PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Serverruimte gezocht:)
Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding
gepost door: spikey op 02/12/04 22:52
Ik heb ondertussen een compilatie gemaakt van onze (me en mn maat Rick) een tour door Europa afgelopen zomer. In tegenstelling tot Martijn vind ik iets lagere kwaliteit in ruil voor langere duur niet erg

Het resultaat: 10 minuten beeldmateriaal over park & play/ afvaren door Duitsland, Oostenrijk, Slovenie en Frankrijk ondersteund door lekkere muziek:D ter grootte van 33 MB (WMV-formaat).

Is er iemand die tijdelijk wat serverruimte beschikbaar kan stellen zodat andere hier de video kunnen bekijken? En hoe doen we dat met file-transfer?

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: michielv op 03/12/04 07:34
Zou je er een Quicktime (MOV) of MPEG van kunnen bakken? Dan kan ik hem thuis ook bekijken

Wil ik zelfs nog wel kijken hoeveel ruimte ik nog heb.
gepost door: Stephen op 03/12/04 10:25
Ik zal je effe via een prive message een adresje pasen waarop je kan uploaden via FTP..
En vervolgens zal ik hem moven naar de juiste locatie.

c'est simple
gepost door: Stephen op 03/12/04 12:53
http://www.kanoforum.nl/video/Europa2004TEST.wmv

ziet er btw leuk uit..

volgens mij word het tijd voor een zomertour met kanoforum.nl haha.. krijg wel zin eigenlijk
gepost door: spikey op 03/12/04 13:17
Haha ja bij mij kriebelt het ook behoorlijk:)

Trouwens het filmpje komt het beste tot zn recht met geluid erbij:)

Het zijn weliswaar geen areal blunts, helixes, pan ams en 30 ft drops, maar we hebben genoten die 2 weken!!!!
gepost door: michielv op 03/12/04 13:40
Koel man! Hoewel het niet de laatste stunts zijn doet het niveau niet onder voor sommige commerciele wildwatervideo's die ik thuis heb liggen.

Alleen zonde van die peddel maar goed, een beetje carnage hoort erbij
gepost door: spikey op 03/12/04 13:48
Gelukkig had ik er op gehamerd een reserve-peddel mee te nemen:) Het gebeurde al op dag 2....;)
gepost door: Martijn op 03/12/04 14:08
Hey,

Ziet er cool uit..
Voreg me af.. het stuk tussen het gat van de durance, en waar jullie bij de Ubaye van die steenaf glijden... wat komt daartussen allemaal langs?
Ubaye vanaf La Fresquiere? en wat verder?

gewoon nieuwsgierig..
Zal als ik tijd heb ook nog wel wat aan elkaar plakken.
Heb nog wel wat leuks van de Ubaye.. en in op de Inn afgelopen zomer..

gr.
gepost door: spikey op 03/12/04 14:23
Het stuk na het gat is allemaal Ubaye.. Echter zijn dat shots gemixt van twee verschillende trips:

-Eentje met zn 3en met speelbootjes ingestapt na fresquiere (bij dat rafting bedrijf) en afgezakt tot voor kloof. Dat zijn de beelden dus met de gele bootjes. En daartussen komt langs:

-Een trip van mn maat Rick (blauwe pyranha inazone) met wat van zijn collegas van Pbo-sport events: zij hebben gehele Ubaye gevaren in een dag: ingestapt bij Fresquire tot aan het meer waar de Ubaye in uitkomt (dus door de kloof). Ik heb nog wel wat meer beelden maar dan van dezelfde rapids. Meer is er die dag niet gefilmd. Ikzelf zat toen helaas alweer in Nederland..

Kijk uit naar je beelden:)

@Michiel: heb de file geproduceerd in MOV format maar die is 116 MB...
gepost door: Martijn op 03/12/04 14:39
Cool..

Ik heb ook nog wel wat leuke beeldjes van de Ubaye.. Volgens mij zelfs wel eens hier gepost..
ff tsjekken.. misschien staat er zelfs nog wel wat online.
Nee ik geloof het toch niet..

@ Michiel
Er zijn voor elk platform volgens mij wel players die ook wmv spelen...
gepost door: michielv op 03/12/04 15:00
Klopt, in principe zou Xine dat ook aan moeten kunnen maar op 1 of andere manier gaat dat mis Ik krijg elke keer een melding over een codering die er niet zou zijn?

Ben ook te lui om er echt aandacht aan te besteden moet ik eerlijk zeggen, 90% van de filmpjes kan ik afspelen en voor de rest gebruik ik Astrid haar PC wel
gepost door: Stephen op 03/12/04 15:13
probleem opgelost dus haha.. gewoon 2 pc's gebruiken
gepost door: michielv op 03/12/04 15:29
Ach ja, als je ze toch hebt staan

Moet er af en toe toch achter zitten om mijn hartslagmeter uit te lezen (die software draait alleen onder M$, is waarschijnlijk in VB oid in elkaar gezet) dus dan kan ik ook wel een filmpje kijken niet waar?

gepost door: WaizFisZ op 03/12/04 18:31
Coole moevie man!
gepost door: Boogieman op 04/12/04 21:00
Haha, cool!

Ik zou er bijna zin in krijgen. Ware het niet dat ik net dat filmpje van die waterval heb zitten kijken...

:?
gepost door: michielv op 05/12/04 19:10
Wat waarschijnlijk leuk is om te beginnen: Sault Brenaz. Je kunt er vanalles (diverse gradaties wildwater, zeg I tot III) oefenen zonder dat je elke keer een eind moet rijden naar een rivier (camping & slalombaantje naast elkaar, wat een uitvinding ) en diverse verenigingen gaan regelmatig een (lang) weekend.

Het is wel een eind rijden (onder Lyon) maar misschien in combinatie met een andere vakantie juist erg leuk? Bovendien is het voor niet-peddelende partners ook leuk omdat je in de buurt blijft (lunch, koffie ).
gepost door: Wilko op 06/12/04 23:19
Leuk filmpje Tim!

Wie is wie? Ben jij die witte Ace helm of die blauwe pet-vormige helm?

Grappig hoe die gast omgaat net nadat 'ie in Oostenrijk op dat golfje iets te overmoedig wordt en zijn peddel met 1 hand los laat. :-D

Wat hadden jullie trouwens weinig water op de Soca... Ben daar dit jaar drie keer geweest, maar geen enkele keer zo weinig water als jullie hadden.

Wilko
gepost door: spikey op 07/12/04 00:27
He Wilko,

Ik ben degene met die witte Ace helm (tja is niet de beste bescherming, als ik er nu op terugkijk niet zon slimme zet tijdens het afvaren, maja studentenleven is financieel gezien nie alles... ben nu hard aant sparen voor een nieuwe!)

De ander is dus Rick. En we hebben gelachen om zijn omslaan in Lofer na die eindeloze surf, vooral zn gezichtsuitdrukking:)

En Soca stond idd erg laag deze zomer. De keer dat ik er eerder ben geweest stond er ook veel meer. Die paar passages op bovenste deel waren toen ook stukkie heftiger. Maar zo voor het afvaren met speelbootjes was het prima waterstand.

Maarre jij bent toch de man van de trips, heb jij niet wat mooi beeldmateriaal???:):)
gepost door: Wilko op 07/12/04 09:10
Ik schiet alleen maar foto's, dia's om precies te zijn. Ik heb een paar duizend kanodia's, maar bijna geen filmpjes. Het probleem met video vind ik nog steeds de onmogelijkheid om even snel wat te schieten als er iets leuks gebeurt of iets mis gaat. Je moet een goede positie vinden, de camera uitgraven, stabiel blijven enz. Een (spat-)waterdichte videocamera is mij te duur. Mijn waterdichte camera zit gewoon in een borstzakje van gaas, kan ik met 1 hand bedienen en ik maak me er niet druk over als ik hem uit mijn handen laat vallen: hij zit aan een koordje en hij drijft.

Als je kanofoto's zoekt, die staan er genoeg op mijn site:

http://wilko.webzone.ru/gallery.html

Wilko
gepost door: spikey op 07/12/04 10:30
Ja het is best een gedoe zon camera mee op sleeptouw te nemen tijdens een tocht en wij hebben ook niet (jammer genoeg!) elke keer de camera mee.

Maar voor filmen van rodeoen is het natuurlijk uitermate geschikt omdat je toch op 1 plek blijft.

De camera is van Rick omvat een waterdicht omhulsol. Dat maakt waterdicht, alleen wordt het geheel wel erg groot en zit het niet te comfortabel tussen je benen tijdens het varen.

Aan de andere kant stop je tijdens het varen om de moeilijkere passages te verkennen en ben je met een grote groep dan kan er vaak wel iemand filmen..

Ik heb je fotos al eens eerder gezien en vind ze behoorlijk cool. Er zitten een paar vette shots bij! De carnage sectie is ook wel mooi:)
gepost door: Jeroen op 13/12/04 20:29
Hey Tim,

Vette film is het geworden. Beetje jammer dat ik de filmdag op de Ubaye net een bergtocht aan het begeleiden was. Ben daar nog steeds niet heel blij mee, maar goed.

Ik ben trouwens Jeroen, maat van Jort. Die ken je vast nog wel, hehe.
gepost door: Wilko op 13/12/04 23:00
Oh ja Tim, ik ken nog wel een bloederig verhaal over iemand in onze groep op de Rur die ook zo'n Ace dingetje (dat een helm te noemen is hetzelfde als een kurk onder je t-shirt een zwemvest te noemen) droeg:

http://wilko.webzone.ru/98-10-26.txt

Wilko
gepost door: spikey op 13/12/04 23:17
@Ha jeroen! Maar die bergwandeling was ook mooi toch;).

@ wilko Oei minder verhaal, gelukkig alles goed afgelopen. En ja je hebt gelijk tis niet de beste bescherming, wrijf het er nog maar in . Al heeft hij mij prima dienst bewezen al die jaren 8) En heb er weleens een paar keer mn hoofd mee gestoten, maar pijnlijk nee..

Maar goed mijn Ace tijd zit erop na de winter. Al vind ik hem voor het brandingvaren nog prima!

gepost door: Wilko op 13/12/04 23:23
Hee, liever dat ik het er in wrijf dan dat een dikke rots het in jouw hoofd wrijft... ;-)

Gisteren lekker op Troja gevaren (het vroor net niet hard genoeg om het water stil te laten staan, wel mooie ijsformaties en ijspegels aan de slalompoortjes :-) ), ook omgegaan en mijn hoofd onbedoeld intiem kennis laten maken met de betonvloer aldaar. Toch fijn dat je in dat soort momenten een goede heldm draagt.

Een goede helm kost wel meer dan zo'n Ace dingetje, maar ja, het is maar net wat je hoofd je waard is. ;-)

Wilko
gepost door: spikey op 13/12/04 23:26
Veel