| Nieuwe kayak-ster aan t firnament | ||||
| Kanoforum: Algemeen | ||||
|
gepost door: Rocky op 14/02/05 18:01
Jaja, binnen enkele weekjes is er een nieuwe kayak-ster (m/v) te verwachten. ![]() Voor diegenen die zich beginnen af te vragen waarom ik dit mooie hoogwaterweekend heb laten schieten ;-) |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: KEESVK op 14/02/05 18:03
Van harte Rocky!!! ....weet je zeker dat daar maar eentje inzit?? MAAR: wel blijven varen he! greetz, Kees |
||||
|
gepost door: spikey op 14/02/05 18:42
Gaat hard met de kindjes op het forum! Gefeliciteerd!! |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 14/02/05 18:56
Mooi joh.. En een hele mooie foto trouwens |
||||
|
gepost door: Shtinky_puddin op 14/02/05 19:00
Spannende tijden! Slaap nog maar een beetje de komende tijd, dat ga je nodig hebben Veel succes en plezier!Maruh de Bloembak gaat er dus uit om een Jackson kids-bootje te gaan kopen? |
||||
gepost door: Stephen op 14/02/05 19:17
Gaat inderdaad hard met de baby's op het forum.. Volgens mij moeten we apart onderdeel aanmaken voor kanobaby's |
||||
|
gepost door: Rocky op 14/02/05 19:19
Blijven varen zeker, maar kan nu eigenlijk pas weer peddelen na de geboorte. Als ik nu een hele dag weg ben zul je zien dat hij/zij er opeens is... |
||||
|
gepost door: michielv op 14/02/05 20:10
Mooi man, alvast van harte! Uit ervaring weet ik hoeveel tijd erin gaat zitten maar je krijgt er zoveel voor terug Het wordt inderdaad tijd voor een apart kanobaby forum |
||||
|
gepost door: Kluif op 14/02/05 22:25
Haha, Dan bemoei ik me er ook even mee. Afgelopen vrijdag ben ik voor de 2e keer vader geworden. Dit keer van een dochter, Merrin geheten. Dat wordt leuk met de O.S. van (pak 'm beet) 2020. Samen met haar broer Connor op naar de medailles... Anders zeker een medaille bij het eindfeest. Cheers, Kluif |
||||
|
gepost door: lennart op 15/02/05 08:42
ah nu begrjip ik enr nog meer van, maar beschuit komen eten bij michielv vond ik al ver , maar dit is echt een tering eind ps hebben ze eigenlijk wel muisjes daar? |
||||
|
gepost door: Stephen op 15/02/05 09:10
OOk nog gefeliciteerd dan kluif Is de 4de al op kanoforum of tel ik nu te veel/weinig |
||||
|
gepost door: Boogieman op 15/02/05 10:57
Gefeliciteerd mannen! PS: Voor het leren fietsen bestaan er zijwieltjes, hoe zit dat met kayaks voor de kleintjes? |
||||
|
gepost door: Stephen op 15/02/05 10:58
2 persoons kajaks heb je ook in wildwater formaat dou nogwat ofzo |
||||
|
gepost door: spikey op 15/02/05 11:01
Topo duo:) |
||||
|
gepost door: Rocky op 15/02/05 11:25
Geloof t of niet maar anderhalf jaar geleden voer Erik (uit Limboland, achternaam ff onbekend) die met ons meewas met zijn kleine van een jaar of vier de baan van Sault Brenaz in een topo-duo. En zelfs expres gaan sidesurfen in t gat bovenaan!!! Pretty cool en de kleine vond t ook wel leuk zo te zien. Benieuwd of dat ook nog zo zou zijn als ze een vette wahtunk! gemaakt hadden? |
||||
|
gepost door: lennart op 15/02/05 11:30
ik heb robert bakker ook wel eens in zjin c2 gezien met een klientje erin vond het ook erg fijn. maar ik denk een fijne p[llop toch minder is , maar de fun 1 gaat erg goed denkik als de een jaar of 7 zijn. veel beter als de de jeugdkano waar ik in ben begonnen op stromendwater. oh ja ben vanavond in het zwembad. |
||||
|
gepost door: Wilko op 15/02/05 18:19
Hee Ralph, mooie foto! Zoals je weet, ik heb een Topo-Duo die ik zeker niet van plan ben om weg te doen. Als de kleine klaar is om te gaan varen dan mag je hem natuurlijk lenen... Als ik hem dan niet net zelf nodig heb. ;-) Wilko |
||||
|
gepost door: Sleepless op 15/02/05 23:47
Yo Ralph, Gefeliciteerd, naast allerhande kayaktricks kan je je nu ook gaan oefenen in het luier vervangen, kindje aankleden, badje geven, en nog veel meer .je kan voor de kleine altijd zelf een kleine surfkayak bouwen: http://www.harborside.com/~dchurch/projects.htm Bart |
||||