| Sticker van Ernie? | ||||
| Kanoforum: Off-topic | ||||
|
gepost door: michielv op 18/02/05 09:51
Hoi allemaal, Om het verschil tussen de kleuren gelcoat van mijn surfbootje (vanwege de kraak bij aflevering) te maskeren wil ik er een mooie (vrij grote) sticker op plakken. Aangezien we nog geen KF stickers hebben zit ik te denken aan een vrolijke Ernie mar ik kon bij de speelgoedwinkel alleen van die kleine stickers vinden Weet iemand waar je een beetje grote stickers (bij voorkeur dus van Ernie, een Wile E Coyote is ook goed ) kunt krijgen? Vroeger had je nog wel eens stripwinkels ofzo maar dat is ook een beetje voorbij..Alvast bedankt & groetjes, Michiel |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: Martijn op 18/02/05 10:12
Ik ben zelf niet zon strip of/en sticker fanaat.. Maar wat ik wel weet dat er hier en daar nog best stripwinkels zijn.. Utecht, oude gracht. Hier in A'foort aan de singel.. Vast in Rotjeknor en omgeving ook wel.. zou gewoon ff googlen of de spyware van startpagina.nl misbruiken |
||||
|
gepost door: Jur-re op 18/02/05 10:20
Je zou ook een mooie sticker kunnen laten maken van het kanoforum, of een sticker van/voor je eigen site Jur |
||||
|
gepost door: michielv op 18/02/05 10:46
Helaas ben ik niet zo grafisch onderlegd dus als Luuk of Stephen een mooi ontwerp hebben wil ik dat best eens naar Think-Ahead in Dordrecht brengen (die maken ook shirts en mokken enzo). BTW: Ze maken daar ook baby/kinderkleding, misschien een leuk idee voor "Bolleke": een kanoforum rompertje? Krijgt Nienke er ook eentje |
||||
|
gepost door: Shtinky_puddin op 18/02/05 13:35
Stripwinkels: Yendor in Rotterdam natuurlijk, maar er zitten er ook twee in Leiden, beiden aan de Oude Rijn gelegen. Straatnamen weet ik daar niet, maar hoe het water heet wel ;-) Maar denk je dat stickers een beetje blijven zitten? Ik heb nog wel eens met stickers moeten varen, in Luxemburg bijvoorbeeld als daar de rivieren met Pasen/Pinksteren/whatever-it-was open zijn, maar die dingen ben ik meestal binnen het uur kwijt... |
||||
|
gepost door: michielv op 18/02/05 13:43
Geen idee maar ik wilde ze op een polyester bootje plakken, daar hecht toch wat meer op dan op een PE bootje. Bovendien, er zitten toch ook stickers van de fabrikant op? die blijven ook zitten Maar eens kijken bij Yendor, wie weet |
||||
|
gepost door: Martijn op 18/02/05 13:45
Michiel heeft het wel over een composite bootje hè... Zeker als je de boel eerst goed vetvrij maakt.. blijven de stickers er heel lang opzitten.. Neem aan dat jij het over een pe kano hebt? die plakt iig een stuk minder.. ...... oh.. Michiel was ook net aan het typen.. |
||||
|
gepost door: Boogieman op 18/02/05 14:10
Anders nog even een extra vernis laagje aanbrengen na het plakken van de KF sticker? Ik ga nog ns naar het logo kijken hebben we net afgesproken, dus als je ffies gedult hebt... Last Minute Pressuere is bij mij (integenstelling tot Calvin jeweetwel van hobbes) niet zon hele goede werkstimulans. |
||||
|
gepost door: iggy op 18/02/05 20:11
Ik werk in de reclamebelettering en ik kan in principe van alles een sticker maken, dus ook van een vrolijke ernie... Dan heb ik wel een goed voorbeeldplaatje nodig, liefst zwart-wit, zodat ik dat kan vectoriseren. Hij kan opgebouwd worden uit volvlak vinylkleuren, per kleur op de snijplotter gesneden vormen die op elkaar geplakt worden, of in fullcolor als foto op zelfklevend vinyl. Plakken op gelcoat moet geen probleem zijn. Wel belangrijk is de kwaliteit van het vinyl. Volvlak gesneden vinyl blijft langer mooi (±10 jaar) dan fullcolor (±5 jaar). (PS: Dit is geen reclame...) |
||||
|
gepost door: Boogieman op 18/02/05 20:24
HA... Met zo'n baan blijf je bezig kan ik me voorstellen. Klinkt leuk, als we ns iets moois/groots nodig hebben voor het KF weten we waar we kunnen informeren! |
||||
|
gepost door: iggy op 19/02/05 12:22
Inderdaad, je kunt oneindig hobbiën. Helemaal sinds we ook een pers hebben om textielfolie te persen op kleding. Logo'tje ontwerpen of tekstje snijden, verwerken, persen en tadaaaaa... Weer een "personal shirt"! Vaak is het helaas (nou ja, helaas?) zo druk dat 't er niet van komt. Maar ik kan altijd kijken wat ik voor de mede-peddelaar kan betekenen voor een lotgenotenprijsje. |
||||
|
gepost door: michielv op 19/02/05 15:49
Klinkt goed! Mijn favoriete stripfiguur is eigenlijk Guust Flater (goh) maar aangezien hij meestal een groene coltrui aanheeft leek me dat niet zo goed passen op een groene boot. @Iggy: natuurlijk hoeft het niet gratis en per direct maar anders kunnen we het offline ook wel eens bespreken of er iets mogelijk is? Ik ben ook bereikbaar op michielv at xs4all punt nl. |
||||