PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
[DATE] week 3
Kanoforum: Wekelijkse vaar afspraken
gepost door: lennart op 17/01/05 09:25
schieten maar op zondag ben ik katwijk.

Reacties (1 van 3 pagina's)
1 2 3
gepost door: Boogieman op 17/01/05 14:41

Vrijdag of zaterdag ochtend komt mij het beste uit...
.
gepost door: spikey op 17/01/05 15:04
Heel de week westenwind is gunstig, vrijdag en zaterdag neemt deze toe tot 5/6 (dus op zee nog wat harder) wat about zondag????
gepost door: Martijn op 17/01/05 15:10
hoi...

klinkt wel weer lekker.. weer eens brandingdobberen..
maaruh, hoe staat het op het moment met de watertemperatuur in de noordzee?

hmm.. zondagmiddag volgens windguru.cz wind: 32 knopen golven 4.8 m !!
wellicht enigszins veel van het goeie?

Heeft er iemand een flinke jetski om me weer door de branding te trekken
gepost door: spikey op 17/01/05 15:12
Watertemperatuur goed te doen, op het water egenlijk nooit echt koud gehad behalve mn voetjes (heb neopreensokken aan). Vaar wel met cappie en handschoenen, maar das voornamelijk tegen buitentemperatuur en wind.
gepost door: lennart op 17/01/05 15:24
niet erg warm maar goed te doen. vrijdag was het weer gewoon in korte broek gevaren en verder moet je wel blijven zitten. alhoewel vriendjes van de kanovereniging zweemen nog regelmatig en vinden het ook nog leuk.
ik ben er iig zondagmiddag met KBT in katwijk
gepost door: spikey op 17/01/05 15:28
32 knopen staat gelijk aan windkracht??
gepost door: Martijn op 17/01/05 15:37
spikey schreef op 17/01/2005 15:28:
32 knopen staat gelijk aan windkracht??

7
gepost door: spikey op 17/01/05 15:44
Doable
gepost door: Martijn op 17/01/05 15:48
7 bft ok..
maar elke omgerolde golf van 4.8 m die ik tot nu toe ben tegengekomen gooide mij onverbiddelijk ondersteboven en meters terug...

of duik jij er gewoon onderdoor met je S6 ?
gepost door: lennart op 17/01/05 15:55
ik geloof niet dat met 7 bf 5 meter golf is. oke ik denk dat er wel wat swell van schotland komt. maar zo veel nee. en door een golf kom je bijna nooit. timern en er voverheendruk op je voorpunt. iets opkanten. niet helemaal echtdoor. en ook net de druk op je voorpunt toch iets optillen das moiilijk uitleggen. maar het werkt voor mij. en als jet hert wordt is onderdoor indertdaat een optie. maar echtvaak is eht niet nodig
gepost door: spikey op 17/01/05 16:01
Tuurlijk, gewoon keihard beuken haha! Nee geintje, tot bepaalde hoogte is het te doen daarna ben ik ook kansloos! Bij de grotere jongens die ik niet ga halen zonder dat ze omslaan als ik erin zit wacht ik ff totdat ze omgeslagen zijn. Ben je dichtbij genoeg is het gewoon peddelen en sturen om erover te zijn voordat ze omslaan. Maar zit je er net tussenin is het gewoon beuken en klappen vangen Soms gaat het goed en soms trashhhh!!

Wat betreft techniek om erdoorheen te komen: zie lennart en een discussie van paar maanden trug (inclusief plaatjes) , er zijn verschillende methoden, die je overigens erg goed kan combineren.

Maar ik houd toch wel van de hogere golf als ie omslaat vlak genoeg is om er makkelijk doorheen te snijden!
gepost door: Boogieman op 17/01/05 17:09

Zondag is mijn dagje samen met Monique. Misschien ga ik wel 's-ochtends naar Grave (zwembadtraining) maar ben dan zeker niet in Katwijk te vinden.

Die maandag?
Is er dan minder wind? (ben ffies te lui om zelf te checken)
.
gepost door: krusty op 17/01/05 19:42
ok, wat wordt het nu ?

Heb ook zin om te gaan varen! Nu, is nog maar begin van de week. Ik hoor 't wel.

Greetingz,
Krusty
krusty@xackers.net
http://xackers.net
(all the news, no crap)
gepost door: lennart op 18/01/05 09:03
hoi krusty

voor mij in ieder geval zondag in katwijk om 14.00 met ktb en pannekoekn erna. het is vast niet erg als er ook niet kbters meedoen. dit staat vast. verder zij er nog geen konkrete plannen , maar vrijdag kan voor mij en zaterdagochtend. ik hoop dat ik met je kan varen en vooral mook in je nieuwe speeltje ben zo benieuwd wat ise doet met golven
gepost door: spikey op 18/01/05 10:48
Ik kan zaterdag sowieso niet helaas..

Zowel zaterdag als zondag niet te zware wind (W/NW 4/5 bft) Zondag net ietsjes rustiger...

Is wel weer leuk natuurlijk Ff denken nog!
gepost door: Boogieman op 18/01/05 15:13

Stephen: Jij hebt het waaaschijnlijk ietsiepietsie druk als "startende" ondernemer??

Annyway, ik wacht het weer ook nog even af...
.
gepost door: spikey op 18/01/05 18:47
Ik kan de de auto lenen voor zondag.. Ben van plan naar de Maasvlakte te gaan indien Freek ook kan en de wind niet de hard is.. windguruz veranderd ook iedere keer (nu is zaterdag rustig en zondag hard!) Anders wordt het misschien Katwijk.. Sorry Luuk, maar zaterdag gaat helaas niet lukken
gepost door: Boogieman op 18/01/05 20:02

No hard feelings hoor! Ik vind het zelf juist ook wel lekker die vrijhed om te gaan waar en wanneer je wilt/kunt.
.
gepost door: Stephen op 18/01/05 20:14
Ik wil ik wil.. Maar wanneer luuk?
Wel druk maar wel behoefte aan een keertje weer varen
Ik ben alleen beetje afwezig in het volgen van de topics.. ik probeer in de avonduren nu kanoforum op poten te zetten

en oja.. dan weer niet die opleiding van me vergeten... ook zeer belangrijk "kuch"
gepost door: krusty op 18/01/05 20:35
Indien het zondag wordt, hoe laat dan? En waar?

Heb normaalgezien tegen dan al 4 boten (1x Fish, 1x SquashTail en 2 maal LL Vision ... 44 en 56)

TESTING TIME))

Greetingz,
Krusty
krusty@xackers.net
http://xackers.net
(all the news, no crap)
gepost door: spikey op 18/01/05 22:20
Krusty,

Er zit een groep van KBT Katwijk in.. katwijk natuurlijk,

Ik heb vooralsnog plannen voor zondag voor Strandblokken (maasvlakte), anders wordt het Katwijk.. Heeft andre nog zin over te komen uit Belgie??

gepost door: Boogieman op 18/01/05 22:22

Ik heb net Monica even gesproken over het weekend (Yep, we hebben zo'n relatie dat we wel ns met elkaar praten) en het lijkt (in tegenstelling tot mijn inschatting) haar juist wel leuk om zondag naar het strand te gaan...

Zondag middag zijn we toch van de partij dus in Katwijk! Hoelaat denken jullie daar aanwezig te zijn?
.
gepost door: spikey op 18/01/05 22:26
Hej Boogieman, Toch zondag:) Wordt nog gezellig druk in Katwijk! Kan jullie hondje(!) ook weer eens uitwaaien;)
gepost door: lennart op 19/01/05 08:46
ik val in herhaling maar ik ben er om 1400 als jullie er eerder zijn dan kan dat ook,. maar om 2 uur ben ik er in ieder geval en met wat kbters voor als het goed is een paar uur peddelen en erna wat drinken en een erna pannekokeen eten,.
gepost door: Stephen op 19/01/05 09:16
Zondag zou voor mij perfect zijn.. Vrijdag is mijn vader jarig maar is het een beetje druk allemaal dus vieren we dat zaterdag en vrijdagavond moet ik dan zwembadtraining geven.. das te krap met brandingvaren overdag.

Hoe en wat zondag stemmen we nog wel af.. Eerst wil ik nog even zien hoe het weer er dan voor staat