PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
[DATE] week 2
Kanoforum: Wekelijkse vaar afspraken
gepost door: Boogieman op 09/01/05 23:13

Jammer dat ik het gemist heb zondag.
Maar een nieuwe week, nieuwe kansen!

AS Zondag wordt m weer niet voor mij, dan lig ik s's ochtends in het zwembad met mn kano! Ns kijken of mn rol wat gefinetuned kan worden.

Maar zaterdag...
Wie heeft er zaterdag 15 januari nog meer tijd/zin?
Katwijk, HvH?

Wel ffies afwachten wat de condities gaan zijn natuurlijk.
.

Reacties (1 van 3 pagina's)
1 2 3
gepost door: lennart op 10/01/05 11:03
het ziet er redelijk uit. ik denk dat ik zaterdag wel tijd heb, maar zeker weten nee. vrijdag ziet er beter uit. maar ja wie heeft er dag nog meer tijd?
gepost door: Boogieman op 10/01/05 13:20

Vrijdag gaat misschien ook nog wel lukken voor mij, ffies kijken of ik dan een auto kan regelen.

Stephen heb jij vrijdag tijd/zin?

Anders moet ik ffies kijken of ik wat anders kan regelen. (Monica werkt dus haar auto is geen optie.)
.
gepost door: Stephen op 10/01/05 13:42
Vrijdag kan inderdaad wel. Zaterdag niet en zondag ook niet dan moet ik leren.
Moet eerlijk bekennen dat ik gisteren niet veel soeps gedaan heb, beetje uitrusten en even zorgen dat ik beter werd
Laten we wel even kijken wat het weer ons brengt voor golven en weer
gepost door: spikey op 10/01/05 13:54
Hmm dacht gisteraaf na 2 weken wel even genoeg gehad te hebben. Maar als ik omstandigheden zie voor vrijdag gaat het wel weer BEHOORLIJK kriebelen.

Tot en met donderdag winkracht 6/7 aan zee met donderdag W/NW. Vrijdag geen wind, redelijke golfhoogte (1.5 -1.8 m, pipodekloon.nl) en 60% kans op zon en geen neerslag!! Alleen beetje koud, maar dat zal op zee wel meevallen.

Duzz ff vrijregelen voor werk/studie, auto lobbyen en gaan

LAterz Tim
gepost door: Boogieman op 10/01/05 15:10

Ongeveer 18:15 = vloed

Lekker in de middag peddelen?

Yehaah!

Stephen: Zo mogenlijk gewoon de tijd nemen om goed uit te zieken!
.
gepost door: lennart op 10/01/05 15:15
waar en hoe laat ongeveer ik zal kijken of er nog meer mee willen dat heplt bij mijn vervoer ;-)
gepost door: Boogieman op 10/01/05 15:39

14:30 Katwijk ,daar beneden op de parkeerplaats bij die strandtent??
.
gepost door: spikey op 10/01/05 15:55
Ik weet niet of ik auto kan lenen hoor dus trek hier niet al teveel van aan maar is half 3 niet wat äan de late kant? Het wordt in de regel al vrij vroeg donker, en dan zou het, mocht het echt lekker zijn op het water, toch zonde zijn er al uit te moeten...

Aan de andere kant. Al is het ook zonde als je vroeger het water induikt, en het net wat minder lang vol te houden is (door kou etc) en dan de branding in de loop der middag steeds beter wordt!

Hmm confusing
gepost door: Stephen op 10/01/05 20:31
2 uur daar.. kopje thee/koffie en dan daarna je bootje in ofzo
gepost door: Boogieman op 11/01/05 12:23

Prima!
.
gepost door: lennart op 11/01/05 12:38
is goed misschien heb ik nog hulp nodig om er te komen. dat weet ik nog niet. maar wie komt er langs leiden. wil best een stukje fietsen met mijn boot op mijn nek, maar helemaal naar katwijk duurt toch een hlef uur gewoon fietesen en ik ga toch iet langzamer met een boot op mijn nek en. dat haal ik niet . ( ik weet hjet moet toch eens een kar zijn te vinden.) of een rijbewijs is misschien ook wel eens handig nben bezig ,maar nog niet klaar
gepost door: Rocky op 11/01/05 12:46
Heb een "karretje" om aan de fiets te hangen, is niet echt mooi te noemen en heeeft momenteel twee platte bandjes maar "did the job for me" toen ik in BoZ naar de vereniging fietste.

Mocht ik ooit met de auto naar Leiden komen dan wil ik m wel voor je meenemen. Als t niks is gooit je m maar bij t oud vuil ;-)

Ralph

Vanaaf bootjes testen in katwijk. Neem fototoestel mee dus kunnen paar plaatjes schieten van elkaar ;-)

gepost door: lennart op 11/01/05 12:59
fijn voor het aanbod. ik neem het aan. toestel is een probleem hem geen digitaal en klassiek geen rolltje en ook geen tijd meer om te komen , ik denk dat marcel er wel meeneemt . en anders misshcien wel yvette of rik. hoop ik anders schiet ik wel een paar plaatjes van je. ik ben ela een paar dagan aan de diarrhee. en eet vandaaaaag maar even nik s kijken of het helpt dus ik dnek niet dat ik energie heb om anderhalf uur te knallen. helaas. lukt meeestal gewoon ook al niet.
gepost door: Boogieman op 11/01/05 13:15

Ralph: Heb je ondetussen weer n auto?
gepost door: spikey op 11/01/05 13:56
Ik heb helaas geen auto, Wel jammer met die omstandigheden ! Een familielid gaat onder het mes en moet as vrijdag als alles goed verloopt worden opgehaald. Alleen als dat in de ochtend gebeurt zou ik nog kunnen gaan, maar dat weet ik dan natuurlijk pas vrijdag ochtend..

Als er carpoolmogelijkheden zijn hoor ik dat graag, maar Delft ligt geloof ik niet echt op de route en ben niet de enige
gepost door: lennart op 11/01/05 15:19
als we/je meekan rijden met stepfen/luuk dan kunnne we misschien op leidencentrasal afsprken bootje in te trein en klaar zijn we tot nu toe zijn we toch met 4? moet passen op het dak anders fiets ik op en neer das geen prbleem zonder boor ben nog aan het kijken of er mensen meewillen
gepost door: spikey op 11/01/05 15:34
Probleem opgelost (voor mij athans):

Durfde het niet te vragen maar nee heb je en ja kun je blabla... Mn huisgenootje is zo vriendelijk zn auto uit te lenen

Alleen tis een kleine Renault Clio zonder daksteunen dus kan niemand meenemen helaas.

Dus ik ben erbij in Katwijk vrijdagmiddag
gepost door: Stephen op 11/01/05 16:57
Sorry mannen maar ik ga het feestje verstoren voor mijzelf en wellicht voor Luuk (het spijt me)
Vrijdag was de enige dag dat rabobank hier in weesp tijd had voor een afspraak deze week en we willen daar zo snel mogelijk heen (we moeten met ons allen aanwezig zijn)
Wellicht zondag om het goed te maken ?
gepost door: spikey op 11/01/05 17:22
Jammer dat je niet kan Steef! Ben bang dat er zondag geen golven meer staan na 2 dagen zwakke ZO wind. Dus ik hou het op vrijdag.

Maar kan dus niemand oppikken. hopelijk kunnen jullie (lennart / luuk) eigen vervoer regelen!!
gepost door: Boogieman op 11/01/05 20:14

Ik ga meteen ffies bellen/regelen/netwreken. Heb nou al 3 weken niet gevaren dus het begint hier al aardig tekriebelen.
(Een Boogieaanhanger voor achter mn motor zou eigenlijk wel handig zijn.)
gepost door: Stephen op 11/01/05 20:40
Ik wil zelf ook heel graag varen maar al die rompslomp regelen voor bedrijfje is ook erg belangrijk helaas..
gepost door: lennart op 12/01/05 11:13
gaat eht nog wat worden nova carib anders ga ik misschin naar schevingen daar komt tenminste ov waarik mee kan reizen met mijn boot en daar weil misschin nog ienamd qwel varen, maar die denkt: katwijk sucks
gepost door: Boogieman op 12/01/05 13:48
Stephen: Ik weet t, werk is ook belangrijk. (Al ben ik haast vergeten hoe het ookalweer moet.) En in geval van een eigen toko ook best leuk kan ik me voorstellen.

Lennart: Da's n appart figuur lijkt me. Katwijk is toch wel een van mn favoriete stekkies. (samen met de rest van de nederlandse kust ofzo.)

Qua auto is het bij mij nog niet zo zeker. Waarschijnlijk kan ik Monica d'r auto alsnog lenen vrijdagmiddag dan kan ik je wel oppikken. (Maar daar kan op het laatste moment altijd nog een zakelijke afspraak tussen komen.) Anders kan ik MISSCHIEN wel de Dihatsu Move van dr moeder wel lenen maar dan kan ik alleen je bootje vervoeren en zal je zelf moeten fietsen ben ik bang. (We kunnen terplakken altijd nog even kijken of je er toch bij past natuurlijk.)

Maar als je zekerheid wil kun je beter naar Scheveningen gaan.
Ik zal Dondardag avond nog wel even van me laten horen hiero.

Grtz,
Luuk
gepost door: michielv op 12/01/05 13:48
Luuk, is het misschien een optie om lid te worden van bijvoorbeeld KBT en je bootje daar gewoon te stallen? Dan kun je op de motor en heb je gemakkelijk vaarmaatjes.

Je bent natuurlijk ook welkom in Ter Heijde maar dat is weer verder weg

gepost door: lennart op 12/01/05 14:02
kbt is fijn , maar helaas alleen nog in de zomer stalling en niet in de winter (dan alleen in het zwembad. en dan daaruit naar zee is een heel gedoe. en dan zit je vast aan de openingstijden). er zijn meer scheveingen mensen die katwjik maar niks vinden vraag em niet waarom ik denk daar nog niet geweest. is ook niet echt zkeren hij moet nog eerst naar een persconferentie over de te bouwen wildwatewrbaan in zoetermeer. samen met mevr terpstra. (ik denk dat dit topic binnenkort niet meer alleen gaat over branding in week 2) ik moet hem dan ook nog kunnen berijken kijkmaar anders moet je evne beleln donderdagavond sms kan i=ook stephen heeft mijn nummer als het goed is en misschien jij ook wel? tot nu toe is er nog niemand die vanuitleiden mee wil gek he?