| [DATE] week 5 | ||||
| Kanoforum: Wekelijkse vaar afspraken | ||||
|
gepost door: spikey op 30/01/05 21:04
Nieuwe week nieuwe kansen:) Heel de week is wel ok, gemiddeld W/NW 5, niet te koud, wel regen voorspelt. donderdag ziet er aardig uit, gaat de wind liggen.. Pipo geeft voor as zonder matig oostendwind aan, misschien wordt dat weer ontspannen varen:) Auto lobbyen en afwachten! Anyone?? |
||||
| Reacties (1 van 4 pagina's) |
||||
| 1 2 3 4 | ||||
|
gepost door: Thomas op 30/01/05 22:38
zaterdag wil ik zoiezo gaan varen.. als er geen branding is naar de erft... heb wat te proberen |
||||
|
gepost door: roosmcd op 30/01/05 23:35
Zaterdag zie ik ook nog wel zitten. Over de Erft moet je even ophttp://www.soulboater.comkijken in het forum, er staat daar een heel verhaal over dat de surfgolf daar weg is. Ook nog iets over Hohen Limburg, maar ik neem aan dat dat al eerder was. |
||||
|
gepost door: Stephen op 30/01/05 23:58
?? Tjees.. weg? hoe kan dat zo maar |
||||
|
gepost door: roosmcd op 31/01/05 00:06
Dat is een beetje vaag verhaal in het Duits, waar ik ook maar de helft van heb begrepen . Vistrappen en een steen komt het volgens mij op neer, maar we zullen het de volgende keer wel zien als we er zijn. |
||||
|
gepost door: Martijn op 31/01/05 09:04
Laatste keer dat wij er waren kabbelde het water inderdaad zonder enig vermaak onder het bruggetje door daar.. ![]() Dus voornamelijk het walsje 100 m verder misbruikt.. ![]() Komend weekend klinkt wel aardig.. Net weer terug uit de sneeuw ![]() Dus weer eens tijd om te peddelen.. als het niet te koud wordt natuurlijk. |
||||
|
gepost door: spikey op 31/01/05 10:19
Wordt luxe deze week qua temperatuur voor januari (aan zee athans) |
||||
|
gepost door: Thomas op 31/01/05 17:31
ja wel jammer dat die golf weg is.. maar ik heb em altijd al niet echt super gevonden hoor |
||||
|
gepost door: Boogieman op 31/01/05 18:51
Donderdag kan ik wel... Tim, zal ik ns kijken of ik n auto kan lelenen? Stephen, jij bent donderdag aan het werk? In het weekend weet ik niet of het wat word voor mij. Monica heeft dan namenlijk een weekje vrij. |
||||
|
gepost door: Stephen op 31/01/05 20:13
donderdag moet ik savonds naar school en dat ga ik niet redden |
||||
|
gepost door: spikey op 31/01/05 20:27
Luuk, donderdag kan ik ook, weet alleen niet of ik auto heb.. Vant weekend wil ik ook nog een dagje.. Steef: als we nou sochtends, dus vroeger dan normaal gaan?? Hoogwater is ook sochtends, dus dan nog kans op betere golven.. En je bent smiddags weer netjes op tijd trug:) |
||||
|
gepost door: Boogieman op 31/01/05 22:03
Ik ga vast kijken of ik donderdag ochtend eventueel de auto van Manica dr moeder kan lenen... |
||||
|
gepost door: spikey op 31/01/05 22:11
Zou top zijn als dat zou lukken! Ik ga morgen ff vragen, eerst nog ff focussen op tentamen, morgen 9 uur is het zover brrrrr.... |
||||
|
gepost door: Martijn op 01/02/05 11:36
Hoe schatten de heren brandinggoeroes de brandigkwaliteit in voor komend weekend? |
||||
|
gepost door: lennart op 01/02/05 11:40
ik denk best aardig , maar ik ben geen goeroe de goeroes zie ik nog niet hier op het forum misschien michielv aar die heb ik nog niet in de boot gezien. ardennen gaat ook goed komen volgens goeroe birdy is er een goede kans op tronchique of hoe dat ding ook heet. |
||||
|
gepost door: Boogieman op 01/02/05 13:35
Ik heb wat lijntjes uitstaan maar zeker is het allemaal niet... We merken het wel! |
||||
|
gepost door: michielv op 01/02/05 16:33
Ha, nou, ik branding-goeroe? Neuh, absoluut niet, maar toch bedankt voor de eer Ralph (Rocky) is denk ik degene die het dichtst in de buurt komt, verder kan Stephen ook erg mooie surfs maken (alleen heeftie natuurlijk de "verkeerde" boot voor een goeroe *LOL*) en begint Luuk volgens mij de truc ook erg onder de knie te krijgen. Ik kan wel heel erg enthousiast doen, dat scheelt, dan lijkt het een stuk beter dan het is |
||||
|
gepost door: lennart op 01/02/05 16:54
als je dikke vriendjes bent met malcolm, die per defenitie een brandinggoeroe is . (die bouwt de boten en volgens mij geen slechte voor de branding.) dan straalt dat door. ik had het idee dat je ook in 1 van zijn boten vaart, lid bent van ter heijde en al een tijdje rondvaart. dan kom je in mijn ogen al snel de kant op van goeroe. ach ja die boot van stephen... hoofdschudden is eigenlijk het enige wat je eraan kan doen. (niet dat mijn ace zoveel beter is, zeker ook op en top brandingboot) maar ja als jij het niet bent, wie dan wel??? |
||||
|
gepost door: spikey op 01/02/05 18:31
As donderdag heb ik een auto Als Luuk auto kan regelen wordt het smiddags varen (tussen 12 en 13:00), wel laag water maar dat mag de pret niet drukken..:) Zijn er nog andere mensen die zin hebben?? Evt kan er nog wat gecarpoold worden indien niet te ver om.. |
||||
|
gepost door: Boogieman op 01/02/05 22:02
Allright! Ik heb ook vervoer, de auto van Monica d'r moeder. Da's geen grote dus ik kan helaas niemand een lift geven. Het is een wonder dat mn Boogie d'r al in past maar dan is ie ook echt vol. |
||||
|
gepost door: Stephen op 01/02/05 22:09
Wtf is er verkeerd met mijn boot |
||||
|
gepost door: Thomas op 01/02/05 22:18
hij is te groot die van mij is lekker korter en toch ruimer |
||||
|
gepost door: Boogieman op 01/02/05 22:19
Ik denk dat ze jalours zijn op je vinnen. |
||||
|
gepost door: Thomas op 01/02/05 22:19
maar wat zijn de verwachtingen heren?? |
||||
|
gepost door: roosmcd op 01/02/05 22:46
Als ik ga, ga ik denk ik voor zaterdagochtend. Het was toch wel leuk om weer eens op zee te varen, ik was er al bijna een jaar niet geweest. In theorie zou als de enorme sneeuwval in Duitsland (heb ik half iets van op het journaal gezien, zal waarschijnlijk wel de verkeerde kant van Duitsland zijn), de waterstand op de Waal ook weer kunnen gaan stijgen. Nu hoef je er iig. niet naartoe te rijden. Kleine auto? In een Peogeot 306 passen 2 boten, met mensen erbij . |
||||
|
gepost door: spikey op 02/02/05 00:53
Ok dan Luuk top!! Donderdagmiddag wordt het dan, aangezien we niet eerder kunnen.. Qua tijd spreken we dan nog wel af.. 17:00 is het laagwater, dus in de middag zou nog net wat kunnen zijn.. wind gaat liggen, temperatuur is aardig, golven uit het noordoosten en aardige periode.. kortom zou nog leuk moeten zijn, we zien wel!!! |
||||