| ik zoek een kayak tas (reistas) | ||||
| Kanoforum: Gezocht | ||||
|
gepost door: mauty op 17/10/11 07:18
Ik ben op zoek naar een tas voor een creeckkayak, Grote tas waarin je de kayak kan vervoeren, kan iemand me op weg helpen, of eentje te koop? groetjes MAUD maudverboven at hotmail punt com |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: freeflower op 22/10/11 16:16
hoi maud, ik denk dat het niet erg lastig hoeft te zijn om dit te maken. het ligt natuurlijk aan de grote van de boot maar als je een stevig stofje op de markt haalt en je boot er op legt kan je ze aan elkaar spelden en hoef je alleen nog ff te naaien. rits er in en klaar is je tas. gr remi |
||||
|
gepost door: mauty op 23/10/11 17:56
Ja thanks freeflower, idd dat is mijn alternatieve oplossing, maar eerst probeer ich de luie oplossing...... maar die poging verloopt nog niet zo gladjes.... heeft iemand niet een grote surftas in de weg liggen, die voor een paar tientjes weg mag? |
||||
|
gepost door: michielv op 25/10/11 10:42
Als je gaat zelf bouwen zou ik geen rits nemen maar klitteband. Dat is veel makkelijker maken en een stuk goedkoper. Wil je toch een rits zou ik eens kijken bij een tweedehands winkel, misschien ligt er nog oude tent. Als je geen zin hebt om te naaien: misschien kan een naaiatelier het goedkoop voor je aan elkaar zetten? Zeker als je alles al voorbereid hebt moet dat toch goedkoop kunnen. Wel zorgen dat ze nylon garen gebruiken want katoen rot als het vochtig blijft en dan scheurt de boel zo uit elkaar. |
||||