| hout! :-) | ||||
| Kanoforum: Algemeen | ||||
|
gepost door: michielv op 18/04/10 16:11
Vandaag een lekker stukje genoten van het mooie weer en het was erg lekker om van een aantal mensen (die in een motorbootje aan het rondtuffen waren) te horen dat de houten Struer zo mooi was .Klein jochie: "Wow, die is mooi zeg!" (en ik ga ervanuit dat dat niet over mijn tronie ging ).Oudere dame: "Dat is wel een hele mooie". Oudere heer in dezelfde boot: "Moet je veel schuren en lakken?". Wederom zal dat niet over mij gegaan zijn, schuren en lakken helpt daar allang niet meer Dit neemt niet weg dat ik nog steeds erg blij ben met mijn beide K1's maar met de Jaguar (of Tiger, als ik de vermoedens van iemand van het ukrivers forum mag geloven) zal die uitspraken niet makkelijk ontlokken. |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
gepost door: bjorri op 19/04/10 13:59
|
||||
|
gepost door: Viaantjuh op 21/04/10 12:02
Hé Michiel, Hout is en blijft supermooi. Echter een Jaguar is er nooit door Struer gebouwd maar in polyester door Gaybo. Dan zal je of een Tiger of Cleaver X varen, staat meen ik ook op de boot zelf. |
||||
gepost door: michielv op 21/04/10 22:30
Viaantjuh schreef op 21/04/10 12:02: Dat klopt, de Struer is een CleaverX. Maar ik heb meer boten, zoals de meeste forumleden hier De Jaguar is trouwens niet alleen door Gaybo gemaakt, zie ook het draadje bij ukriversguidebook forum. Voor degenen die er ook zouden willen hebben: kijk eens op kanubox.de. Daar staan nu een paar houten K1,2,4 modellen in diverse staten, waaronder een heel rijtje van een club in de buurt van Bonn (redelijk in de buurt van Roermond). |
||||
|
gepost door: michielv op 02/05/10 07:27
Ik baal als een stekker dat ik geen ruimte meer heb in mijn schuur maar mocht iemand nu ook graag een Struer willen voor een spotprijs: http://link.marktplaats.nl/343361051 Volgens mij is het een oude Hunter. Doe me een lol en geef die mooie boot een goed thuis |
||||
|
gepost door: tom209 op 09/05/10 00:51
http://www.kanoforum.nl/forum/index.php/topic/3584/last#last, Graag Advies! |
||||