| Worlds '05 zijn begonnen ! | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: krusty op 26/01/05 10:01
eerste resultaten zijn er ... EJ (Jackson) en Billy Harris zijn in hun goeie doen. EJ houdt er meer consistency in en haalt een score ver boven de rest. http://xackers.net/pages/home.aspx?ID=39&view=worlds05 Wie is jullie favoriet? Ik hou het op Billy (heb ik al lang gezegd, en blijf me er aan houden). Greetingz, Krusty krusty@xackers.net http://xackers.net (all the news, no crap!) |
||||
| Reacties (1 van 2 pagina's) |
||||
| 1 2 | ||||
|
gepost door: Stephen op 26/01/05 10:19
"shame on me" maar ik ken er maar weinig van naam hmm die Billy heeft wel een vreemde score.. 1 346.17 2 76.67 Verschil tussen eerste en 2de run is enorm.. (Dat zag ik al vaker bij de bovenste personen..) Ennu Vincent en Remi doen het toch ook best aardig |
||||
|
gepost door: lennart op 26/01/05 10:49
waarom doet heat 7 raar ik krijg er geen uitslag. en aangezien ik de uitslag van casper en van ej mis zullen die daar wel hebben gevaren. damn. krusty kan je er achter komen? kan je er ook achter komen wie in wat vaart die toppers kan je het wel van raden sponsoeren . maar ik ben vooral benieuwd naar die massa eronder. ik denk dat het misschien wel een goed beeld geeft wat wat nou wordt beschouwd als een goede boot en wat niet. ik ben wel benieuwd hoe het met casper gaat. kunnen ze niet i uitslag maken is wel makkelijker voor het overzicht maar ja.. |
||||
|
gepost door: lennart op 26/01/05 10:54
die frandsen begrijpen het het gat van ej is krankzinnig en dan als ik zijn mails moet geloven houdt ie zich nog in capsper valt een beetej tegen hopen dat het nog beter wordt. tobias gaat ook als een speer zeg. |
||||
|
gepost door: lennart op 26/01/05 12:40
je kan het wel hopen ,maar helaas gaan alleen de 1e 20 door dus helaas geen nl meer. ze zijn op plaats 22 24 en 25 geeindigd. |
||||
|
gepost door: krusty op 26/01/05 12:55
yep, ik heb 't vermoeden dat ze er uit liggen. Probeerde met Casper te chatten, maar wilde niet werken. Van de mannen van Bliss-Stick hoorde ik al dat de verbinding daar niet super is. Beetje klunzig voor een dergelijk groot tornooi. Je zou wat meer mogen verwachten van zo'n wildwater-park. Ze snappen daar blijkbaar nog niet dat de meeste toeschouwers niet ginder zijn, maar thuis achter hun pc. Aan de andere kant, is makkelijk klagen vanuit mijn luie stoel. Dus zal maar zwijgen ![]() Wat merk-ranking betreft: zou idd heel leuk zijn om weten, maar is wellicht niet zo makkelijk te achterhalen, tenzij ze het van meet af aan bij de inschrijvingen genoteerd hebben. Ik zal eens rondvragen. Greetingz, Krusty krusty@xackers.net http://xackers.net (all the news, no crap!) |
||||
|
gepost door: lennart op 26/01/05 13:03
ik had het misschien eerder moeten vragen dan had roy het voor je bij kunnen houden. ik denk tenminste dat ie wel heeft zitten kijken. of kost het nog entreegeld? ze zijn ene beetje raar ja. ik zou denken: je hangt een webcam op. en moet je kijken hoeveel gasten er op je site komen. raar maar waar. |
||||
|
gepost door: Rocky op 26/01/05 13:10
Die merken-index klinkt als een leuke opdracht voor Roy (en Casper als die er inderdaad uitligt). Wel jammer als ze niet door kunnen, ze zijn immers 3,4 en 5e geworden in hun heats dus dan is t stevig balen als je niet door mag. Jullie al filmpje van EJ aan het trainen gezien? Die man weet er een serieus aantal verschillende moves uit te persen! Staat op jacksonkajak.com. Hij rekent ook van tevoren een run uit en probeert die telkens weer te maken; een super-methodische aanpak. Misschien niet de meest freewheelende aanpak maar t levert m wel steeds monsterscores op. Wat verschil tussen 1e en 2e run betreft; een keer eruit spoelen en je punten aantal is totaal om zeep. Om veel punten tekunnen maken moet je een beetje risico nemen en is een wash-out ook waarschijnlijker. |
||||
|
gepost door: lennart op 26/01/05 13:19
hij wist ook dat ie al door was dus ik denk inderdaat proberen maar die supermove capser en remi zijn aan de scores te zien allebei een keer gespoeld. maar die wisten nog niet dat ze door waren dus das pech/jammer. we zien wel waar het eindigd. misschien weten de producenten het wel. vraag eens op jullie forum. ben wel beniuwed hoeveel fishén er varen. |
||||
|
gepost door: spikey op 26/01/05 13:32
Zonde van de dutchies, in hun heats deden ze het idd niet slecht.. Die Jackson doet het idd lekker, heb het alleen niet zo op die vent, teveel arrogantie, als je zn trainingslogs heb gevolgd barst ie naar mijn mening van iets teveel zelfvertrouwen |
||||
|
gepost door: lennart op 26/01/05 13:47
opp fototje 66 is remi nog wel tezien dat ie zijn best aan het doen is. ik hoop dat ie meer moves maakt dan alleen deze frontsurf. ej en zijn trainingslog. ach ja gezien zijn resultaten en zijn voorbereiding begrijp ik wel een beetje wat hij bedoelt. maar hij is ook lovend over de rest van de competitie Volgens mij zijn er weinig mensen die op persoonlijk vlak een hekel aan hem hebben. maar ja we zien wel wie er wint. |
||||
|
gepost door: krusty op 26/01/05 14:00
Voor zover ik begrijp en ik andere reports zie, zijn alle Nederlanders er uit ![]() Toch wel balen als je naar de andere kant van de wereld reist en er dan op de eerste dag al uit ligt. Maar ja, that's the game. Wat EJ betreft: is een super coole kerel. Iedereen die hem kent, spreekt er met lovende woorden over. Staat bekend als de family man. Ik noem 'm meer mister consistency. Hij is gewoon zo slim met zijn varen dat ie zelfs op een slechte dag beter presteert dan eender wie. Hij is ook iemand die beter presteert op dergelijke features (niet te groot). Op grote golven ga je hem nooit zo goed zien presteren. Hij doktert een run uit die hem zo veel mogelijk punten oplevert. Mist ie halverwege ergens een move, dan heeft ie direct in zijn hoofd een plan B, C, D en F klaar staan om verder af te werken. Niet zo spectaculair (alhoewel), maar wel zo efficient. En dat doet hij dus consequent (vandaar dat ik 'm consistency noem). Zal wel veel te maken hebben met z'n jarenlange ervaring die anderen missen. Maar mijn favoriet blijft Billy Harris Toffe gast, goeie instelling (een varken), en kan supergoed varen (zowel freestyle als creeken).Greetingz, Krusty krusty@xackers.net http://xackers.net (all the news, no crap!) |
||||
|
gepost door: spikey op 26/01/05 14:15
Haha ken Jackson persoonlijk natuurlijk niet dus zal best een toffe kerel zijn, zeker als veel mensen er lovend over zijn:) Knap alleen persoonlijk af op mensen die vaker roepen dat ze beter zijn dan de rest, maar als je dat daadwerkelijk ook bent mag je dat misschien ook wel zeggen:) |
||||
|
gepost door: lennart op 26/01/05 14:17
het grappige aan ej is dat ie wel graag wil dat ze andere dingen gaan varen tijdens de worlds en zeker een andere puntentelling. hij heeft een hekel aan die cartwheelers als ik het allemaal goed heb begrepen. ik denk dat ie over 2 jaar op de buseater ook niet slecht zal presteren. maar ja je zou toch denken dat op zo'n klein ding er nog een beetje concurrentie is van veel mensen. maar ik vind de verschillen wel weer erg groot. ik wil niet weten hoe groot dde verschillen over 2 jaar zijndat wordt helemaal spoelen aan alle kanten. oh ja foto'tje 106 bij blisstick maakt het weer bereikbaarder voor de mensen die niet zo veel varen. |
||||
|
gepost door: Gjalt op 26/01/05 23:41
Mijn favoriet is ook Billy Harris. Ik weet niet veel over 'm, maar met wat ik van/over 'm heb gelezen is het mijn favoriet....En ik vind z'n naam iets hebben. |
||||
|
gepost door: lennart op 27/01/05 09:30
hoera voor de dames/meisjes lady sen lianne 8 lady jun martina 3 quirinne 6 |
||||
|
gepost door: Rocky op 27/01/05 10:03
het grappige aan ej is dat ie wel graag wil dat ze andere dingen gaan varen tijdens de worlds en zeker een andere puntentelling. hij heeft een hekel aan die cartwheelers als ik het allemaal goed heb begrepen. He Lennart; je bent een beetje in de war met Corran Addison geloof ik Good werk van de dames |
||||
|
gepost door: lennart op 27/01/05 10:12
corran is volgens mij al helemaal klaar met wedstrijden in enige vorm dan ook. maar ej heeft zicht zeker ook in die richting uitlgelaten. alleen maar punten voor verschillende moves en veel extra punten voor nieuwe dingen. maar ja de lol van wedstrijden begrijp ik vaak ook niet. |
||||
|
gepost door: lennart op 27/01/05 14:38
ligt de site van blisstick eruit vanwege de bandbreedte die ze te weiengi hebbne sukkels |
||||
|
gepost door: Stephen op 27/01/05 14:54
Is al eens eerder gebeurd, waarschijnlijk leren ze het niet echt |
||||
|
gepost door: lennart op 27/01/05 15:02
misschien nmoeten ze waat met koen regelen ik weet enit of die ruiimte heeft. maar snappen dioe ik het niet je zou het kunnen verwachten dat er iets meer mensen komen kijken in deze week. |
||||
|
gepost door: lennart op 27/01/05 16:26
en ja hoor koen helpt ze uit de brand fijn koen bedankt en ze zijn om het ogenblik niet te benijden 2 urr snachts en maar zueren met je provider terwijl de rest van de wereld aan je kop loopt te zueren dat hje site down is. |
||||
|
gepost door: spikey op 27/01/05 17:50
Cool, Stuart Morris is eerste van C1 vaarders. Die gast was afgelopen jaar ook beide keren in Plattling Duitsland toen wij er ook waren. Zeer relaxte kerel, gezellig en kan goed varen ook! Komt uit GBR en werkt voor Robson. We mochten nog een ochtendje mee naar de Robson fabriek daar:) |
||||
|
gepost door: krusty op 27/01/05 19:09
Ja was even hectisch om alles online te krijgen. Moest Tuur van school halen dus had eigenlijk geen tijd. Maar goed, wel goed gepresteerd: 9 pagina's in minder dan een half uur ![]() Maar goed, was ook maar copy & paste werk. Wat het down gaan van Bliss-Stick betreft ... daar mag je geen uitspraak over doen. Je weet er 't fijne niet van Laat me stellen dat ik me deels verantwoordelijk voel (vandaar ook dat ik even in de bres gesprongen ben zonder vragen stellen). Meer zal ik er niet over zeggen. Ooit zullen jullie 't wel nog eens snappen (als jullie alles weten).Komt erbij dat zij down under zitten. Daar moeten ze apart betalen voor internationaal verkeer. Als je dan opeens de hele wereld op je af krijgt, dan gaat 't sneller dan je denkt (hehe, ik heb meer dan 1/3 van het verkeer naar daar gestuurd trouwens )Mijn tellertjes gaan nu wel heel snel op de site overigens Gister weer nieuw record qua visits.Greetingz, Krusty krusty@xackers.net http://xackers.net (all the news, no crap!) |
||||
|
gepost door: Martijn op 27/01/05 22:09
Nou nou Krusty... punt 1 Wij mogen zeggen wat we willen... zolang we niet te beledigend of discriminerend bezig zijn... Dus als ik het slecht vind dat er een site plat gaat mag ik daar best 'een utspraak over doen'. punt 2 Je vindt geloof ik wel dat je alles erg goed weet... maar je wil alles geheim houden voor het grote publiek.. (ook getuige je post in een andere thread). Wat mij betreft kun je dan beter helemaal niks zeggen... want zoiets alles: 'ik weet alles maar ik zeg lekker toch niks', daar schieten we weinig mee op. punt 3 Natuurlijk ben jij ook (zie punt 1 ) vrij om te zeggen wat je wil.. en ga dus eigenlijk ook je gang maar Gr. Martijn |
||||
|
gepost door: Stephen op 27/01/05 23:59
Ik moet martijn wel een beetje gelijk geven. Overigens vind ik het stom van een provider om zomaar de pagina te blokeren zonder contact op te nemen met de klant. Ik zou dat in ieder geval nooit accepteren als klant! Wellicht is het het risico van de hosting partij maar toch is dit een soort van blamage voor bliss stick. Om hoeveel gig dataverkeer hebben we het eigenlijk.. |
||||