| rogte nonde nonde dj**** | ||||
| Kanoforum: Wildwater Algemeen | ||||
|
gepost door: Bart Pijpers op 28/09/09 22:41
De reden voor mijn ontevredenheid; http://www.wetterzentrale.de/pics/avnpanel1.html Minimaal nog tien dagen mooi weer en geen kans op water in de beken. Grumpf |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: Thomas op 28/09/09 22:49
Bart, je ziet het verkeerd. Mede door het mooie weer, is bijvoorbeeld de playspot bij Kuchl weer goed te doen. Tuurlijk hoop ik nog op veel regen zodat plattling en andere spots misschien nog een mooie najaarsweek op kunnen leveren, maar nu niet de goden verzoeken. (kijk naar de filipijnen :-)) grt Thomas |
||||
|
gepost door: asscObra op 29/09/09 23:54
hahaha jeukt t bart? |
||||
|
gepost door: Bart Pijpers op 30/09/09 15:01
JA! |
||||
|
gepost door: roosmcd op 30/09/09 16:47
Volgens mij heeft het hier de hele dag geregend, laat maar weten als je weer eens gaat varen. En volgens mij is komend weekend ook de laatste HollandCup wedstrijd? |
||||
gepost door: asscObra op 30/09/09 23:29
Bart Pijpers schreef op 30/09/09 15:01:nog ff jongeuh! hou vol... dwd draait ook nog hoor. hebbie topoduo al ge"schot"? 1e water zitte we op!! |
||||
|
gepost door: Bart Pijpers op 02/10/09 12:28
Weer wordt slechter, humeur klaart iets op. ![]() http://www.meteo-eifel.de/ Vanaf zondag gaat het regenen. Nou moet dat nog even twee volle weken blijven duren voordat de spons die Hoge Venen heet zich heeft volgezogen en dan kunnen we mooi met de opening van het nieuwe Ardennen seizoen weer echt gaan varen. DWD is leuk (dit jaar alweer vier keer met de slalomboot rondjes gemaakt) maar ergens een beetje onbevredigend. |
||||
|
gepost door: Flubber op 02/10/09 22:17
niet zeuren Bart, zondag varen bij katwijk? 2 meter golven denk ik zo. Westenwind, hoog water ergens tegen vieren dus vanaf een uur of 1 lekker invaren tot een uur of vier. Alternatief voor DWD |
||||
gepost door: roosmcd op 05/10/09 07:56
Flubber schreef op 02/10/09 22:17: Menno, misschien kun je nog eens doorgeven aan de andere mensen van de batavier dat ik het vroeger altijd leuk vond om daar mee te gaan varen; ik zou het leuk vinden als er nog eens een keer wat mensen mee gingen varen. |
||||