PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
oc1
Kanoforum: Wildwater Algemeen
gepost door: lennart op 01/04/09 23:30
maar even een nieutopic om de filmpje hiervan te ontlasten:)
oc meet in egneland was erg fijn veel kunnen kijken en testen, en erg gezellig.

voor mij heldt eht varen daar dat ik de baan redelijk ken. dat scheelt een hoop. het voordeel van de zoom daar is ook dat ie lekker kort is. een grote oc is dnek een stuk moeilijker de goede keerwaters in te parkeren.

21 mei lijkt me gaaf , maar agedan is erg vol en transport kan weer eens een probleem zijn.

samen varen is altijd fijn.

ik zal eens een datum prikken voor een (O)c meet op dwd en een weekensd op holibu staat ook al een tijd op het verlanglijstje

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: jakke op 02/04/09 07:50
Ik ken dat probleem van een volle agenda ;-). Heb ik ook last van.

Zoom is kort, maar is een redelijk pittige OC. Zo ongeveer een van de extreemste OC1 die er zijn. Persoonlijk ken ik maar 1 iemand die een zoom vaart. Voor dat bootje heb je waarschijnlijk ook wel wat moeite moeten doen om te kopen vermoed ik, want voor zover ik weet zit er geen verdeler van Esquif in Nederland? In een aantal buurlanden wel natuurlijk·

Holibu staat bij mij ook op mijn lijstje. Eventueel gecombineerd met de baan in Lipstadt - is een 100km verder, en daar zou je wel langs kunnen camperen). Daarvoor moet ik de gegadigden hier in vlaanderen ook eens aanspreken en een datum vastleggen.

Een oc1 treffen op DWD lijkt me ook wel een leuk idee. Hoewel de baan met een OC1 redelijk zwaar is, dus ik denk niet dat je zo veel deelnemers zal weten te vinden. Er zijn in vlaanderen alvast niet teveel mensen die dat niveau van water op een serieuze manier aankunnen (ook ik sukkel daar best nog veel op, maar ik vaar/zwem de baan wel)