| Uitverkoop bij Double Dutch | ||||
| Kanoforum: Algemeen | ||||
|
gepost door: michielv op 01/12/04 15:57
Hoi allemaal, Ik kreeg net de nieuwsbrief van DD en ze houden ermee op. Met de winkel welteverstaan. Daarom dus uitverkoop, tot wel 70% korting, vanaf 3 december as. Zie ook www.kanoshop.nl. Voor wie nog spulletjes wil hebben ![]() Edit: bij kanoshop.nl hebben ze ook een leuke tikfout gemaakt. Dezelfde boot (Tek240) kost als wildwaterboot maar 299 euro terwijl hij als beginnersbootje maar liefst 100 euro duurder is (399) |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: antonio op 01/12/04 16:03
Ik zal er volgende week eens langsgaan is toch maar 15 min rijden, en eens kijken of ze nog wat leuke dingen hebben liggen. Volgens mij als je een nieuw rodeobootje wil kopen je er maar eens moet gaan kijken |
||||
|
gepost door: spikey op 01/12/04 17:31
Hmm best jammer dat het zover weg is. Heb nog wel wat spulletjes nodig.. Trouwens, heb kleine week geleden wat mails naar kanoshops de deur uitgedaan (dd, outdoorvalley) naar hun zg klantenservice omwille wat productinformatie/aanwezige voorraden etc. Maar geen reacties whatsoever. Dit is niet de eerste keer dat een reactie uitblijft en vind dat behoorlijk vervelend. Het stimuleerd mij iig niet tot aankoop. Lopen die zaken zo goed dat ze het te druk hebben met beantwoorden van mails van potentiele klanten?? Edit: heb van beide stores reactie gehad, misschien had ik wat meer geduld moeten hebben |
||||
|
gepost door: Stephen op 01/12/04 17:49
Ik vind het best jammer dat er een winkel weg gaat.. Zo gaat de concurrentie met AB en Tiekano/Outdoor Valley weer achteruit. Er zijn toch weinig shops in Nederland waar je echt in de winkel advies kunt krijgen op HOOG niveau. Ikzelf heb nu even geen geld over voor dit soort dingen anders had ik waarschijnlijk wel nog een extra bootje gekocht.. |
||||
|
gepost door: wendy op 01/12/04 18:54
Hoi Tim, Alle inkomende mails beantwoorden we, ook al hebben niet direct een antwoord. Ik heb verder ook geen foutmeldingen of zo gezien, dus stuur 'm nog eens. Ik zal morgen eens navragen bij onze computer-expert, wellicht is er een storing geweest of zoiets ? In ieder geval heb ik aardig wat mails om te beantwoorden, dus de email werkt meestal wel... Gr, Wendy (OV) |
||||
|
gepost door: spikey op 01/12/04 21:15
Hoi Wendy, Zal nog eens proberen! |
||||
|
gepost door: Thomas op 01/12/04 23:19
hee anton kan je nie een leuk ww peddeltje wat bijv. 70 % afgeprijsd is voor me kopen (rodeo style)... als je zoiets tegenkomt zou wel tof zijn ik ben altijd wel in voor iets nieuws.. ![]() Groet Thomas |
||||
|
gepost door: krusty op 02/12/04 04:20
Voor zover ik begrepen heb, stopt de winkel, niet de shop op 't internet ... maar goed, ik kan mis zijn ... zal wel eens navraag doen ![]() Greetingz, Koen. PS: nog vlug even wat sluikreclame anders moet ik weer een aparte thread op starten en krijg ik weer op mijn donder ... artikel nr 7 in de Kayak Manufacturers Debate staat online ...Hier klikken !!! |
||||
|
gepost door: antonio op 02/12/04 09:49
Alleen de winkel stopt ja, de online shop blijft gewoon bestaan. En ik bel wel ff thomas als ik een peddeltje zie liggen die goed is afgeprijsd |
||||
|
gepost door: Thomas op 02/12/04 10:10
prima dat zou tof zijn |
||||
|
gepost door: michielv op 02/12/04 10:34
Daar had ik ook zitten denken maar net gezien op de kanoshop site dat de wat interessantere peddels nog steeds aardig aan de prijs zijn. Een DD-kinetic kost nog steeds 150 euro, Spider peddels nog steeds 100+ euro. Mij net teveel om mijn spullen vroegtijdig te vervangen |
||||
gepost door: Martijn op 02/12/04 11:07
duzz |
||||
|
gepost door: antonio op 02/12/04 13:15
Ach ja een reserve polopeddel is altijd wel makkelijk alleen die zal die niet echt in prijs verlagen, en ben aan het sparen voor nieuwe poloboot dus zit er toch niet in |
||||