| Teer probleem | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: spikey op 22/01/05 17:36
Wat is de beste manier om teer van je boot af te halen? Had een mooi plakaat te pakken vandaag, kom een end met boenen en schrobben maar mn bootje heeft nu ook een extra zwarte tint erbij, niet echt mooi. Middelen die het materiaal Niet aantasten?? |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: Stephen op 22/01/05 17:50
Vrij lastig.. Ten tijde van die ramp aan de westkust van frankrijk heb ik ook mijn surfplank, kleding en kano onder het teer gehad. Kleding, surfplank en jezelf kan je schoonmaken met goedkope olie (echt waar ) maar mijn kano tja.. de je ziet het nog steeds een beetje, weinig aan te doen |
||||
|
gepost door: Selma op 25/01/05 20:33
Ik wil geen reclame maken, maar in de winkel zijn er spullen te koop voor het verwijderen van kauwgum, stickers, en ook teer, ik denk van HG of zo |
||||
|
gepost door: spikey op 25/01/05 20:54
Dis niet no snel reclame:) Maar ook bekend met de uitwerking daarvan op het materiaal van mn bootje? Ik ken wel mee aggressieve middelen die zouden kunnen helpen, maar zou ze niet graag op mn boot smeren.. |
||||
|
gepost door: Rocky op 26/01/05 16:39
Als je er even bij stilstaat dat de meeste verpakkingsmiddelen van deze producten gemaakt zijn van......... PE oftewel PolyEthyleen En 90% van de boten is gemaakt van.... PE De andere 10% van X-link PE of Composiet: Laten deze materialen nu gebruikt worden om nog agressievere vloeistoffen in te bewaren Heb net ook even in onze "plofkast" op t lab gekeken waar de meest ranzige oplosmiddlen inzetten en raad eens waar de vaatjes van gemaakt zijn??????/ |
||||
|
gepost door: spikey op 26/01/05 16:54
Kijk das goed om te weten Thnx chemicalman! |
||||
gepost door: Stephen op 26/01/05 17:40
thx ralfHoe is het leven in belgie |
||||
|
gepost door: Boogieman op 27/01/05 16:04
Ja, hoeist en ben je zaterdag in de buurt v Rotterdam? (Zie toppic Hoera en toppic week 4) |
||||