| TK: Bliss Stick MAC (CREEKER) | ||||
| Kanoforum: Aangeboden | ||||
|
gepost door: antonio op 01/03/10 11:57
Hallo Allemaal, Ivm te weinig tijd heb ik een bijna niet gebruikte Bliss Stick MAC te koop. Hij is 1 weekje gebruikt en heeft weinig gebruikschade. Compleet met luchtzakken en Spatzeil (dubbele schacht + Kevlar verstevigde randen). Foto's stuur ik op verzoek graag op, of je kan hem in Helmond bezichtigen. Vraagprijs € 750 Bij interesse kan ik ook nog een leuke aanbieding voor een nieuwe peddel maken. Voor meer info kan je ook op de bliss stick site kijken (http://www.bliss-stick.com/default.aspx?pageid=16) Met vriendelijke Groet, Anton |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: Jenii op 01/03/10 22:02
hmmm, me vader is op zoek naar een nieuw/ander bootje. Heel toevallig gaat hij komend weekend in de Ardennen er 1 test varen. En dat is het zelfde modelletje als je nu aanbied. Als hij het wat vind zal ik hem eens op dit topic wijzen. |
||||
|
gepost door: antonio op 02/03/10 08:02
Bedankt! Het is een fijn bootje... |
||||
|
gepost door: Jenii op 09/03/10 22:10
Zal nog even een verslag uitbrengen, misschien toch ergens nog fijn? Afgelopen weekend heeft hij niet meer gevaren, omstandigheden zoals weer en water waren niet geschikt. Dus helaas heeft hij er geen mening over. Ik heb hem toch nog op dit aanbod gewezen. Maar ik vermoed dat de interesse er nog niet helemaal is dan. Maar wie weet. Ik heb hem ervan op de hoogte gebracht, maarja heb geen hoge verwachtingen ervan. Helaas. |
||||
|
gepost door: antonio op 10/03/10 09:08
Bedankt voor de Update! Als hij nog interesse heeft weet die me te vinden. Moet ik toch nog mijn best gaan doen om de boot verkocht te krijgen ![]() Is het trouwens nog gelukt met het repareren van je poloboot? |
||||
|
gepost door: Jenii op 10/03/10 17:00
Niet meer gelukt voor de datum dat ik het gefikst wilde hebben, maar me vader heeft het materiaal binnen en zou het zonder mij in orde maken. Zou blijkbaar toch stiekem wel veel werk zijn. Als het goed is heb ik dus weer een mooi bootje voor HIT. |
||||
|
gepost door: antonio op 24/03/10 09:40
Prijsverlaging!! Voor iedereen die geinteresseerd is in een fijn bootje voor een leuke prijs. Totaalprijs €700 (incl. luchtzakken en spatzeil) Zonder spatzeil kan die weg voor €650. Gr. Anton |
||||
|
gepost door: antonio op 08/04/10 10:11
Verkocht |
||||