten?

Groetjes,

Michiel
gepost door: Stephen op 18/11/04 12:02
Nou, Ik bedoel het niet financieel.
Ik merk dat Koen (krusty) vaak verwijzingen naar zijn eigen site legt om zijn eigen site te promoten. Dat recht heeft hij natuurlijk!, maar om er elke keer een nieuw topic voor te maken vind ik iets te. Het liefst zie ik dat hij 1 topic heeft waarin hij zijn reclame kan spuien en updates kan melden.
gepost door: Boogieman op 18/11/04 13:00
Het valt me inderdaat wel op dat de verhouding van Krusty's post's een betje uit ballans lijkt: Veel links naar Xackers weining andere activiteiten op het KanoForum.

Grtz,
Luuk

PS: Hij wel een mooie site natuurlijk.

gepost door: Martijn op 18/11/04 13:21
Is natuurlijk ook goed als Krusty elke week een nieuw artikel over dit forum post op xackers.net
gepost door: krusty op 27/11/04 05:45
hehe, wat moet je dan terug ? Ik post met plezier artikels van deze site op mijn site. Dat weet iedereen, van hier tot in Tokio.

Wat ik niet doe, is posts van forums op mijn site zetten. Daar heb je de forums zelf voor. Dus, als er nieuwe artikels op deze site verschijnen, dan post ik ze graag op mijn site.

Een banner van kanoforum op mijn site? Helaas niet. Heb onlangs dezelfde vraag gekregen van een site in Amerika, die notabene een stuk groter is dan deze site. Doe ik niet. Ik heb maar een beperkt aantal pageviews, en die zijn bestemd voor de adverteerders.

Enige wat ik kan doen is misschien middels een scroller apart de topics op mijn site vermelden voor de nederlandstalige gebruikers. Wil ik best wel doen, maar dat duurt even. Daar moet ik immers grondig mijn site voor aanpassen. En ik heb nog zoveel die ik eerst moet doen. Zo heb ik momenteel nog 8 artikels die ik moet opmaken (en dat is nog maar gewoon content, dat is eigenlijk niks nieuws qua bouw aan de site).

En voor eind dit jaar wil ik een nieuw content-stuk af hebben.

Hey, en ondertussen moet ik nog geld verdienen ook, anders is 't feestje gauw over.

Overigens vind ik dat mijn posts best wel bijdragen aan het forum. 't is nooit puur reclame. Als je als forum groot en bekend wil worden, dan moet je dit er bij nemen.

Wat is het grootste forum ter wereld ... BoaterTalk ... daar post ik meerdere malen per week. Die zouden nog eens kunnen klagen moesten ze willen ... maar nee, die vinden het juist goed.

Op Boatwerks zijn ze er zelfs blij mee.

Dit is namelijk wat een forum doet ... het stelt mensen in staat gegevens door te geven. Mensen komen naar een forum om er dingen van anderen te lezen en daar reacties op te geven.

Het zou een ander verhaal zijn moest ik puur banners hier posten. Hey, en wees eerlijk, er zijn hier andere mensen die gewoon botweg hun promoties er op zetten. Ik probeer op z'n minst iets te posten die leuk en interessant is om lezen. Videootjes, trip reports met leuke foto's ...

Ik kan ook dit forum gewoon links laten liggen. Mij best hoor. Als het niet gewenst is, no problem.

Hehe, kreeg ook een mailtje van Darko van SoulBoater. Of ik niet teveel wou posten. Toen ik hem zei dat ik ondertussen al vijf maal zoveel bezoekers naar hem gebracht heb als hij naar mij, dan kreeg ik prompt een berichtje terug van "ow, sorry, ga maar door".

Dus, post af en toe een artikel, en ik zet 't met plezier online bij mij. En zoals mijn site tegenwoordig draait, krijg je geheid een pak bezoekers terug ! (deze week nieuw record aan 't breken ... in 1 week meer dan 10.000 bezoekers jeehaa).

De topics van kanoforum op mijn site: ga ik doen, maar even geduld, ik ben het echt niet vergeten!

Greetingz,
Krusty
krusty@xackers.net
http://xackers.net