| [DATE] week 48 | ||||
| Kanoforum: Wekelijkse vaar afspraken | ||||
|
gepost door: spikey op 29/11/04 22:00
Ik wil dit weekend graag de zee op, alleen zijn de voorruitzichten beetje bagger (heel de week oostenwind). Zou er nog ergens iets leuks te doen zijn (op vaargebied dan:)?? |
||||
| Reacties (1 van 2 pagina's) |
||||
| 1 2 | ||||
|
gepost door: Martijn op 29/11/04 22:22
Nova-Carib wil je vast wel begeleiden op de Linge of Vecht ofzo.. |
||||
|
gepost door: Boogieman op 30/11/04 00:01
Nah... Ik ben niet zo'n begeleider typje. Wel jammer trouens dat het vlak/groot water topic helemaal DOOD 8) lijkt te zijn. T zal ook wel wat met het weer/tijd v h jaar temaken hebben. Maar toch zijn er ook mensen die gewoon door touren in de winter. Misschien zijn die allemaal lid van een club ofzo of hebben ze al genoeg kano vriendjes. Misschien hebben ze wel helemaal geen zin in mensen om zich heen en was dat in eerste instantie juiste de reden dat ze zijn gaan kanoen... Zelf was ik morgen vanplan een stukje over de Loosdrechtse plassen te gaan. Maar Tim, van het weekend zit ik ook graag weer op zee. Misschien moeten we het er maar gewoon op wagen. (Al is het ook minder dat het 's ochtends vroeg of om een uur of acht 's avonds vloed is dit weekend) :? |
||||
|
gepost door: Stephen op 30/11/04 11:52
Ik wil ook wel dit weekend maaruhh als er weinig golven zijn tja dan heeft het eigenlijk weinig zin he |
||||
|
gepost door: Wilko op 01/12/04 14:18
Ik wil op zondag wel varen, zit nog steeds te hopen op genoeg water voor een trip op de boven Rur. Afgelopen zondag was er helaas te weinig water daarvoor, dus toen hebben we maar het stuk door Monschau gevaren (en veel gespeeld :-) ). Wilko |
||||
|
gepost door: Boogieman op 01/12/04 15:42
En anders, mee naar zee? Als het nog wat word met de golfjes, dat is. |
||||
|
gepost door: Stephen op 01/12/04 18:05
zaterdag en zondag ongeveer golfhoogte (op zee) 0.9 a 1,3 meter.. beetje weinig ben ik bang |
||||
|
gepost door: spikey op 01/12/04 21:19
Hmm ja jammer. maar als er wel beetje golfslag staat wil ik het best proberen, kan altijd wat oefenen aan flatwater geknutsel:) Edit: de wind draait naar west vanaf morgen. As zondag zou dan nog wel leuk kunnen zijn. Wat denk jullie??? |
||||
|
gepost door: spikey op 03/12/04 23:23
Ff 2 post onder elkaar, maar alleen om deze topic onder aandacht te brengen want: Ik wil as zondag best gaan varen. Vanaf gister westenwind, niet hard maar oploppend tot kracht 5 as zondag. Dus wellicht wat golfslag:) Iemand idee wanneer het zondag hoog water is in Katwijk? Ik ben nog in afwachting voor een auto.. eerst maar eens inventariseren wie ook zin hebben! |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 04/12/04 09:23
Wel zin maar die kinderlokker met die rode muts is jarig. |
||||
|
gepost door: Stephen op 04/12/04 09:42
Daarnaast zijn de golven nog niet echt hoog en is het niet op gunstige tijden vloed en eb.. en dat met de kou vind ik het even niet waard |
||||
|
gepost door: spikey op 04/12/04 13:33
Ik kan me ook prima vermaken in iets kleinere golven En de kou... ja... that sucks! Maar zal dat vanaf nu niet alleen maar erger worden?:) Heb een auto trouwens dus wat mij betreft ga ik! |
||||
|
gepost door: Stephen op 04/12/04 18:13
Ik hoorde het ja dat je ging. Luuk waarschijnlijk ook maar die wil de golvenwebcams morgen eerst nog even checken.. Ik hou het even voor gezien.. jaja ik ben een watje |
||||
|
gepost door: Thomas op 04/12/04 19:44
hehe ik ben net naar hagen geweest... was wel leuk alleen beetje hoog water en golven dus vlakker...:( morgen polobootje halen |
||||
|
gepost door: Boogieman op 04/12/04 20:44
Betekend dat er helamaal nix aan was, of was het toch wel een beetje leuk? |
||||
|
gepost door: Thomas op 04/12/04 20:56
ahh jahwel het was wel leuk.. maar vorig ben k er ook een keer of 2 geweest en toen was het veel leuker! |
||||
|
gepost door: Boogieman op 04/12/04 21:02
Mmm... misschien moeten we het er morgen maar gewoon op wagen Tim! Katwijk? Hoelaat? |
||||
|
gepost door: spikey op 04/12/04 21:16
Wat mij betreft gaan we vroeg mochten we dan meer kans hebben op hoger water.. |
||||
|
gepost door: Boogieman op 04/12/04 21:19
Wat is vroeg?? |
||||
|
gepost door: spikey op 04/12/04 21:21
Eeh tussen 11 en 12 in het water? |
||||
|
gepost door: Boogieman op 04/12/04 21:26
Oei! Dan moet ik vroeg naar bed vandaag en niet te veel pils drinken. Dan moet ik om 10:00 gaan rijden en dus om 09:00 uiterlijk op... Maar dat is het wel waard natuurlijk als we dan meer kans op fijne golven hebben. Gaan we naar Katwijk? PS: Ik zal je muts meebrengen. |
||||
gepost door: spikey op 04/12/04 21:41
Maar dat is het wel waard natuurlijk als we dan meer kans op fijne golven hebben Eeh dat is nog maar de vraag, als het zo is dat er in Katwijk sochtends vroeg hoog water is (waar kan ik dat checken?) en dat de golven bij hoog water over het algemeen beter zijn, dan is het de moeite waard ja.. Dus als dit klopt dan wil ik best 11 uur afspreken in Katwijk. Enne paar piljes kan wel;), alleen varen met een kater is niet alles! Ik ben gister al lekker doorgezakt dus rustig aan vanavond:) |
||||
|
gepost door: Boogieman op 04/12/04 21:58
http://www.getij.nl/ Even op Getijtafels v Nederland kliken... Zie je morgen! |
||||
|
gepost door: spikey op 04/12/04 22:02
Zie je morgen! :pint: |
||||
|
gepost door: spikey op 05/12/04 16:10
Sinterklaars is Luuk en mij dit jaar niet vergeten! Wij kregen: -11 graden -Geen wind -Prachtige branding met mooie vlakke golven -voor 2.5 uur aan heel veel vette surfs!! Kortom we hebben mazzel gehad vandaag in Katwijk!! Was een heerlijke dag met ideale omstandigheden!! |
||||
|
gepost door: Boogieman op 05/12/04 18:03
ZOoo!! Ik heb nog nooit zo ontspannen uitgevaren, de golven waren goed surfbaar en heb super lekker bochtjes kunnen surfen. (Ralph zou denk ik trots op me zijn als ie me gezien had.. )Je hebt toch wat gemist Stephen, volgende keer beter. Nou ik ga het maar ns vieren denk ik! :pint: :pint: :pint: :pint: :pint: :pint: :pint: |
||||