| Jaja, Nederland komt naar huis met 1 medaille !!!! | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: krusty op 30/01/05 09:27
The Worlds zitten er op! En Nederland komt naar huis met 1 medaille !!! Martina Wegman behaalde brons bij de Junior Vrouwen !!! Fantastisch !!! Bij de heren won EJ, gevolgd door Billy (mijn favoriet) en Jay Kincaid (voormalig wereldkampioen). Bij de vrouwen won Jutta Kaiser (D). http://xackers.net/pages/home.aspx?ID=39&view=worlds05 Greetingz, Krusty krusty@xackers.net http://xackers.net (all the news, no crap!) |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: Stephen op 30/01/05 10:05
De scores zijn dan ook wel 30x zo laag |
||||
|
gepost door: spikey op 30/01/05 10:25
Maar dan nog goeie prestatie Feli! |
||||
|
gepost door: krusty op 30/01/05 15:14
30x zo laag, maar dan nog waarschijnlijk 30x meer als dat wij het zouden doen ![]() Blijft een pracht-prestatie! Je moet 't maar kunnen, zo onder druk presteren. Is niet makkelijk hoor als iedereen zoveel van je verwacht. Eigenlijk zouden we ze moeten verwelkomen op Schiphol Doen ze voor de voetballers, waarom niet voor de kajakkers!Greetingz, Krusty krusty@xackers.net http://xackers.net (all the news, no crap!) |
||||
|
gepost door: Stephen op 30/01/05 16:10
Ja het is ook wel een prestatie daar niet van! Ik hoop dat ik niet te negatief over hun prestaties was in mijn vorige post, want ik doe het ze niet na. Hetgeen waar ik kritiek op heb is de puntentelling, die is zo schreef naar mijn idee. Heb je 1 hele goede run gemaakt dan heb je al gewonnen in je poul en ga je verder naar de volgende ronde. Is toch minder als je door 1 foutje de golf uitgaat en maar 10 punten hebt ofzo |
||||
|
gepost door: lieke op 30/01/05 16:32
Hey, vind ik een goed idee krusty, Maar ik weet niet hoelaat ze aankomen, weet iemand dat! Ik moet om 15.40 toch al op schiphol zijn 2 februari dus als het te combineren valt, zal ik er zeker staan! Top prestatie hoor! gr. Lieke |
||||
|
gepost door: lennart op 30/01/05 18:53
is het beste rpestatie tijdens een wk voor de frestyelers dus fde felicitaties zijn zeker op zijn plaats. de scores zijn zowie zo nergens echt fanatstisch tijdens de finale dag. daar moeten ze toch eens wat aan doen. maar ja |
||||
|
gepost door: lennart op 31/01/05 11:02
bij europagaai staan enn eredelijk verslag van de hollanders. fijn lees voer helaas wat weining plaatjes |
||||
|
gepost door: Martijn op 31/01/05 11:07
Zeg Lennart.. Dat je niet kan typen da's duidelijk... En een paar foutjes doet niemand moeilijk over. Maar misschien is het toch een goed plan als je voortaan je post even doorleest voor je op de submitknop drukt, en de ergste slordigheden er even uit haalt, dat vergroot het leesgemak aanzienlijk.. |
||||
|
gepost door: KEESVK op 31/01/05 18:53
Martijn, Ik zal het kort houden. Lennart heeft eerder in een post aangegeven dat hij dislectisch is en nog wat van "dat soort" lastigheden. Ikzelf heb er geen last van gelukkig, maar voor zover ik het weet kan Lennart zijn post 100 keer lezen en nog ziet hij de fouten niet. En zal dit helaas ook niet leren. Ik hoop dat je, net als alle lezers hier, er wat meer begrip voor kan opbrengen en het mailtje gewoon zelf nog 2 keer lezen totdat je het wel snapt. Wees blij dat Lennart gewoon schrijft wat hij denkt en niet stilletjes in een hoekje gaat zitten omdat hij toevallig last van dislectie heeft!!! Tot op het vliegveld allemaal he....... of krijg ik geen ontvangst commissie zoals het rodeo clubje? (BA0438 uit Bogota via Londen). Chao en tot op het water, KEESVK |
||||
|
gepost door: PaulT op 31/01/05 19:18
Hey Bliss stick boy, welke dag kom je aan? |
||||
|
gepost door: Stephen op 31/01/05 19:24
Martijn, Kees, en Lennart, Ik kan het meestal ook wel lezen maar ik kan me best voorstellen dat buitenstaanders er zich aan irriteren. Vraag aan lennart: Is het misschien een idee om post's eerst even in word te typen welke de meeste fouten kan corrigeren voor je en daarna dat te copy/pasten. Zo voorkomen we in ieder geval dat deze opmerking elke week gaat komen.. Ik heb de opmerking van martijn paar weken terug ook gemaakt omdat ik het vergeten was dat lennart een moteriek-stoornis & dislectie heeft. Ik kan helaas niet naar het vliegveld toe komen maar ik moedig onze nederlanderse rodeoers natuurlijk wel aan vanaf dit forum! |
||||
|
gepost door: JR!!! op 31/01/05 19:26
Keesvk , mooi gezecht !!! ik ben ook dislectisch als ik spellings fouten maak dan zie k meestel dat zelf ook niet , dus een beetje begrip voor lennart allen maal !!! |
||||
|
gepost door: KEESVK op 31/01/05 23:33
Yooo, Misschien is dat wel een oplossing Stephen..... we´ll see. Mr.T, still alive! Ik land geloof ik rond half vier woensdag, dus dag na de rodeo boys. Christ landt wel dinsdag, dus dat wordt misschien nog gezellig met aankomende kanovaarders dan daar op Schiphol.... Ik blijf nog ff een dagje cruisen in Bogota waar het lekker warm is en mooie dames genoeg drentelen (maar denk dat ik voornamelijk slaap, sinds de afgelopen 3 dagen 39 uur in de bus doorgebracht vanaf surfdorpje Montañita in Ecuador naar Bogota). Spreek je snel slicey.. chao |
||||
|
gepost door: lennart op 01/02/05 08:34
hoi allemaal, dank voor het meedenken. soms gaat het best goed en als ik denk dat het echt belangrijk is dat het goed leesbaar is dan tik ik denk ik ook wel netter. althans ik probeer het. ik zal eens kijken of word helpt dan moet het wel een nederlands word zijn anders helpt het niet. sommige dingen zie ik wel andere niet. |
||||
|
gepost door: Martijn op 01/02/05 08:48
Ah ok.. nouja.. als het zo zit.. type dan maar lekker raak.. Het is meer dat ik het ook wel eens uit de hand heb zien lopen op fora.. maar dan omdat mensen gewoon lui waren. (dus een heel ander verhaal) In het beginsel lijkt het allemaal wel prima.. maar als er steeds minder op spelling gelet wordt en steeds meer verkorte sms-achtige taal wordt gebruikt wordt het op een gegeven moment slecht leesbaar. Maar dat is hier dus verder niet aan de orde .. ![]() |
||||
|
gepost door: Jur-re op 01/02/05 08:53
Ik wil ook ff iedereen van het NFT feliciteren die wat hebben gewonnen! Verder suc6 dit jaar met alle andere activiteiten Jur |
||||
|
gepost door: lieke op 01/02/05 12:03
Natuurlijk komt er een ontvangscommitee voor je Kees........ Ik zal er in ieder geval zijn... zou leuk zijn als er nog iemand gaat... hoef ik niet zo eenzaam op schiphol te zitten wachten...;) gr. Lieke |
||||
|
gepost door: Rocky op 01/02/05 13:10
Hmm... 1540h is net iets te vroeg, je zult dus alleen op je ventje moeten wachten meissie! Moest keesje nu 2 uurtjes vertraging hebben... |
||||
|
gepost door: PaulT op 01/02/05 19:27
Kees kennende verslaapt hij zich tot 17:00 of besluit hij terug te keren naar waar de zon en rivieren zijn! Groot gelijk. Ik neem het risico wel. Tot morgen, Lieke. |
||||
|
gepost door: krusty op 02/02/05 00:54
Wees nou eerlijk Lieke ... je wil er alleen naar toe. Is wat handiger om dan vlug even Keessie naar 't toilet te gijzelen Of als jij het liever niet hebt, dan weet ik zeker dat Kees daar wellicht wel zo over denkt Na tig maanden, zou dat 't eerste zijn waar ik aan denk als ik mijn vrouwtje terug zie ' ' Knallen maar !!!!!Greetingz, Krusty krusty@xackers.net http://xackers.net (all the news, no crap!) |
||||
gepost door: Stephen op 02/02/05 12:47
krusty schreef op 02/02/2005 00:54: Het bericht van lieke hierop: (ze had per ongeluk een nieuw topic geopend (blond idd )lieke schreef op 02/02/2005 12:33: |
||||