PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Te koop: Riot Sniper
Kanoforum: Aangeboden
gepost door: PaulT op 18/02/05 21:09
Zo goed als nieuw. Groen, 700 euro. Mail maar als je foto's wilt!

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: Thomas op 18/02/05 22:35
waarom wil je nou je sniper kwijt paul? ik dacht dat je daar zo tevreden over was..
gepost door: KEESVK op 19/02/05 13:57
Paulo,

En ik dacht dat we zouden gaan varen binnenkort, en dat gaat toch echt niet lukken met dat gele monster in je woonkamer.... what's the plan? Toch maar een huka?

later,

KEESVK
gepost door: PaulT op 19/02/05 23:56
Ik ben absoluut tevreden met de Sniper. Maar voor één weekje in het jaar vind ik het een beetje zonde. Ik ga zeker wel varen, maar dan huur/leen ik er wel één.

Dus waar gaan we heen Kuipers?! Italië, Zwitzerland, Namibië, België?
gepost door: PaulT op 20/02/05 00:00
Enneh, dan toch maar een Huka. Dat is reklame, Kees, en kan dus echt niet op dit forum! Schandalig!!
gepost door: KEESVK op 20/02/05 04:36
klopt....

huka huka huka huka....
bliss-stick bliss-stick....

huka huka huka huka....
bliss-stick bliss-stick....

dat mag hier niet he, sorry. Zullen we er maar corsica van maken dan (is perception geloof ik).

varen varen varen varen,

dat bedoel ik

kees
gepost door: Rocky op 20/02/05 08:59
S
Sa
SAl
Salt
Salto
Saltoo
Saltooo
Saltoooo
Saltooooo
Saltoooooo!!!!!!!!!!!!!
gepost door: krusty op 22/02/05 00:36
Ja maar Kees, zo kan dit niet he

Rocky mag wel Salto zeggen, maar jij mag geen Huka zeggen! Nee, kan niet

Greetingz,
Krusty
krusty@xackers.net
http://xackers.net
(all the news, no crap)
gepost door: Rocky op 22/02/05 09:55
Kees mag van mij best Huka zeggen maar ik zeg Saltoooooooooooooooo
gepost door: lennart op 22/02/05 14:45
@kees

is het nog reclame? oftewel waar werk je tegenwoordig. zat je bij d2 sports en dus nu import/export gedoe. of zat je aan de winkel vast? geen idee wel nieuwsgierig

en niks mis met een corsica das het enige wat ik ooit heb gehad en lijkt op een creeker als je mag kiezen uit het volgende rijtje:

aquastar junior 350
p &H dawn treader
pH reflex
perception corsica S
foster rowe legend
k1 hongaar
eskimo nano
wavesport ace 5.1
dragorossi squashtail
die heb ik nog

gepost door: Thomas op 12/03/05 13:06
de sniper is nu voor 695 te koop bij arend bloem.. 700 2e hands is dan wel een beetje te veel van het goede.

Paul noem een acceptabel bedrag en ik ben geintereseerd..
gepost door: KEESVK op 12/03/05 13:20
Thomas,

Ik heb er geen belang bij.......veel mensen verdenken mij daar altijd van kennelijk. Maar 700,- is echt geen absurd bedrag hoor. In duitsland gaan ze tweedehands voor 800,- en nieuw 1100,-. De boot is zo goed als nieuw, dus niet zeiken. Natuurlijk ben je vrij, maar als je toch moet kiezen tussen iemand die het geld weer in diesel gaat steken om zoveel mogelijk te kunnen varen, of iemand die er toch duizenden per jaar verkoopt...... O nee, zo wekrt het niet in "ons" wereldje he.

700 is goede prijs man,

chao,
KEESVK
gepost door: Thomas op 12/03/05 13:52
ik snap je wel hoor kees :-) en ik weet dat je er geen belang bij hebt (behalve de carpool dan misschien )
en tuurlijk is 700 een redelijke prijs, maar dan zou ik em toch lekker bij arend bloem halen...
(en idd zo werkt het niet in óns wereldje)
gepost door: michielv op 12/03/05 14:01
Uh Kees, niet om te zeuren hoor maar bij koop/verkoop ben ik altijd vrij zakelijk. Over het algemeen ga ik uit van de nieuwwaarde van het moment. Dus een tweedehandsbootje moet minder kosten dan een nieuwe. Wat die persoon later met het geld gaat doen is echt geen reden om "teveel" te betalen. Sterker nog, waarom zou ik de hobby van een ander financieren? Dan kan ik beter zelf dat geld gebruiken om te gaan peddelen toch?

Ik vind de insinuatie "ons wereldje" nogal bedenkelijk, zeker omdat juist hier de meeste mensen nogal soepel naar medepeddelaars (ook nieuwelingen en mensen die ze verder nog helemaal niet kennen) zijn.
gepost door: PaulT op 12/03/05 19:01
Hi Thomas

Ik ga niet zakken met de prijs. Nu is de Sniper in de aanbieding bij Bloem, over een tijdje misschien niet. De Riot die je eerder van mij hebt gekocht is ook al in de aanbieding geweest. De Sniper is het geld zeker waard. Anders blijf ik er zelf lekker in varen (hopelijk wat meer dan de afgelopen tijd). De sneeuw gaat smelten, het water komt en het warme weer komt er aan! Joepie!
gepost door: KEESVK op 12/03/05 19:22
Michiel,

Ik snap wat je bedoelt, en werk zelf ook zo ...maar lang niet altijd. Later in je stuk heb je het over de verbondenheid (het "wij" gevoel) van de mensen die hier op het forum regelmatig posten. Blijkbaar ben je zelf iemand die snel een band opbouwt en een verbondenheid voelt met mensen. En als je dan toch die verbondenheid hebt met PaulT, die hier ook geregeld zit...

Over je opmerking dat het hier anders gaat. Als ik het goed zie zit jij al langer in de boot dan dat ik oud ben, en zal je waarschijnlijk dus een aantal maatjes hebben met wie je over het algemeen een "vaargroepje" mee vormt. Als je díe binding nou gebruikt als vergelijking tot datgene wat ik zei. Als jij 30 jaar vaart, en de mensen die veel op dit forum zitten, dat nauwelijks een jaar bestaat, als jouw referentie groep gebruikt snap ik dat niet. De mesnen op dit forum zijn toch mensen die geregeld over het internet contact hebben, maar volgens mij heeft daarnaast iedereen zijn eigen "praktijkgroepje of groepjes". Die verschillen overal. Ik keek meer generaliserend naar DE KANOVAARDER in het algemeen, en dan kan je me toch geen ongelijk geven....of wel.

Misschien ook wel, maar wat maakt het uit. Paul heeft een goede aanbieding, want er zitten nou eenmaal nauwelijks krasjes op. En als een boot 2 weken gebruikt is en hij en tov de nieuwwaarde al 400 euro op toelegt, is het totale bullshit om hem te vragen de prijs te laten zakken.... is gewoon goed zo.

chao,
KEESVK
gepost door: michielv op 13/03/05 14:19
@Kees: Ik ben nog maar 34 dus ik zit nog geen 30 jaar in de boot Wel sinds 1983 (2e klas middelbare school).

Wat betreft de verbondenheid: een aantal mensen van dit forum ken ik al langere tijd (> 5 jaar), van voor het bestaan van dit forum. Dus als ik enigszins familiair uit de hoek kom heeft dat ook te maken met het feit dat ik die mensen al een aantal jaren ken. Maar je hebt gelijk, bij gelijke interesses heb ik snel een band, da's waar. Waar ik het trouwens in mijn verhaal meer over heb is de liefde voor de kanosport en de bereidheid om geinteresseerde mensen een handje te helpen onze geweldige sport te leren kennen.

PaulT ken ik verder niet (hoewel, heeft hij Fokiwa roots? Dan heb ik hem misschien eens gesproken op een kanobeurs) in de en op zich heb ik ook geen probleem met de prijs (bovendien, zelfs al heb ik er wel een probleem mee, lekker belangrijk ) en ik gun hem de verkoop voor een leuke prijs van harte. Alleen is het nou eenmaal in de wereld van het handelen wel zo dat er een voordeel aan moet zitten. Dat kan bijvoorbeeld al zijn dat de boot een stuk dichterbij ligt dan Wormer (scheelt weer peut in je auto). Maar om alleen iemands hobby te financieren meer te betalen voor een (technisch gesproken) 2e hands boot dan voor een nieuwe, dat gaat er bij mij niet in. Noem het de Hollandse Handelsgeest, noem het zuunig

Succes met verkopen trouwens want dat is toch wel de bedoeling
gepost door: PaulT op 26/04/05 22:16
Hij is verkocht. Voor 700 euro.