| te koop | ||||
| Kanoforum: Aangeboden | ||||
|
gepost door: casper op 22/01/05 20:53
He iedereen wij willen in de komende tijd meer gaan creeken vandaar dat wij een paar super boten gaan verkopen. Namelijk: ID 6.9 en ID 6.8. Echt super boten voor het freestylen op een rivier, golf of wals en deze in een goede staat. These boats continue the Dagger legacy of freestyle performance with dialed volume distribution and a super-loose hull! De prijs van de ID 6.9 komt rond de 600 euro te liggen. De prijs van de ID 6.8 komt rond de 475 euro te liggen. Ook onze rivier kayaks gaan wij verkopen namlijk de Pyranha Ina Zone 230 en Ina Zone 220. Echt super boten voor Wiltwater klasse drie en vier. stabiel, makkelijk eskimoteren, snel, super wendbaar en veilig. Wordt ook veel gebruikt om te vissen bij kayakscholen. Prijs Ina Zone 230: Rond de 600 euro Prijs Ina Zone 220: Rond de 500 euro Laat maar wat horen mensen. Casper en Tim Uneken. Ciao Je kunt altijd mailen naar c.uneken@home.nl |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: casper op 12/02/05 18:12
zo das misschien een beetje overdreven he the dagger legecy maar oke niet iedereen is helemaal zo helder als ik of mij weet ik veel maar toch moeten er wat mensen zeggen van ja oke leuk bootje beetje van de prijs af KOPEN kom op mensen niet zo gierig ik wat dat het in jullie aard zit maar daar moet je maar eens overheen stappen kruip uit jullie grot en word meer dan trieste schaduwen, verlicht jezelf het bovenstaande is te bereiken door gewoon die boot te kopen Tim Cas |
||||
|
gepost door: Boogieman op 12/02/05 19:00
Helder verhaal Casper! (NOT) |
||||
|
gepost door: casper op 12/02/05 19:37
ik voel me zo verdomd alleen oooh mama tim is de naam en hoezo onhelder |
||||
|
gepost door: Thomas op 14/02/05 17:46
wat een verkooppraatjes.. 600 euro voor een inazone kom op man! voor een prozone betaal ik nog minder |
||||
|
gepost door: KEESVK op 14/02/05 17:55
Thomas, Natuurlijk betaal je minder voor een pro-zone. Die was om te cartwheelen en that's it. De ina-zone stap je ook mee de rivier op (tot bepalde moeilijkheidsgraad uiteraard), dus iets minder een ¨hype-bootje¨. Zal de komende tijd populaire boot blijven, itt pro-zone. Maar goed, de prijs ligt uiteraard ook aan de staat enzo........... en tim kennende zal de boot wel een steentje geraakt hebben, niet dan? chao, KEESVK |
||||