PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
vlak water toer ergens in noord holland?
Kanoforum: Toertochten / Grootwater / Vlakwater
gepost door: adventure1 op 24/04/10 08:16
Hallo,weet iemand of er binnenkort ergens in noord holland,tussen alkmaar en den helder een toertocht wordt gehouden??
Ik lees het wel !!
Groeten,
Mike

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: Ben op 24/04/10 08:24
12 & 13 juni. Polderrally & toertocht bij de Zwetplassers in Wormer.

[Off topic] Waarom onderteken je sommige berichten met "Mike" en andere met "Sven"? [/Off topic]
gepost door: adventure1 op 24/04/10 08:45
Sven is mijn tweede naam,maar ik reageer nu gewoon met Mike.
Zijn er toevallig kanoers in Schagen die ook wel eens met meerdere
willen kanoen? opstappen in haven van Schagen?
Groeten,
Mike
gepost door: Thomas op 24/04/10 11:33
Beste Mike,

Ik heb je 2 andere schagen topics maar verwijdert. Het word niet echt gewaardeert als je het forum vervuild met meerdere topics van hetzelfde onderwerp.

M.v.g.

Thomas
gepost door: michielv op 24/04/10 15:49
adventure1 schreef op 24/04/10 08:45:
Sven is mijn tweede naam,maar ik reageer nu gewoon met Mike.
Zijn er toevallig kanoers in Schagen die ook wel eens met meerdere
willen kanoen? opstappen in haven van Schagen?
Groeten,
Mike

Ik ken het gebied niet maar haven van Schagen klinkt alsof je de zee op wilt? Het helpt als je ook een beetje aangeeft wat je in gedachten hebt qua afstand, hoeveelheid pauzes, tempo wat je wilt/kunt varen ed?

Zo te zien zit Ossa in Heerhugowaard het dichtste bij, misschien is het wat om je aan te sluiten bij een vereniging? Meestal is dat erg leuk

gepost door: bjorri op 24/04/10 21:32
Schagen aan Zee? Nee zo erg is het nog niet met het smelten van de ijskappen :-)

Inderdaad is de kop van NH niet ruim bezaaid met clubs, Phoenix in Den Helder, Flevo in Hoorn en natuurlijk mijn cluppie, Ossa in Heerhugowaard.

Wij, en de andere clubs ook wel denk ik, organiseren regelmatig toertochten, kijk maar eens op onze kalender http://www.kv-ossa.nl