PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Nieuwe Poloboot
Kanoforum: Wedstrijdsport / Kanopolo / Slalom
gepost door: antonio op 10/01/05 20:09
jaja het is zover ik heb eindelijk mijn nieuwe poloboot besteld
Maarja nu blijft de vraag wat ik mijn oude poloboot ga doen, nadat ik hem natuurlijk eerst ritueel van het dak heb gegooid om te kijken hoe hoog een felix nou eigenlijk stuitert

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: Gjalt op 10/01/05 20:16
badkuip?
gepost door: antonio op 10/01/05 20:25
Hmm ja daar is die wel groot genoeg voor
gepost door: Thomas op 10/01/05 22:16
ik heb een wildwaterstukje gezien in oostenrijk.. wel geschikt voor een bootje dat levensmoe is
gepost door: michielv op 11/01/05 07:41
Gefeliciteerd! Overigens zou ik die Felix gewoon verkopen, desnoods weggeven aan een beginner. Er zijn altijd bootjes voor beginners nodig, wie weet is Graham er wel voor te polsen?

gepost door: Stephen op 11/01/05 08:36
Drijft dat ding nog dan
gepost door: michielv op 11/01/05 09:19
Een Felix is net onkruid: dat vergaat niet

Overigens kan zelfs van het grootste brandhout nog best een fatsoenlijke boot gemaakt worden hoor. Zeker voor een beginner. Met een beetje TLC en weten wat je doet zul je nog verbaasd staan te kijken.

De mooiste uitspraak over Felix vond ik trouwens eentje van Niek (Windhappers) toen hij bootjes lekker stevig stond op te binden: "Felix, oeh, dat kraakt"
gepost door: antonio op 11/01/05 09:54
Ja niek heeft altijd wel wa leuke uitspraken .
Maar het mijn boot is het kraakstadium al gepasseerd hij veert gewoon mee omdat er al zoveel kraken in zitten, mischien dat je hem had gezien toen we bootjes op aan het binden in Ieper. Iedereen stond er van te kijken hoe ver de spandbanden om mijn boot konden worden aangetrokken, er waren zelfs wa mensen van DKV die wel even wilden helpen mijn bootje aan te trekken maarja toen moest die nog even mee
gepost door: Steve O op 15/06/06 16:42
Er zijn inderdaad altijd wel wat beginners en dan maakt et inpresiepe niet zoveel uit. miss iets voor de nieuwe jeugd
gepost door: Stephen op 15/06/06 16:51
Beetje oud topic..
Deze gaat op slot