| wie gaat wat met pasen doen..? | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: Tijn op 28/01/05 17:19
wie gaat er met pasen naar sault brenaz radslagen maken? |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 28/01/05 17:21
Ik ga eieren zoeken. |
||||
|
gepost door: Tijn op 28/01/05 17:22
maar na het eieren zoeken bedoel ik...... |
||||
|
gepost door: spikey op 28/01/05 17:29
Ik zit met pasen in de Ardennen met K.V. Edam |
||||
|
gepost door: Sleepless op 28/01/05 22:05
Ha, Ik ga ook m'n paaseikes rapen in Sault-Brénaz, ik had dit al afgesproken met Rolph van kayak-keerwater.nl . Ik heb hiervoor de hele week na het paasweekend verlof genomen, Spijtig genoeg ben ik de enige van onze vereniging (tkc Turnhout, België) die daar naartoe gaat, de anderen gaan allemaal naar de Prüm, de wasserfalle afvaren. Bart |
||||
|
gepost door: Jur-re op 31/01/05 11:27
Hej! Leuk idee in SB!!! Wanneer is pasen?? Ik kan me pa eens vragen of die mee wilt enuh misschien me broertje enz, lekker klooien op het water en varen. Jur |
||||
|
gepost door: Martijn op 31/01/05 11:36
25-28 maart (incl. goeie vrijdag) |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 31/01/05 12:02
Als ik wat gevonden heb eet ik het daarna op ![]() Ik heb dit weekend van mijn lieve vrouw een geweldig mooi wetsuit gekregen (winterpak) Dus ik kan nu het koude water weer in! Lex |
||||
|
gepost door: michielv op 31/01/05 14:01
Tof, kijk, dat soort kado's zijn altijd goed Ik denk dat ik gewoon eieren ga zoeken (bovenste plankje in de deur vd koelkast ) maar met wat mazzel zal ik tegen die tijd wel weer wat in de branding gaan varen. SB zit er voorlopig niet in (beetje ver weg) maar hopelijk is St Valery van de zomer leuk |
||||
|
gepost door: Sleepless op 25/02/05 00:21
Spijtig, maar Shtinky heeft met pasen al afgezegd, ik ga in ieder geval wel naar SB rijden met m'n gezinnetje: er zal daar op de camping altijd wel volk genoeg zijn om mee te varen zeker toch met pasen. Wij waren van plan om zaterdag 26 maart te vertrekken en maandag 4 april terug naar huis te rijden. Ik zal het grootse deel v die dagen wel maar ff de baan op gaan en voor de rest van de dag toeristische uitstapjes met vrouw en kindjes. Ik wil wel enkele keren eens in de buurt gaan varen als ik nog andere vaardes vind, en ik wil ook wel echt (bijna) elke dag varen al is het maar even. Dit zijn dus mijn min of meer concrete plannen, heeft er nog iemand intresse? Bart |
||||
|
gepost door: Shtinky_puddin op 25/02/05 12:00
Yes, het is vervelend, maar ja... Gratis vakanties komen niet vaak voorbij. Maruh Chris zou met mij meerijden, als je nog ruimte in je auto hebt wil niet misschien nog wel mee? Ik weet niet, heb de afgelopen dagen nog niks van hem gehoord. |
||||
|
gepost door: mauty op 25/02/05 14:26
Pasen, is dat een lang weekend, do-vrij-za en zondag??? Misschien goed idee om naar Sault Brenaz te gaan.... (mmm vanuit groningen wel een takke eind) Ardennen is natuurlijk ook een optie.... Wie heeft verder nog tips...... groeten Maud |
||||
|
gepost door: michielv op 25/02/05 15:15
Is 2e paasdag niet altijd een maandag? Of is dat met pinksteren? Vanuit Groningen is alles een takke-eind (kan het weten want ik heb er ruim 7 jaar gewoond ) *LOL* |
||||
|
gepost door: Sleepless op 25/02/05 21:00
Normaal gezien maak ik er geen probleem van om extra passagiers mee te nemen, maar dat zal nogal moeilijk gaan vrees ik. Zoals in bijna iedere auto heb ik in principe ook 3 plaatsen op de achterbank, maar m'n 2 kinderen zitten in van die breed uitgevallen kinderstoelen. Ik ben er ooit zelf wel eens tussen gewurmd als een extra passagier moesten meenemen, voor een korte afstand is dat nog te doen, maar in Sault- Brénaz zou je wel eens kunnen arriveren met afgestorven ledematen. Als ik nog iemand kan overtuigen om ook naar SB te rijden en er is een plaats vrij, dan zal ik het laten weten. Bart. |
||||