| week 8 | ||||
| Kanoforum: Wekelijkse vaar afspraken | ||||
|
gepost door: lennart op 16/02/05 09:50
ik ben er weer vroeg bij ,maar de surfers worden nnnnu al gek van maandag, en daar dit welweer wat in. maandag ochtend iemand? |
||||
| Reacties (1 van 3 pagina's) |
||||
| 1 2 3 | ||||
|
gepost door: Stephen op 16/02/05 10:05
Heb jij door de week wel iets te doen eigenlijk |
||||
|
gepost door: lennart op 16/02/05 10:26
ja wel ik werk gewoon 32 uur in de week. maar daarvalt in dit seizoen wel in te schuiven. en op het obenblik draai ik meer uren wegens ziekte van collega's en zo dus dan heb ik weer meer extra tijd die niet van mijn vakantie af gaat verder ben ik heir dan wel weer te veel. maar dat is binnenkort over als thuis alles weer goed werkt. en bv gister heb ik gemist omdat ik niet weg kon wen ik wil ook maandagochtensd omdat ik maandagmiddag wel weer aanwezig moet zijn. |
||||
|
gepost door: Shtinky_puddin op 16/02/05 14:06
Maandagochtend gaat me niet lukken, maar het weekend er voor? Wie wil er dan een riviertje opzoeken? |
||||
|
gepost door: Boogieman op 16/02/05 15:19
Lennart: Wil maandag wel maar ga eerst ffies kijken hoe ik de zwembad training van Zondag ochtend trek. Ik kan je Zondag middag/avond dus pas meer vertellen... Grtz, |
||||
|
gepost door: spikey op 16/02/05 15:49
Hmm had ook in vorige week thread gezet: Kanofreak & friends hebben plannen voor zondag strandblokken. Ikzelf weet nog niet of ik dan kan. Geld zelfde voor maandag. Moet ook weer eens aan de studie |
||||
|
gepost door: lennart op 17/02/05 14:25
maandagochtend wie of wie 2 meter met licht aflandige wind dat owrdt feest denk ik hoop ik verder ziet dinsdag en woensdag en ook goed uit voor bv hvh maar ja werk? |
||||
|
gepost door: spikey op 17/02/05 16:12
Klinkt lekker, en temperaturen?? Luuk: check je mail, daar vind je fotos van sessie in Katwijk. |
||||
|
gepost door: lennart op 17/02/05 16:25
temperatuur maakt mij niet zo veel uit, maar dat wist je al zijn dat die foto's van jnuari? mail dan maar ook maar mij als het kan: lennartblauweboot yahoo.co.uk dat lijkt me fijn |
||||
gepost door: Boogieman op 18/02/05 10:39
Luuk: check je mail, daar vind je fotos van sessie in Katwijk. COOL!! Weet jij nog van wanneer die foto's waren? (Ik bewaar mn foto's op datum) |
||||
|
gepost door: lennart op 18/02/05 10:48
zelfde dag als die op jouw site. maaruh wie wil er nou maandag nog meer varen? geen regen wel golven.. |
||||
|
gepost door: Boogieman op 18/02/05 11:57
Ik laat de zondag ochtend training aan me voorbijgaan zondag. Dan zou ik er maandag wel weer tegen moeten kunnen. Ik ga ffies vervoer proberen te regelen. |
||||
|
gepost door: lennart op 18/02/05 12:59
thats the spirit je kan wat mij betrefd na de spits vertrekken 9.30 tranferium als het katwijk wordt? waar zullen we doen kattuk of hvh of pas zondag/maandagochtend beslissen? |
||||
|
gepost door: Boogieman op 18/02/05 14:04
Katwijk zou voor mij het makkelijkste zijn. Als ik met de "Move" van M dr moeder kom dan kan ik je geen lift geven ben ik bang. Misschien dat je kayak er wel nog net wel bijpast maar zelf zou je moeten fietsen vrees ik. |
||||
|
gepost door: lennart op 18/02/05 14:10
dan wordt het katwijk. mijn boot is inmiddels 35 cm gekrompen. het zou me verbazen als ie er niet bijpast. Maar misschien komen er nog meer waarbij het makkelijker past. Je weet het niet. kijk mar vevne hoelaat je wil vertrekken. |
||||
|
gepost door: Boogieman op 18/02/05 14:21
Uurtje of 11: 00 transferium? |
||||
|
gepost door: lennart op 18/02/05 14:46
prima |
||||
|
gepost door: Wavesite op 20/02/05 08:40
Ga vanmorgen in Wijk aan Zee varen. Ben er rond 9.30 uur kleine parkeerplaats. Golven zijn oke. CU@C groeten, Mark |
||||
|
gepost door: spikey op 20/02/05 09:03
Hmm wind valt idd nog mee vandaag, have fun! |
||||
|
gepost door: Boogieman op 20/02/05 12:56
Lennart: Ik heb de auto van M dr moeder voor maandag! (die kleine) Kan ik van jou een peddel lenen? De mijne is de vorigekeer afgebroken in de branding... Ik neem zelf nog wel een peddel mee maar die is heel lang en 90gr. Dat vaart minder prettig vind ik. |
||||
|
gepost door: spikey op 20/02/05 18:44
Ik wil ook mee |
||||
|
gepost door: lennart op 21/02/05 08:28
damn heb ik alles zie ik dat lukk eeen peddeltje wil dat schiet niet op . ik haal dat niet meer. jammer voor je boogieman volgende keer beter. |
||||
|
gepost door: lennart op 21/02/05 10:27
het ziet er naar uit dat het toch geen varen wordt vandaag. de rest vna de week wordt bagger denk ik kwa branding. ardenne wordt ook niks. daar lopen ijsberen rond... was zoetermeer er maar al. |
||||
|
gepost door: Stephen op 21/02/05 10:30
Of ga richting frankrijk image not available "kwijl" |
||||
|
gepost door: spikey op 21/02/05 10:45
Sweet, Lennart: heb geen auto dus kon zowieso niet. Wil wel:) Next time better |
||||
|
gepost door: Boogieman op 21/02/05 12:01
Damn! Dat ziet er VET uit Steeph. Heb meteen weer zin in een weekje daar... |
||||