| Freestyle posters | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: spikey op 27/11/04 12:31
Weet iemand of AB of ergens anders kajakposters verkoopt (en verzend). Ik ben namelijk op zoek naar een poster met een vette foto van iemand die een kicke move maakt (blunt / helix/ pan am).. |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: Boogieman op 27/11/04 13:19
Geen vette move maar een van de weinige kayakposters die ik (online) kan vinden http://muurposters.posterplanet.nl/ Onder:sport extreme |
||||
|
gepost door: michielv op 28/11/04 12:09
Vroeger zat er bij de folder van Pyranha (aanvragen via de website) altijd een A3 formaat poster. Meestal van iemand die een waterval afvaart maar goed, wie weet hebben ze tegenwoordig ook freestyle posters? Overigens is het denk ik het gemakkelijkste een hoge resolutie foto te nemen en die af te (laten) drukken. Kost een paar centen maar dan heb je wel wat. Bij foto's van het internet altijd vantevoren toestemming vragen, is wel zo netjes. |
||||
|
gepost door: spikey op 28/11/04 12:53
Ja heb ook gedacht aan het afdrukken van foto alszijnde poster. Maar dan zou ik wel een move van mezelf nemen:) Al is het dan geen blunt, pan am, helix.. zucht.., heb nog wel wat leuke actie fototjes liggen. Iemand idee over de kosten daarvan? Ow ik vraag wel veel, kan het natuurlijk ook zelf uitzoeken:) zal de luiheid wel zijn;) |
||||
|
gepost door: Boogieman op 28/11/04 13:32
poster.pagina.nl En DIT is ook wel leuk! |
||||