PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
week 7
Kanoforum: Wekelijkse vaar afspraken
gepost door: lennart op 08/02/05 16:36
wat dnek en jullie vna maandag branding. zondag voorspellegn ze 10 bf. maandag maar 4. klinkt als hiep hiep hoera!!

Reacties (1 van 3 pagina's)
1 2 3
gepost door: michielv op 08/02/05 17:43
Helaas, dan mag ik weer fijn werken
gepost door: lennart op 10/02/05 11:00
maadnag te veel maar dinsdag ziet er fijn uit wie wil?
gepost door: Stephen op 10/02/05 19:44
Komt een superdrukke periode aan..
Wel jammer dus niet veel doordeweeks kanoen..
Betekend wel dat het goed gaat met bedrijfje
gepost door: michielv op 11/02/05 08:17
Dat is mooi (dat het goed gaat met het bedrijfje). Dan heb je binnenkort dat fijne probleem dat je wel geld voor spullen hebt maar geen tijd om ze te gebruiken
gepost door: Stephen op 11/02/05 09:40
Krijgen we dat weer
gepost door: michielv op 11/02/05 09:56
Yep, elk voordeel hep zijn nadeel

Ik heb trouwens met mijn suffe kop de handschoenen thuis laten liggen . Eventueel zouden jullie op de terugweg nog even langs kunnen rijden, als het niet al te vroeg is ga ik gewoon naar huis en kun je ze meenemen. Bel desnoods als je op het punt staat naar huis te gaan, dan kunnen we eventueel kijken wat we doen. Tim heeft het nummer & weet waar hij moet zijn

gepost door: Stephen op 11/02/05 10:00
Ok we kijken wel even, ik heb geen idee waar tommie de moffen heeft liggen, ik bel hem anders wel effe
gepost door: Boogieman op 11/02/05 16:50

Haai ben er weer!

Boarden was ronduit GEWELDIG en de condieties konden ook gewoon niet beter. Voel me wel aardig beroerd nu (Koutje gevat toen ik op de wegenwacht stond te wachten vanochtend om 5:30. Do'nt ask...) dus wacht nog even met afspreken. (Dinsdag varen klinkt wel erg leuk trouens!)

gepost door: Stephen op 11/02/05 19:58
Okok, ik mag het niet vragen.. wat was er met de wegenwacht?
gepost door: Boogieman op 11/02/05 20:36

Of M dr wagen kan niet zo goed tegen 8 uur lang door de stortregen rijden. Of we hebben weer een versnellingsbak aan diggelen. (Tenminste dat is mijn diagnose, maarja ik ben geen monteur natuurlijk.) De ANWB heeft ons netjes de rest van de rit naar huis laten slepen...

gepost door: lennart op 11/02/05 20:53
dinnnsdag wil ik 2 meter golf 4 bf hoera
gepost door: Stephen op 11/02/05 21:06
Oei jammer.. Zou best kunnen zijn dat de versnellingsbak kapot is, stond ook al ruim 2 ton op de teller toch ?
Maargoed, aardig van de ANWB, daarvoor ben je ook lid toch

Gelukkig gebeurde het in nederland op de terugweg
gepost door: Boogieman op 11/02/05 21:44

Wel jammer dat we er net een "nieuwe" gereviseerde versnellingsbak in hebben laten zetten. Misschien valt het nog wel onder de garantie. Eerst maar ns kijken wat het nou echt is...

gepost door: spikey op 12/02/05 04:46
Luuk welkom terug, mooi dat het boarden super was! we horen de verhalen nog wel over alle aireal 360's
gepost door: Boogieman op 12/02/05 13:20

Ze hadden daar idd een funpark maar daar heb ik me niet aan gewaagd. Heb wel ns wat sprongen gemaakt hoor (ook op mn skates in de halfpipe) maar dat heb ik dit jaar allemaal aan me voorbij laten gaan... (je word ouder en verstandiger he?)

Voortaan ga ik voor n alpine board. Die heb ik de laatse dag gehuurd. Dat is echt gaaf dat carven!

gepost door: Stephen op 12/02/05 17:38
Verwachting voor de week:

Maandag erg onrustige zee nasleep van zondag.. Dinsdag will be the day denk ik.. Als je dan kan brandingvaren zal ik vrij nemen en ervoor gaan..
De rest van de week hangt beetje van weer af

helaas kan ik niet (hertentamens enzo) (had ik eerder mijn best maar gedaan hehe )
gepost door: spikey op 13/02/05 19:33
Dinsdag word dik maar nog aardig wat wind erbij denk. Woensdag zal wat relaxter varen zijn maar zeker nog leuk. Verder wel koud! Als ik een auto heb een van die dagen wil ik smiddags zeker nog ff proberen, alleen niet alleen: wie heeft er ook zin/tijd???
gepost door: lennart op 13/02/05 21:09
biede gagen zin roep maar wat je wil misschien woensdag iig hangt van een andere vriend af.
gepost door: Shtinky_puddin op 13/02/05 23:34
Ha!

Ik lurk al een tijdje bij vlagen, maar heb eindelijk eens een keer een ID aangevraagd. Dijnsdag kan ik niet, maar ik kan woensdag wel varen, dus als de voorspelling uitkomt lijkt me een stranddagje wel wat.

FF korte intro trouwens: Ik ben Rolph, Shtinky en Shtinky_Puddin op de diverse forums, heb o.a. al vaak met Rocky en Krusty gevaren, en volgens mij ken ik Michiel en Stephen ook al van op het water. Zie mijn site voor wat meer achtergrond over mij, zou'k zeggen... Favoriete branding Ter Heijde maar willing to travel ;-)
gepost door: michielv op 14/02/05 08:51
@Shtinky_Puddin: Welkom op het forum. Volgens mij heb ik jou inderdaad eens in Ter Heijde gesproken. Heb jij niet een rode Riot Air? Of heb ik nou de verkeerde voor me?

BTW: op 1 en 5 maart gaan we het clubgebouw weer op het strand zetten dus dan is er na afloop weer een lekkere douche

gepost door: lennart op 14/02/05 10:28
waat gaan we doen dinsdag redelijk wind en golven en woensdag beide ingekakt wachten met beslissen of ngewoon niet doen?
gepost door: Shtinky_puddin op 14/02/05 11:01
At Michiel: ik vaar inderdaad in een rode Riot Air. Ik las op jullie website dat de keet weer terugkwam. Volgens mij zijn we op Playak ook in gesprek, trouwens

Mijn dinsdagafspraak is ondertussen gecancelled, dus de dinsdag zou eventueel nu ook kunnen. Wie had ook gedacht dat ik door een griepgolf nog eens zou varen...

gepost door: michielv op 14/02/05 11:18
Hey tof, ook Rotterdam (en omgeving)!

Da's mooi, zo'n kruisbestuiving (ook handig van dezelfde nickname, dan herken je nog eens mensen )

Ik moet nog even kijken wat ik kan doen: eigenlijk is dinsdag de dag dat ik grotendeels voor Nienke mag zorgen maar momenteel is mijn vrouw nog niet aan het werk (vandaar dat ik ook kan helpen opbouwen op 1 maart).

gepost door: spikey op 14/02/05 11:54
He Rolph, welkom man! Ook lekker woonachtig in de buurt:)

Zowel dinsdag als woensdag zijn lekkere dagen. Ik moet morgenochtend eerst werken en zou dan smiddags wel kunnen, de vraag is alleen of ik een auto heb. Vanavond hoor ik meer!

gepost door: lennart op 14/02/05 12:35
dindag dan maar ten zuiden van den haag afsprken . ik moiet nog wel even met mijn baas overleggen of het kan en das pas motrgen op welk station kan iemand mij oppikken? wat wordt het heijde? hvh? blokken? scheveingin?