| Helm | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: spikey op 17/12/04 11:48
Michiel: hoe heette het merk van jou helm die jij in de tijd gekregen hebt ook alweer? |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: Stephen op 17/12/04 12:11
Ga je morgen een nieuwe kopen? Ik zit zelf nog te kijken hoe en wat.. - Handschoentjes toch wel nodig.. - Neopreen muts is wel lekker warm - Lang pak, heb ik eindelijk weer een eigen.. - En iets extra warms onder anorak al denk ik dat dat toch nog niet word.. dan ga ik al dik over de 100 euro heen en ook nog benzine kosten erbij |
||||
|
gepost door: spikey op 17/12/04 12:15
Haha zou eigenlijk wel moeten he;) Maar ne heb nog een ander verlanglijstje voor morgen, helm komt van het voorjaar als er weer buitenland trips aan zitten te komen. |
||||
|
gepost door: michielv op 17/12/04 12:17
Dat was een Shred Ready Shredder:http://www.shredready.com/products/shredder.html Zijn volgens mij wel behoorlijk prijzig en ik ben er niet uit wat ik nu lekker vind zitten. Het prettigste zit nog altijd mijn oude Bassie polohelm (nog van Felix, dus polyester en een stuk goedkoper dan de Happy2B versie van nu ) maar dat komt omdat ik die het beste volgeschuimd heb. Eigenlijk moet ik die SR nog steeds fatsoenlijk volplakken..Even iets totaal anders: veel surfwinkels verkopen ook allerhande wetsuits, handschoentjes en neopreen shirts. Als er zo'n winkel bij je in de buurt zit (bvhttp://www.eurofun.nl/of http://www.siem.nl/) ben je niet zoveel tijd & geld kwijt met reizen... In ieder geval ben ik er altijd redelijk geslaagd, de goedkopere pakken van AB/DD/OV zitten precies eender als de normale surfpakken (ie. ook weinig zitruimte om de kont). |
||||
|
gepost door: spikey op 17/12/04 12:19
oja dat was de naam:) Vond het wel mooie helmpjes en Outdoor Valley blijkt de enige importeur te zijn. Ff informeren over leverbaarheid en kosten. Maar prijzig klinkt niet goed in de oren;) |
||||
|
gepost door: michielv op 17/12/04 12:22
Hint: Happy2B is goedkoop vergeleken met Shred Ready .... :( |
||||
|
gepost door: spikey op 17/12/04 12:27
Ok dat wilde ik even weten:) |
||||
|
gepost door: michielv op 17/12/04 12:31
Is de Spider helm van DD niet wat? Staan op kanoshop.nl voor 100 euro.. |
||||
|
gepost door: Martijn op 17/12/04 12:33
Helmen: Op soulboater staan wel wat aardige helmen, ook met prijzen: _link_naar_soulboater_ Check de Holy Diver wel cool.. maar dan moet je wel voor de xtreme steep creeking gaan vind ik eigenlijk... of gewoon van een veilig gevoel houden.. en niet te vergeten een grooote potamonnee hebben.. Op boatertalk staan er ook nog wat: _link_naar_boatertalk_ Verder heb je wat surfpakken betreft in Harderwijk Telstar.. en das dus niet ver van Amersfoort.. die hebben heel veel.. vorige week nog schoentjes in de aanbieding gekocht. En Voor goed budgetspul is Decathlon een hele goeie.. veel zeer goedkope surfpakken, ook schoentjes shirtjes e.d. Zit in Amsterdam bij de Arena.. (en in het verre zuiden) suc 6 |
||||
gepost door: Martijn op 17/12/04 12:40
die spiderhelmpies zijn gewoon happy2b doppies |
||||
|
gepost door: michielv op 17/12/04 12:42
Decathlon is inderdaad een goed idee maar hou wel in de gaten dat het aanbod per vestiging sterk kan verschillen. Mijn korte surfpakje wat ik in Frankrijk voor 27 euro (!) heb gekocht kostte in Nederland 65 euro. De lycra's waren daar ook maar 15 euro per stuk tegen hier 30 oid. Het loont de moeite om als je toch in Frankrijk bent even te gaan shoppen en meteen een hele zwik spul mee te nemen. Humm, die Shred Ready helmen vallen nog best mee als ik het zo zie. Ik heb ooit toch eens een lijstje gezien met veel hogere prijzen? Die Holy Diver vind ik toch niet zo heel mooi hoor, krijg er zo'n X-Men idee bij |
||||
gepost door: michielv op 17/12/04 12:44
Maar wel een stuk goedkoper (de Happy2B helmen gaan vanaf 140 euro als ik het goed zie op de website) ![]() |
||||
|
gepost door: Martijn op 17/12/04 13:02
Laatste keer in Frankrijk waren de lycratjes gewoon even duur als hier.. Assortiment verschilt inderdaad behoorlijk.. Opzich hebben ze in Amsterdam wel een redelijk aanbod aan shirtjes, neopreen pakken. en wat schoentjes. Als je geluk hebt ook nog wel handschoentjes. |
||||
|
gepost door: spikey op 17/12/04 13:11
Spider = happy 2b. En 100 Eurotjes voor een helmpje waar je nog 3 uur voor in de auto moet zitten of inclusief verzendkosten komt in de buurt van de 130 EUR voor een Skook model (durder dan 12b model) bij Outdoor Valley. |
||||
|
gepost door: Stephen op 17/12/04 13:30
Mijn korte pak komt ook bij Telstar vandaan in hardewijk.. Maar ook daar kom ik niet dagelijks ![]() Ik kijk wel effetjes |
||||
gepost door: michielv op 17/12/04 14:28
Nee joh, verzendkosten is 5,5 euro! Voor dat bedrag mag je een pakket van 5 kilo versturen. Als die helm zwaarder is dan 5 kilo wil je hem toch niet hebben ![]() |
||||
|
gepost door: spikey op 17/12/04 15:20
ok dat valt mee.. |
||||
|
gepost door: michielv op 17/12/04 15:43
Mark Tierolf (KBT, zit ook op dit forum) maakt trouwens zelf helmpjes. In hoeverre die geschikt zijn voor wildwater weet ik niet maar voor de branding schijnt het goed te werken. |
||||