| [DATE] week 4 | ||||
| Kanoforum: Wekelijkse vaar afspraken | ||||
|
gepost door: lennart op 24/01/05 11:24
volgens mij gaat het wel weer goed komen. niet te heftig, maar prima te doen. ardennen heeft denk ik geen water. te koud. misschien wordt het wel tijd voor het wetsuit gezien de temperaturen. |
||||
| Reacties (1 van 3 pagina's) |
||||
| 1 2 3 | ||||
|
gepost door: Stephen op 24/01/05 12:24
Jij gister in zwembroek of shortsuit ofzo? Gestoord |
||||
|
gepost door: lennart op 24/01/05 12:33
de korte broek zoals bijna altijd en hij was nog niet echt droog van zaterdag op de rur net als de schoentjes het waren weer fijne momenten tijdens het omkleden |
||||
|
gepost door: spikey op 24/01/05 12:38
En hadnschoenen? |
||||
|
gepost door: lennart op 24/01/05 13:26
heb ik niet ik heb moffen ,maar das alleen voor vlakwater handig een beetej vet op de buitenkant van me handen en mijn gezicht 2 thermoshirtjes en een neopreen hesje. en dat was het wel oh je een kap voor op mijn kop , maar was een dunne helpt wel. maar zonder gaat ook wel meestal. alleen bij de 1e golf is het wat kouder. |
||||
|
gepost door: Boogieman op 24/01/05 13:39
T zou wel fijn zijn als "het zeepaveljoen" gelegenheid bied aan ons kayakers om (eventueel tegen betaling) beschut/overdekt om te kleden... (het liefst met een straalkacheltje natuurlijk.) |
||||
|
gepost door: spikey op 24/01/05 13:47
De reden dat ik vroeg naar handschoenen Lennart is omdat ik zelfs op het drogen tijdens het filmen genoodzaakt was handschoenen aan te trekken om nog enigzins gevoel erin te behouden... |
||||
|
gepost door: lennart op 24/01/05 14:15
op de kant heb ik ook vaker handschoenen aan als in de boot het zelfde geld voor lange broeken in de winter.... ik weet het ik heb een rare thermosstaat ik doe het er maar mee. |
||||
|
gepost door: spikey op 24/01/05 14:30
haha ja dat kan, maar das mooi toch, tis altijd prettiger zonder handschoenen/moffen! |
||||
|
gepost door: lennart op 25/01/05 10:25
die wind draait te wer door. no is niet goedbehalve in engelnad. niet fijn allemaal |
||||
|
gepost door: Stephen op 25/01/05 15:35
Ik zou toch eigenlijk niet meer zonder kunnen in de winter.. Is toch erg koud die harde wind op je blote handen |
||||
|
gepost door: Boogieman op 26/01/05 15:08
Stephen, heb je misschien nog even naar het video materiaal van zondag gekeken? Ondanks dat het maar kort is zou ik toch wel n filetje willen hebben met een paar fixe golfen... En mn eskimorol natuurlijk ![]() |
||||
|
gepost door: Stephen op 26/01/05 17:37
meaby tonight Ik ben weinig thuisgeweest, alleen maandagavond en toen was ik best moe |
||||
|
gepost door: spikey op 26/01/05 17:56
Verwacht er niet teveel van, was lastig jullie beide afwisselend te filmen vanwege grote afstand tot mekaar, veel wind en had ijskoude klouwen! Misschien hier en daar een leuk fragmentje nog |
||||
|
gepost door: Stephen op 26/01/05 18:36
We hebben hem al bekeken beide Ik zal is kijken wat ik ervan kan bakken, is niet zoveel werk maar in die tijd dat ie aan het overhalen is naar de computer toe kan ik niks op die computer doen |
||||
|
gepost door: Boogieman op 27/01/05 10:02
Addict! |
||||
|
gepost door: Stephen op 27/01/05 10:32
Excuse me nog niet gedaan, gisteravond eigenlijk heel weinig nuttigs gedaan.. "gaaap" |
||||
|
gepost door: Stephen op 27/01/05 13:29
http://www.kanoforum.nl/video/eindresultaat%20video%20jan%202004.wmv En nu ontopic over deze week Ik heb nog geen plannen maar als het nou mooi word en niet al te koud ben ik er best voor in om zaterdag of zondag te gaan (ligt eraan of ik zaterdag wat te doen heb of niet) |
||||
|
gepost door: lennart op 27/01/05 14:02
zaterdag is bij mij nog leeg voor zongdag staat er al 2 halve vaarafpraken. volgens mij is het niet superveel, maar wel grappig die klotsbak van zondag is volgens mij wel groot. zeker daar saxchterin waar ik bezig was. ik begrijp nu beter wat het was asl ik in de boot zit vind ik het wel meevallen , maar als je er zo naar kijkt niet. hopen op zaterdag |
||||
|
gepost door: lennart op 27/01/05 15:00
misschien combineren met beschuit alleen geen ideee waar die te halen is ik denk ergens in de buurt van rotterdam , maar zeker weten nee |
||||
|
gepost door: Boogieman op 27/01/05 16:01
Yep in de buurt v R'dam. Ik ben voor. Als het niet al te koud kl#teweer word tenminste. (Ander hou ik het bij het beschuit.) |
||||
|
gepost door: Boogieman op 28/01/05 09:49
Heb gisteravond even het videotje bekeken. COOL |
||||
|
gepost door: lennart op 28/01/05 10:31
volgend mij is het vandaag goed morgen minder , maar nog steeds de moeite wie wil? wannneer? ik heb zin en tijd , maar zoals gewoonlijk geen vervoer help |
||||
|
gepost door: roosmcd op 28/01/05 10:46
Ik heb al zitten kijken of er zondag wat te varen valt. De zee is niks, Eiffel/Ardennen weinig water en Holibu was te koud heb ik gehoord (hoezo?). De Waal staat nu wel ideaal, maar gaat nogal op en neer zodat het zondag misschien totaal anders is. Anders wordt het maar vlakwatervaren . |
||||
|
gepost door: lennart op 28/01/05 10:51
zee op zondag gaat best goed, maar ik denk niet dat ik dan kan, maar voor de waal met een goede waterstand moet er wat te regelen zijn. ( misschien ook hel het vervoer) tot later |
||||
|
gepost door: spikey op 28/01/05 11:19
Ikzelf ga niet varen dit weekend, al zou ik erg graag willen:) maar heb dinsdag erg belangrijk tentamen dus er zal nog wat gestudeerd moeten worden en rustig aan doen.. Zaterdag kan nog best leuk worden, beste lange golfperioden. Als jullie serieus langs michiel zouden willen morgen, hij woont in barendrecht geloof ik, zou je het kunnen combineren met Strandblokken. Het is een dik half uurtje rijden vanaf barendrecht (even ver als hoek van holland), al heb je tot aan strandblokken snelweg. Misschien wil ik er morgen nog ff tussenuit als er nog gevaren gaat worden en heb een auto en tijd:) |
||||