PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Verslagje St. valery sur Somme
Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding
gepost door: Rocky op 23/12/04 15:13
Hi guys,

bij deze een link naar een verslagje met foto's van de St valery trip van afgelopen weekend.

http://boatertalk.com/forum/BoaterTalk/727963

Heb gelinkt want denk niet dat t huidige forum de foto's pakt.

groetjes,
Ralph

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: Stephen op 23/12/04 15:35
image not available
gepost door: michielv op 23/12/04 20:22
Jammer dat je net te zwaar bent voor de X-Ray, het was wel mooi geweest als dat gepast had. Ben benieuwd of je in de Squashtail past, als je al niet lekker ind e Fish pastte?
gepost door: spikey op 24/12/04 10:06
Ik kom ook niet in de Fish.. Komt er nog een grotere uitvoering??
gepost door: michielv op 24/12/04 11:32
uh oh, ik denk dat de heren kayak designers (die over het algemeen nogal klein van stuk zijn volgens mij) eens moeten kijken of ze niet wat leuke bootjes kunnen ontwerpen voor de langere mensen onder ons. Want qua gewicht zijn de Nederlanders nog niet zover als de gemiddelde Amerikaan maar we zijn wel een kop groter

In ieder geval zul je wel in mijn nieuwe surfboot passen Tim, dat gaat wel lukken
gepost door: spikey op 24/12/04 12:12
Can't wait to try!
Heb vorig weekend vinnen onder mn pyranha gezet en dat maakt het paralell surfen wel vet! Mis alleen nog de ervaring meer snelheid te hebben in mn propje
gepost door: Stephen op 24/12/04 15:21
Ik denk dat ik nog even een juiste inbussleutel moet vinden.. de vorige is verroest omdat ik hem in het zoute water in mijn zwemvest heb gedaan

eops
gepost door: Boogieman op 24/12/04 16:05

Ik kan er eventueel wel een voor je meerbrengen...
gepost door: michielv op 27/12/04 07:51
Bon, weer terug naar St. Valery sur Somme: blijkbaar ga ik niet in julli maar eind augustus op vakantie maar wel in die contreien. Hopelijk is het strand dan een beetje lekker, in ieder geval gaat het bootje mee, misschien die speelgolf ook eens dichterbij bekijken.

Mochten er nog mensen zijn die de 2e helft die kant opgaan: leuk
gepost door: Stephen op 27/12/04 10:16
Ik zal is kijken waar het ligt..

Heb nog geen idee wat ik ga doen
gepost door: michielv op 27/12/04 11:37
Zo op het oog halverwege Lille en Le Havre, ongeveer 400 kilometer van Rotterdam.

Le Havre schijnt ook wel leuk surfen te zijn? Tenminste, ik heb er wel eens iets over gelezen lang lang lang geleden in een kanosport.