| Promote kanopolo | ||||
| Kanoforum: Wedstrijdsport / Kanopolo / Slalom | ||||
|
gepost door: ErikVeenje op 21/01/05 15:07
Hoi, Ik heb een kanopolofilmpje zo ingekort zodat je hem per mail kan verzenden. Erg handig als vrienden steeds vragen wat kanopolo nou eigenlijk is. Ook handig als je aan promotie wil doen. Bijvoorbeeld als je een artikel in de krant wil plaatsen stuur er dan gelijk dit filmpje bij dan weten ze hoe de sport wordt beoefent. dit is de link: http://www.erikveenje.nl/ditiskanopolo.wmv Doei, Erik |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: spikey op 21/01/05 15:29
Handig, al ben ik geen polofan:) Had het eigenlijk nog nooit gezien (shame yes i know), maar had me toch kleiner voorgesteld, laag doel en kleinere bootjes! |
||||
|
gepost door: Stephen op 21/01/05 16:47
Handig, alleen zou je ipv het muziekje kunnen uitleggen wat er gebeurd allemaal.. En de kwaliteit zou omhoog kunnen, dit soort kwaliteit zorgt ervoor dat je hem eigenlijk zo snel mogelijk weer weg wilt klikken |
||||
|
gepost door: ErikVeenje op 21/01/05 17:33
Inderdaad terechte opmerkingen. Ik zou graag een betere kwaliteit hebben voor het filmpje maar dan wordt het bestand te groot. Weet iemand een manier hoe ik het kan comprimeren?? Iets van streaming video. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit het beste op kan lossen??? De bedoeling is namelijk dat hij per e-mail verzonden kan worden .Het is een goed idee om ook gesproken tekst toe te voegen. Ik heb alleen geen mic op mijn kamer. Moet ik maar effe werk gaan verrichten. Doei, Erik |
||||
|
gepost door: Stephen op 21/01/05 23:18
Waarom per email? Je kan in het bericht beter gewoone een linkje opnemen. Als het filmpje erg goed is kan ik het wel hosten, als wij er ook gebruik van mogen maken. Stephen |
||||
|
gepost door: Jur-re op 23/01/05 19:21
Hej lache op het filmpje ook nog clubgenoten Altijd leuk om te zien, maja jammer dat hij zo kort is. Jur |
||||