PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Dit weekend: Summer Beach Life beurs
Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding
gepost door: wendy op 02/02/05 10:28
Nog even ter info: komend weekend in de Groenoordhallen te Leiden wordt de 1e Summer Beach Life beurs georganiseerd. Een beurs die helemaal in het teken staat van het strand !!

Aanwezig zijn Zwalker Kanosport, Vloed Kanosport en Outdoor Valley met 1 grote stand. Aangezien deze beurs voor het eerst wordt georganiseerd zijn wij ook zeer benieuwd hoe het wordt ! In ieder geval trekken wij onze zomerkleding aan.

Zie ook www.summerbeachlife.nl

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: Rocky op 02/02/05 12:03
Nog interesse in een echte surfkayak om te showen op jullie stand?

Heb er nog eentje liggen in leiden

Als Michiel t OK vind natuurlijk, misschien kunnen jullie m zelfs wel even houden om te laten demo-en in HvH?

Wendy?
Michiel?
gepost door: spikey op 02/02/05 12:48
Ook BPKD05 promoten he

gepost door: wendy op 02/02/05 13:08
Rocky schreef op 02/02/2005 12:03:
Nog interesse in een echte surfkayak om te showen op jullie stand?

Heb er nog eentje liggen in leiden

Als Michiel t OK vind natuurlijk, misschien kunnen jullie m zelfs wel even houden om te laten demo-en in HvH?

Wendy?
Michiel?

He Rocky,

Tja, das natuurlijk altijd leuk en promotie voor surfkajaks is altijd goed van welk merk dan ook. Neem even contact met mij op via email, ok ?

Gr ! Wendy.

gepost door: Rocky op 02/02/05 14:59
Hi Wendy,

je hebt mail op je vloed info adres!
gepost door: Martijn op 02/02/05 15:46
Rocky schreef op 02/02/2005 14:59:
Hi Wendy,

je hebt mail op je vloed info adres!

voor het onwaarschijnlijke geval dat ze dit forum wel leest en haar mailbox niet... *zucht*
gepost door: michielv op 02/02/05 15:57
Ha, kijk, da's nou goede promotie

Helaas heb ik teveel te doen om zelf nog langs te komen maar het lijkt me een wereldplan om de X-Ray neer te leggen.

@Wendy: we overleggen wel even hoe de X-Ray tzt weer terug komt, voorlopig heft het geen haast en als er bij Vloed mensen zijn die de boot willen proberen is dat perfect.

gepost door: Boogieman op 02/02/05 15:58

Ik zal er helaas niet bij zijn.

IK ZIT DAN MET MN KONT IN DA SNEEUW!!

- Ook leuk -